Baarin kannatusmaksut
Itsellä on vähän outo suhde tämän aihepiirin videoihin. Olen kuitenkin vasektomiassa käynyt vakaumuksellinen vela. Ja jos ajattelen että olisin saattanut jonkun raskaaksi ennen operaatiota niin pelkkä ajatuskin inhottaa. Tiedän että en ole mutta jos ajattelenkin asiaa niin mahassa muljahtaa. Mutta siitä huolimatta tulee runkattua toisinaan oho hups kun lensi sisään-videoille. Samoin kuin videoille joiden nimessä jo sanotaan että tässä panossa on lisääntyminen tarkoituksena. Hämmennyn hieman moisesta ristiriidasta.
Olen itse pannut ilman kumia vaikka en tullutkaan naisen sisään, tyhmintähän koko jutussa oli että kondomi oli ihan vieressä mutta erektiohäiriöön kyllästynyt nainen sitten vain ohjasi kalun koloonsa sen jälkeen kun mm. oli runkannut mielenosoituksellisesti itseään. Helkkarin hölmöä mutta jännällä tavalla kivaakin.
Lainaus käyttäjältä: Morgul - 20.10.2020, 23:43Olen itse pannut ilman kumia vaikka en tullutkaan naisen sisään, tyhmintähän koko jutussa oli että kondomi oli ihan vieressä mutta erektiohäiriöön kyllästynyt nainen sitten vain ohjasi kalun koloonsa sen jälkeen kun mm. oli runkannut mielenosoituksellisesti itseään. Helkkarin hölmöä mutta jännällä tavalla kivaakin.Vaikuttiko tilanteessa kiihottumiseen se fakta, että paljaalta painaessa, vaikkei tule varsinaisesti sisään, vaan ehkäisyä yritetään keskeytetyllä yhdinnällä, että tuossakin tilanteessa on raskautumisen mahdollisuus? Siis siinähän ennen varsinaista siemensyöksyä muodostuu jo touhtippija, jossa pikkuvrijareita voi olla mukana ja jo tämä saattaa aiheuttaa raskauden?
Mietin vielä sitä, että kun suunnitelmallinen lapsenteko tosiaan voi kääntyä aika vääntämiseksi jos ja kun raskautta ei ala heti kuuluakaan, niin joku oma kinky viehätyksensä siinäkin voi tavallaan olla. Sehän nimittäin voi kääntyä siihen, että seksiä on "pakko" tehdä tiettyinä päivänä, mielellään useamman kerran, koska ovulatiotikku niin sanoo. Olis myös ihan hyvä, jos miesosapuoli säästelisi spermaansa muutaman päivän sitä ennen.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 21.10.2020, 10:51Mietin vielä sitä, että kun suunnitelmallinen lapsenteko tosiaan voi kääntyä aika vääntämiseksi jos ja kun raskautta ei ala heti kuuluakaan, niin joku oma kinky viehätyksensä siinäkin voi tavallaan olla. Sehän nimittäin voi kääntyä siihen, että seksiä on "pakko" tehdä tiettyinä päivänä, mielellään useamman kerran, koska ovulatiotikku niin sanoo. Olis myös ihan hyvä, jos miesosapuoli säästelisi spermaansa muutaman päivän sitä ennen.Joo, muistan kun jotkut kaverit väänsivät sitä lasta suurin piirtein itku silmässä, yksi pari joutui lopulta tosi stressaaviin hedelmöityshoitoihin mutta saivat lopulta kaksi lasta. Meillä kävi tosi helposti, ettei ehtinyt tulla niitä paineita.