Baarin kannatusmaksut
Kai sitten minunki on parasta noudattaa sitä linjaa, että pysytään asiassa.Pikkusisko: omien ajatusten ja menneisyyden miettiminen on hyvin vaarallista puuhaa. Ei kannata tehdä sitä. Ja vielä ominpäin.Iltaisin, kun menee nukkumaan, kannattaa laittaa Netflix pyörimään ja varmuuden varalta podcast korvanappeihin, ettei kuule omia ajatuksia eivätkä oman elämän muistot tule mieleen.
Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 15.05.2020, 19:43Kai sitten minunki on parasta noudattaa sitä linjaa, että pysytään asiassa.Pikkusisko: omien ajatusten ja menneisyyden miettiminen on hyvin vaarallista puuhaa. Ei kannata tehdä sitä. Ja vielä ominpäin.Iltaisin, kun menee nukkumaan, kannattaa laittaa Netflix pyörimään ja varmuuden varalta podcast korvanappeihin, ettei kuule omia ajatuksia eivätkä oman elämän muistot tule mieleen.Voi, kyllä itse asiassa kannattaa. Muttei kenenkään foorumipuoskarin opein, joka ei edes muista mistä on jotain mieltä ravisuttavaa lukenut.
Tässä kolumnissa ei onneksi mihinkään hirveän vaaralliseen härkkimiseen vielä menty, mutta tismalleen samaa mekanismia käytettiin kuin ihmisen psyykelle oikeasti helvetin vaarallisissa valtatrippailuissa on iän kaiken käytetty.
Ketjun lukijana ei voi välttyä ajatukselta, että käynnissä on meneillään jonkinlainen ryhmälynkkausyritys. Kenen muroihin tää kolumnin kirjoittaja oikein on pissinyt. Koska eihän voi olla niin, että pelkkä erilainen lähestymistapa tai jonkun mielestä "väärässä oleminen" voi aiheuttaa tällaista, eihän Lisäys: sorry ylläpito, luin viestinne vasta kun olin lähettänyt tämän viestini. Jotenkin vain tuntui kohtuuttomalta jyräämiseltä kun itse en osaa kiihtyä tästä, enkä muistaakseni muistakaan kolumneista. Ne ovat arvokasta foorumisisältöä monipuolisuutensa takia. Olis tylsää, jos kaikki laulaisivat samaa biisiä joka kerta.
Ps. Kun itse toimin kolumnistina, hyökättiin mua kohtaan paaaaaaljon pahemmin, ja nimenomaan siis mun pervoidentiteettiä kohtaan, ei tekstiä. Silloin ei tosin ylläpito rientänyt mun avuksi.
Ps. Toysnstuff, millä meriiteillä sä kirjoitat "kuinka käytännössä voi jäljittää omaa kinkyihin taipumuksiin johtanutta historiaa"? En kysy vittuillakseni vaan olen vilpittömästi kiinnostunut siitä, miksi koet että kertomasi tapa olisi se "ainoa oikea" tapa?
Mihinkään leikkiin en kirjoittajan kanssa aio kuitenkaan lähteä, lycka till tuleviin teksteihin.
Olen samaa mieltä pikkusiskon kanssa, kun joukolla otetaan kantaa johonkin (tässä nyt kolumniin), joka aiheuttaa vastareaktion, kyseessä voi olla myös terve ja ymmärrettävä reaktio.
Mielestäni nykypäivän vitsaus tässä uudistuneessa some-kulttuurissa on oletus siitä, että jos olet eri mieltä, olet pahoittanut mielesi.
Ap puhui kyllä irkistäkin (vähän ehkä johdattaakseen keskustelua sivuraiteille?), mutta sanon että irkissä uskallettiin olla eri mieltä, eikä tarvinnut pelätä #kickbannia.
Pidätän oikeuteni olla halutessani eri mieltä ja kyllä, tulen kommentoimaan silloin kun siltä tuntuu.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.05.2020, 22:25Ps. Toysnstuff, millä meriiteillä sä kirjoitat "kuinka käytännössä voi jäljittää omaa kinkyihin taipumuksiin johtanutta historiaa"? En kysy vittuillakseni vaan olen vilpittömästi kiinnostunut siitä, miksi koet että kertomasi tapa olisi se "ainoa oikea" tapa?Voitko näyttää missä kohtaa kirjoitan tämän olevan "ainoa oikea" tapa? En muista kirjoittaneeni tuolla tavoin.
Ap, jos et siedä teksteihisi kohdistuvaa kommentointia ja liki väistämätöntä kritiikkiä, suosittelen pitämään yksityistä päiväkirjaa. Voit myös pyytää muita jättämään kaiken kommentoinnin väliin, tai estää sen kokonaan.Pelkkää positiivista kommentointia ei kenelläkään ole lupaa odottaa.
En tiedä mistä tälle tyypille maksetaan, mutta mitään psykologiaan liittyvää se tuskin (tai herra paratkoon) on, jollei tämän tekstin tarpeisiin lähteitä mieleen muistu. Puhumattakaan siitä miten toisiin ihmisiin suhtautuu.
Minun puolestani olkoon, mutten tule jatkossakaan katsomaan sivusta näin kyseenalaista kirjoittamista.
Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 15.05.2020, 23:51Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.05.2020, 22:25Ps. Toysnstuff, millä meriiteillä sä kirjoitat "kuinka käytännössä voi jäljittää omaa kinkyihin taipumuksiin johtanutta historiaa"? En kysy vittuillakseni vaan olen vilpittömästi kiinnostunut siitä, miksi koet että kertomasi tapa olisi se "ainoa oikea" tapa?Voitko näyttää missä kohtaa kirjoitan tämän olevan "ainoa oikea" tapa? En muista kirjoittaneeni tuolla tavoin.Et kirjoittanut, mutta tekstistäsi saa sen kuvan. Ja vastaisitko kysymykseeni, kiitos.
Missä on Michael Jackson syömässä poppareita, kun häntä nyt tarvittaisiin?