Baarin kannatusmaksut
Mun mielestä ylianalyyttisiä ja pitkiä tekstejä kirjottava. Ja niitä pitkään valmiiksi hinkkaava&muokkaava ihmistyyppi on luultavimmin se joka pyrkii sua sanallisesti manipuloimaan.
Lisäksi kysyinen piirre kertoo narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, ihmisestä joka rakastaa omien sanojensa helinää. narsistinen persoonallisuushäiriö menee kategoriaan sosiopaatit. Olkaa tytöt varovaisia.
Kyllä miehessä jotain outoa on jos se ei viinaa juo.
varoittavia merkkejä kieliasusta, jotka paljastavat, että henkilö ei itseasiassa tiedä mitä hän kirjoittaa. Hän yrittää imitoida tai luoda mielikuvaa, eikä kirjoita itse ja itsestänsä:
Lainaus käyttäjältä: mauje - 22.05.2020, 08:53Mutta itse asiaan: muutama kielioppivirhe huolella (oletettavasti) laaditussa ensiviestissä pistäisi itseni miettimään että onko kyseessä lukihäiriö, kirjoittajalle vieras kieli jolla hän yrittää parhaansa sekä sitten enemmän tai vähemmän puhdas vedätys eri tavoitteillaJep, kielioppivirheet on vielä sitä suhteellisen harmitonta tasoa. Mikä tässä kiinnitti erityisesti huomiota oli sisällön ajattelemattomuus, joka kävi ilmi tekstistä:"Rakastan erilaisista äänimaailmoista, nahan läpsähtämisestä iholle, tukahdetusta himosta, vaikeroinnista ja kaikesta mistä kuulee että tunne ja ajatus on mukana.""Pyrin samalla myös tutustumaan itseeni eränäisten tunteiden ja fiilisten kautta.""Löytäisinkö tätä kautta tällä matkalla vastakkaisesta sukupuolesta persoonan, joka on valmis avaamaan itseään ja toisaalta myös ottamaan vastaan minut?"Ehkä yhden tällaisen voisi katsoa lipsahduksena ja oikolukemisen puutteena, ajatuskatkoksena läpi sormien. Mutta näin monta. Vertaisin tätä siihen, jos joku puhuessaan vaikuttaisi kokoajan pyrkivän muokkaamaan sanomaansa siten, että se kuulostaisi hyvältä. Sen kyllä huomaa, intuitiivisesti. Ja siihen kannattaa luottaa.
Mutta itse asiaan: muutama kielioppivirhe huolella (oletettavasti) laaditussa ensiviestissä pistäisi itseni miettimään että onko kyseessä lukihäiriö, kirjoittajalle vieras kieli jolla hän yrittää parhaansa sekä sitten enemmän tai vähemmän puhdas vedätys eri tavoitteilla
Lainaus käyttäjältä: Ori - 10.11.2020, 19:49Kyllä miehessä jotain outoa on jos se ei viinaa juo. Tai ole inttiä käynyt, tai ole hetero, tai omaa ajokorttia....Ei mielellään kannata levittää näin tökeröä asenteellisuutta.