Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 28.05.2020, 01:43Kyselen taas ..Onkohan kukaan pk-seudulta menossa?Voisi yhdistää kulkua... vaikka mun autolla??Itä-uusimaa huutelee. Eilen tuli höpöteltyä kyllä kyydistä.Kimppakyyditykset on bueno, mutta lahden motarilta tulee n. 40km koukkaus (edestakaisin). T. Autoton ja ajokortitin keskellä metsää Elikkä siis:Päästään pimeäkettu liittyy myös miittiin
Kyselen taas ..Onkohan kukaan pk-seudulta menossa?Voisi yhdistää kulkua... vaikka mun autolla??
Lainaus käyttäjältä: Dark Foxi - 10.06.2020, 06:09Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 28.05.2020, 01:43Kyselen taas ..Onkohan kukaan pk-seudulta menossa?Voisi yhdistää kulkua... vaikka mun autolla??Itä-uusimaa huutelee. Eilen tuli höpöteltyä kyllä kyydistä.Kimppakyyditykset on bueno, mutta lahden motarilta tulee n. 40km koukkaus (edestakaisin). T. Autoton ja ajokortitin keskellä metsää Elikkä siis:Päästään pimeäkettu liittyy myös miittiin Jos pääset Lahdentien lähelle niin sit onnistuu.
Tämä pallero joutuu jättämään välistä, huomen aamusta taas töihin mentävä. Kuitenkin jos vanhat merkit paikkaansa pitää, niin eihän sitä kotona olis ennen kahta yöllä kuitenkaan
Voi hitsi, tää nyt jotenkin jäi ihan välistä! Ens kerralla sitten...