Baarin kannatusmaksut
Monilla transvestiiteilla näyttää olevan rikas fantasiamaailma.
Jos edes yrittämällä yritän ajatella miestä sillä silmällä tai funtsia vastaantulijoista että panisinko tuota niin ei, en mä panisi. Mutta mikä hitto siinä on että kun vetäsee peruukin päähän, sutasee vähän punaa huuliin ja PVC:tä päälle niin miestä pitäisi saada ja kuka vaan kävisi. Tosin silloinkin siitä miehestä kiinnostaa vaan se kulli, ei mua edelleenkään kiinnosta mitkään esilämmittelyt sun muut peuhaamiset kuten naisen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Halko7 - 09.05.2020, 18:12Jos edes yrittämällä yritän ajatella miestä sillä silmällä tai funtsia vastaantulijoista että panisinko tuota niin ei, en mä panisi. Mutta mikä hitto siinä on että kun vetäsee peruukin päähän, sutasee vähän punaa huuliin ja PVC:tä päälle niin miestä pitäisi saada ja kuka vaan kävisi. Tosin silloinkin siitä miehestä kiinnostaa vaan se kulli, ei mua edelleenkään kiinnosta mitkään esilämmittelyt sun muut peuhaamiset kuten naisen kanssa.Tämä voisi olla ihan mun suusta. Luulen, että itselläni taustalla on vaan tarve aina joskus päästä kokonaan irti miehen roolista ja tähän on sekoittunut jonkinlainen nöyryytysfetissi. En tiedä, tulisiko omin päin koskaan kokeiltua miestä, mutta dommen ohjaamana forced bi -jutut voisivat toimia. Ja mulla ainakin siveysvyö on se, mistä kaikki lähtee. Jos saan vapaasti runkata, ei tällaisilla mielihaluilla ole koskaan aikaa kehittyä pitkälle.