Baarin kannatusmaksut
Fetissi on nimittäin aavistuksen radikaali ilmaisu, mikäli kyseessä ei ole tekijä, jonka on välttämättömästi oltava läsnä, jotta kiihottuminen on mahdollista. Noh noh, pilkunviilaus sikseen, sillä parempaankaan termiin en ole törmännyt. Heti, kun joku keksii kuvaavamman, lupaan adoptoida sen käyttööni. Kertokaa se toki minullekin!
Aihe on ajatuksia herättävä ja ehkä tabukin. Mikäli haluaa ottaa todellisen riskin raskautumisesta vastoin toisen tahtoa, leikitään aika tabulla aiheella. Siihen sisältyy monia moraalisia ja eettisiä ongelmia. Kysymyksiä, joita ei tulisi ratkaista osana seksileikkejä.
Itseäni jäi mietittymään, miten tämä käytännössä toimii, kun fetissi/kink onkin alistuvan osapuolen? Ts. kun alistuva nainen kiihottuu ajatuksesta, että hänet saatettaisiin raskaaksi vastoin tahtoaan ja asialla pyritään leikkimään kuitenkin turvallisesti.. Tulisiko aloitteen kuitenkin tulla dominoivalta osapuolelta vai pääseekö tunnelmaan, vaikka olisi itse pyytänyt/toivonut ajatuksella leikittelyä?Toisaalta sama ongelma saattaa olla aika monessakin jutussa: usein alistuvat kun toivovat, että heille tehdään asioita väkisin/vastoin tahtoa/pakottaen, vaikka ne sitten tapahtuisivatkin alunperin alistuvan toiveesta.Ja vielä toinen kysymys: muuttuuko ajatus vähemmän innostavaksi, jos tilanne onkin oikeasti se, että raskaus olisi ihan toivottava ja parisuhde siinä tilassa, että leikki onkin aitoa. Jääkö silloin se vastentahtoisuus toteutumatta?
Se, että vain otetaan ja muka-pakolla siitetään, on itselleni syvimpiä tapoja tulla alistetuksi. Minulle kinkkiin liittyy myös fiksaatio spermaan ja peniksen tuntuvaan sykkimiseen orgasmin yhteydessä, joten näistä kaikista syntyy aika ihana kokonaisuus! Omat fantasiani keskittyvät pitkälti tähän breeding-tapahtumaan ja sen ihaniin yksityiskohtiin! En haaveile itse aktin tuloksesta eli raskaana olosta, jonka kokisin liian nöyryyttävänä. Silti minulle voi esimerkiksi puhua tuhmia siitä, miten aikoo minut "laittaa paksuksi". Pelon ja kiihottumisen taso siis nousee siittämisen uhalla ja laukeamisen jälkimaningeissa fantasia vähitellen haihtuu, mikä on ok. Fiilistelen kyllä hetken tietysti sitä täytettyä oloa!
Mun seksielämässä tämä on siis roolileikin tasolla ja oikeata raskautumisen mahdollisuutta ei ole. En kuitenkaan keksi montaakaan asiaa, joissa pääsisin samoihin valtahuuruihin kuin tilanteessa, jossa minä mukapakotan jonkun raskaaksi vasten hänen tahtoaan tai uhkailen sillä. Siinä toiselta katoaa aika pitkälti itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa ja elämäänsä, ja se johdattaa mut kolisten domspaceen. [...]Tässäkin kinkissä, kuten monessa muussakin, saan parhaat kiksit juurikin nöyryyttämisestä ja oman valtani vahvistamisesta.