Baarin kannatusmaksut
Uskoisin suurimman osan ajastaan netissä viettävien kinkynörttien tietävän poikkeuksellisen hyvin asioita kinkyyden eri alueilta, koska heillä on aikaa etsiä ja lukea tietoa kaikesta kiinnostavasta. Olen jutellut netissä muutamien kinkyjen kanssa, jotka eivät kuluta aikaansa juurikaan tietokoneella, ja he ovat myöntäneet ettei heillä ole lopulta juurikaan tietoa muista kuin omasta fetissistään, eikä heillä ole kiinnostusta ja aikaa tutustua muihin kinkyyden osa-alueisiin. - - -Nörtti todennäköisemmin lukee kaiken kaikilta niiltä foorumeilta minne sattuu kuulumaan (myös ne tylsimmätkin jutut) ja oppii jatkuvasti uutta!
Artikkelin idea on se, että nörtit ovat tottuneita siihen että heidän kaverit ovat muiden mielestä "outoja", he ovat sitä itsekin ja siitä ylpeitä, joten kun he tulevat paikkaan missä tyypit puhuttelevat toisiaan keksityillä nimillä fantasia-asuissa, niin he tuntevat olonsa yhtä kotoisaksi kun vaikkapa Star Wars friikkien vuosikokouksessa, kun taas ei-nörtit pervot tämän nähdessään kääntyvät jo ovella ja jatkavat omaa kinkyilyä tuntematta sen kummempaa tarvetta jakaa harrastustaan muiden kun oman kumppaninsa kanssa. Ja mitä useammin tuo tapahtuu, sitä nörtimmäksi aktiivinen bdsm-ryhmä muuttuu. Tämä oli siis yhden naisen huomio ja analyysi Seattlen kinkypiireistä.
Commedore-64, 8086, 8088, 286, 386, 486, Pentium......... Siintä se on alkanut. Silti en tunnusta olevani nörtti.
Mä oon niin nuori, etten ehtinyt Telmac- tai Vic20-aikaa aikanaan kokea.
Kyllä, jos fysiikka kiinnostaa on nörtti.Jos lukee tosi paljon on ihan nörtti.
Lainaus käyttäjältä: Sarastuskävijä - 19.04.2012, 22:54Jos lukee tosi paljon on ihan nörtti. Olen romantikko kuten myös systeri - en nörtti! terv.PC-guru
Jos lukee tosi paljon on ihan nörtti.
Fysiikan opiskelemisen / osaamisen mainitseminen herätti yhden hyrrän minun sisälläni - Ja kyllä se lasketaan nörtteyden piiriin.Sinänsä jännä juttu, kuinka negatiivinen kaiku sanalla nörtti oli silloin kun oli itse teini-ikäinen. Kiusaamiseenhan sitä lähinnä käytettiin. Nykyisin taas termi ei tunnu lainkaan niin ikävältä enää. Onko maailma muuttunut nörttiystävällisemmäksi? Vai onko teineillä edelleen nörttiantipatioita, joista itse ei vain enää tiedä mitään?