Baarin kannatusmaksut
Ooo olenkin mietiinyt tätä aihetta paljon viime vuosien aikana! Ei voi puhua edes fantasiasta, mutta minua on kuristettu/tukehdutettu useampaan kertaan lapsena ja terapian kiltisti läpikäyneenä olen myöntänyt että tämä on yksi isoimpia asioita mikä minua kiihottaa seksin aikana. Tämä on käsittääkseni aika yleinen leikinaihe, joten mitenkään erikoinen en kuvittele olevani. Mutta olen yhdistänyt nämä asiat toisiinsa, varmaan asiat olisi menneet erilailla erilaisen lapsuuden kanssa. Tietenkään tämä ei päde kaikkiin. Toki en myöskään harrasta seksiä kaikkien kanssa. Mutta kyllä tukehduttaminen ja kuristaminen vaativat aika hyvän suhteen domiin/leikkikaveriin, että tuollaisen vallan uskaltaa toiselle antaa.
Omistajani ei sessioissa tai niiden ulkopuolella ikinä kommentoi negatiivisesti ulkonäköäni. Session aikana ennemminkin hän pyrkii vahvistamaan itseni hyväksymistä.
Mulla on myös samoja kokemuksia, kuin Huskylla. Olin koulukiusattu ja hylätyksi tulemisen pelko on myös suuri.Itse en kuitenkaan, ainakaan vielä, kestä torjumista tms sessioissakaan juuri lainkaan. Enkä fantasioi siitä. Mulla on Omistaja, joka on myös avopuolisoni. Paljon keskustellaan näistä asioista ja mietitään, mitä asioita on järkevää tehdä. Ollaan ainakin toistaiseksi tultu siihen tulokseen, ettei hylätyksi tulemisen pelkoani "härpitä" millään lailla sessioissa tai muutenkaan. Ennemminkin saan paljon huomiota ja kipua seuraa aina hellyys. Turvallisuuden tunne on itselleni äärimmäisen tärkeää.