Kirjoittaja Aihe: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä  (Luettu 10289 kertaa)

Mr.Vic

BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« : 27.04.2012, 05:56 »
Eipä ole koskaan tullut käytyä näissäkään kinkereissä, hyvä jos edes tiesin niiden olemassaolosta. Tämän vuoden tapahtuma lähestyy liian kovaa vauhtia vieläpä päivinä jolloin on muuta menoa, mutta ensi vuonna voisi koettaa päästä paikalle. Halvoilla lennoilla ees ja taas, niin on varaa ottaa kahden hengen VIP-paketti (joka siis kustantaa jotain 300 erkkiä) koko viikonlopuksi.

Lisätietoa linkin takaa:

http://www.boundcon.com/

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #1 : 28.04.2012, 16:53 »
Minä olen käynyt kyseisessä tapahtumassa neljä vuotta sitten, ja tosi kiva tapahtuma se olikin. Tänä vuonna en kyllä minäkään pääse lähtemään paikalle, mutta ensi vuonna kyllä kiinnostaisi käydä uudestaan tässä tapahtumassa.

kide

  • Vieras
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #2 : 28.04.2012, 16:56 »
Tämä tieto tuli liian aikaisin tämän vuoden aikatauluja ajatellen, mutta kiva jos joku muistaisi muistutella ensi vuonna joskus alkuvuodesta :)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #3 : 29.04.2012, 04:32 »
Näyttäisi täysvipin ja toisenlaisen vipin ainoa ero olevan viinattomuus, pitää katsella jos ensivuoden keväänä olisi budjetissa, saksanmaa nyt muutenkin kaipaisi uusintavisiittiä.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #4 : 06.05.2012, 22:14 »
Tämän vuoden tapahtumaan en millään enää ehdi, mutta ryhdyin jo miettimään etukäteen ensi vuoden tapahtumaa.
Jos sinne on lähdössä useampikin, kannattaisiko varata jotkin yhteiset lennot ja majoitukset (ei tietenkään välttämättä kaikkia samaan huoneeseen), vai vastaako kukin itse omista lennoistaan ja majoituksestaan? Itse tapahtumassa sitten kukin olisi vapaa toimimaan itse niin kuin haluaa.

Qumma

Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #5 : 07.05.2012, 06:55 »
Tämän vuoden tapahtumaan en millään enää ehdi, mutta ryhdyin jo miettimään etukäteen ensi vuoden tapahtumaa.
Jos sinne on lähdössä useampikin, kannattaisiko varata jotkin yhteiset lennot ja majoitukset (ei tietenkään välttämättä kaikkia samaan huoneeseen), vai vastaako kukin itse omista lennoistaan ja majoituksestaan? Itse tapahtumassa sitten kukin olisi vapaa toimimaan itse niin kuin haluaa.

Ehdotan että alat matkanjohtajaksi ja alat järjestämään reissua  ;)

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #6 : 18.09.2012, 22:24 »
Varasin juuri itselleni hotellihuoneen Münchenistä, läheltä tapahtumapaikkaa eli Zenith-kulttuurihallia. Näyttää siltä että matkojen, majoitusten ja itse tapahtuman pääsylipun kanssa tämä maksaa halvimmillaan noin 400 € jos aikoo olla siellä koko tapahtuman ajan. Se on ihan hyvin budjettini rajoissa jos aion käydä siellä asti harvemmin kuin kerran vuodessa. Vielä pitää ostaa lennot ja itse tapahtuman pääsylippu. Jos näyttää siltä että minulla ei olekaan varaa lähteä paikalle niin yritän perua koko jutun.
Kuinkas moni muu on vielä kiinnostunut lähtemään tapahtumaan?

kide

  • Vieras
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #7 : 19.09.2012, 07:09 »
Saksassa on kiva käydä - laitetaan harkintaan. Ehkä voisi mennä autolla.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #8 : 04.10.2012, 21:40 »
Varasin juuri itselleni hotellihuoneen Münchenistä, läheltä tapahtumapaikkaa eli Zenith-kulttuurihallia. Näyttää siltä että matkojen, majoitusten ja itse tapahtuman pääsylipun kanssa tämä maksaa halvimmillaan noin 400 € jos aikoo olla siellä koko tapahtuman ajan. Se on ihan hyvin budjettini rajoissa jos aion käydä siellä asti harvemmin kuin kerran vuodessa. Vielä pitää ostaa lennot ja itse tapahtuman pääsylippu. Jos näyttää siltä että minulla ei olekaan varaa lähteä paikalle niin yritän perua koko jutun.
Kuinkas moni muu on vielä kiinnostunut lähtemään tapahtumaan?
Varasin juuri itselleni lennot Helsingistä Müncheniin ja takaisin. Lähtö päivää ennen tapahtuman alkua, paluu päivän sen lopun jälkeen. Näin en menetä itse tapahtumasta tuntiakaan. Vielä pitää ostaa lippu itse tapahtumaan. Siihen kai vielä riittää aikaa ostaa, onhan tapahtumaan vielä aikaa yli puoli vuotta. Halvin kolmen päivän pääsylippu tapahtumaan maksaa noin 60 €. Koko matka tulee maksamaan noin 500 €, poislukien ruoat ja juomat. Jos käy ilmi etten pääsekään matkoille, voin perua kaiken. Silloin minun ei tarvitse maksaa majoituksesta mitään, ja matkoista maksan vain pari kymmentä euroa. Itse tapahtuman pääsylipusta en valitettavasti saa senttiäkään takaisin.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #9 : 14.10.2012, 23:48 »
Kysyin nettikaupasta asiaa sähköpostitse, ja varsinainen lippujen myynti alkaa marraskuun lopussa. Sitä ennen saa ainoastaan VIP-lippuja.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2012, 20:45 kirjoittanut foobar »

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #10 : 11.11.2012, 21:07 »
Kuvia tapahtumasta aikaisemmilta vuosilta löytyy esimerkiksi täältä: http://marwanuk.deviantart.com/gallery/?catpath=/
Aika monta sidottua naismallia näkyy olleen, ja jokunen sidottu miesmallikin.

Miltsu

  • Vieras
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #11 : 11.11.2012, 22:26 »
Kuvia tapahtumasta aikaisemmilta vuosilta löytyy esimerkiksi täältä: http://marwanuk.deviantart.com/gallery/?catpath=/
Aika monta sidottua naismallia näkyy olleen, ja jokunen sidottu miesmallikin.


Näkyy vaan "Kielletty ajosuunta" -merkkejä  :o

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #12 : 11.11.2012, 22:29 »
Pitäs varmaan rekisteröityä tuonne DevianArttiin...toimii ongelmitta sitten  :o

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #13 : 11.11.2012, 22:32 »
Niin tosiaan, en ottanut huomioon. BoundConissa otetut kuvat ovat aika vahvasti seksuaalispainotteisia, ja niiden näkeminen edellyttää että on rekisteröitynyt DeviantArtiin. Itse olen, joten en huomannut koko asiaa. Mutta onneksi rekisteröityminen on ilmaista.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: BoundCon 2012 11.-13.5 Münchenissä
« Vastaus #14 : 08.12.2012, 16:32 »
Ostin lipun tapahtumaan Fetishpoint24.de-sivustolta. Sivuston ongelmista johtuen sitä täytyi yrittää kolme kertaa.