Baarin kannatusmaksut
Kiitos tekstistä, se laittoi ajattelemaan. Muun muassa sitä, mitä tapahtuisi kinkykaveruuksille, jos yhtäkkiä en haluaisikaan keskustella kinkyydestä/BDSM:stä/seksistä? Tiedän, että pari Ihanaa Naista pysyisivät osana elämääni, mutta muu kinkykaveriporukka olisikin eri juttu.Ja sitten mietin, että voiko YSTÄVYYTTÄ rakenraa kinkyyden pohjalta vai ei? Toki, ainahan kaikki on tapauskohtaista.
Mielenkiintoinen aihe. Ja madaltaa omaa kynnystäni osallistua jonain kauniina päivänä miittiin, nimittäin tuo tieto että siellä puhutaan myös ihan arkisista asioista. Eikä siis tarvitse olla mikään "prokinky" voidakseen istua pöytään ja osallistua keskusteluun
Olipa kiva ja osuva kirjoitus Jay. Näihän se menee kinkyjen kanssa seksuaalisuus edellä ja muiden kanssa arkijutut edellä. Monille "vaniljakavereille" oon raottanut kinky-kaappia. Mut enempi tuntuu mulla tuottavan hankaluuksia raottaa arkiminä-kaappia kinkyjen seurassa. Jotain tietysti joo kertoo, mut se et olisi täysin avoinna molempien "puolien" suhteen niin vaatii kyllä vuosien tuntemista, ja molemmin puolista luottamista (näin siis mun kohdalla). Jännä ilmiö. Hauskaa pohdintaa, keep on going Jay
Ylipäänsä seksistä avoimesti jutteleminen antaa ihmisestä helposti hiukan yksinkertaisen vaikutelman, mitä roisimmasta ja yksityiskohtaisemmasta seksistä juttelee, sitä yksinkertaisemman kuvan se antaa.Sen vuoksi sitä kannattaa vältellä tavallisessa kanssakäymisessä ihmisten kanssa, ja jättää se kahdenkeskisiin keskusteluihin sopivan ihmisen kanssa.Sama pätee näihin kinky-juttuihin, vaikka sitä moni ei tunnu ymmärtävän, vaan keskittyy juurikin sellaiseen lähestymiseen seuranhaussa, epäonnistuen kerta toisensa jälkeen.IKRM
Jostain syystä omalla nuorena kohdalla kävi aina niin että, työkaverit ja tuntemattomat ihmiset bileissä lähestyi ja alkoivat puhua seksuaalisuudesta jne. Jos aihe oli uusi tai lähestyvä henkilö oli kiinnostava osallistuin, jos taas aihe oli sellainen mitä olin jo itse pohtinut tai päämäärä horisontin takana, vaihdoin puheenaihetta. Seksuaalisuudella tai kinky aiheilla kun aloittaa jää helposti joko väärä mielikuva tai sitten siitä tulee vaan tylsä pinnallinen keskustelu josta ei synny mitään uusia mielenkiintoisia ajatuksia.Arki jutuilla saa luotua sitä kriittistä taustaa mikä mahdollistaa myöhemmin niitä rajumpia keskusteluja fantasioista, random ajatuksia jne.Rakentaja