Baarin kannatusmaksut
Mua on etenkin mietityttänyt se, että onko geek-henkilön luonteessa/persoonassa keskimäärin jotakin sellaista, joka tekee monisuhteisuuden helpommaksi. Ne nörtit, joita itselläni on lähipiirissä (ja joo, en edelleennkään tiedä, tajuanko edes kunnolla kuka siis on ja kuka ei, mutta puhun itse nyt lähinnä sellaisista vahvan tietsikka, matematiikka, fysiikka, tietokinepeli yms painotteisista tyypeistä), vaikuttavat jotenkin olevan sellaisia loogisempia keskimäärin ajattelultaan ja tuntuu, että heillä ei ole yhtä rajuja tunnekuohuja yms kuin eräillä muilla... Niin olen miettinyt, että voisiko tällaista kautta olla helpompaa käsitellä monisuhteisuuden aiheuttamia kuumentuneita tunteita, kuten mustasukkaisuutta. Jos on tietyllä tapaa sellainen matemaattisille aineille yms tyypillinen viileän analyyttisempi tapa reagoida maailmaan. (poisluettuna kuitenkin seksuaalisuus, johon näyttää sitten löytyvän tutuilla geekeillä kyllä kipinää isomminkin...)
Heittäkää pari sci-fi sarjaa, warhammer figuureita ja teorioita alieneista niin olen onnellinen. Uskaltaisin jopa sanoa että olen yksi pahimmista nörteistä täällä.
Lainaus käyttäjältä: Colestramus - 25.11.2016, 12:21Heittäkää pari sci-fi sarjaa, warhammer figuureita ja teorioita alieneista niin olen onnellinen. Uskaltaisin jopa sanoa että olen yksi pahimmista nörteistä täällä. Oo sä pahin, ni mä oon hyvin nörtti!