Baarin kannatusmaksut
Tämän vuoden tapahtumaan en millään enää ehdi, mutta ryhdyin jo miettimään etukäteen ensi vuoden tapahtumaa.Jos sinne on lähdössä useampikin, kannattaisiko varata jotkin yhteiset lennot ja majoitukset (ei tietenkään välttämättä kaikkia samaan huoneeseen), vai vastaako kukin itse omista lennoistaan ja majoituksestaan? Itse tapahtumassa sitten kukin olisi vapaa toimimaan itse niin kuin haluaa.
Varasin juuri itselleni hotellihuoneen Münchenistä, läheltä tapahtumapaikkaa eli Zenith-kulttuurihallia. Näyttää siltä että matkojen, majoitusten ja itse tapahtuman pääsylipun kanssa tämä maksaa halvimmillaan noin 400 € jos aikoo olla siellä koko tapahtuman ajan. Se on ihan hyvin budjettini rajoissa jos aion käydä siellä asti harvemmin kuin kerran vuodessa. Vielä pitää ostaa lennot ja itse tapahtuman pääsylippu. Jos näyttää siltä että minulla ei olekaan varaa lähteä paikalle niin yritän perua koko jutun.Kuinkas moni muu on vielä kiinnostunut lähtemään tapahtumaan?
Kuvia tapahtumasta aikaisemmilta vuosilta löytyy esimerkiksi täältä: http://marwanuk.deviantart.com/gallery/?catpath=/Aika monta sidottua naismallia näkyy olleen, ja jokunen sidottu miesmallikin.