Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: stoge - 31.03.2020, 20:32Henkilökohtaisesti, mielenkiintoisempaa musta olis kuulla, paljonko pikkuistelu pitää pedofilistisiä hyväksikäyttöjä,siis ihan niitä oikeita, kurissa. Tosin, epäilen, että tästä asiasta yhtään kolumnia ilmestyy. Todennäköisesti melko mahdoton raapia dataa noin päin. Sangen skeptisesti suhtaudun sitä paitsi ajatukseen pikkuistelusta ja/tai ageplaystä niin näppäränä ja saavutettavana pakettiratkaisuna, että monikaan pedofilisiin mielihaluihinsa heräävä omin nokkineen tajuaisi sen pariin hakeutua. Mutta olisipa kiinnostavaa, jos joku keksisi tutkia missä määrin jos ollenkaan pikkuistelu/ageplay voisi näitä ihmisiä auttaa. Samaa olen miettinyt parisuhdeväkivallan kohdalla. Että jos ne ihmiset jotka hakkaa ja tyrannisoi puolisoitaan, saisivatkin tietoa ja ohjausta kinkyyden suomasta simulaattorista. Kuinka monella olisi motivaatiota ynnä muita edellytyksiä tarttua siihen, ja auttaisiko se silloin estämään todellista väkivaltaa?
Henkilökohtaisesti, mielenkiintoisempaa musta olis kuulla, paljonko pikkuistelu pitää pedofilistisiä hyväksikäyttöjä,siis ihan niitä oikeita, kurissa. Tosin, epäilen, että tästä asiasta yhtään kolumnia ilmestyy.
Parisuhdeväkivallan motiivina ei ole seksuaalisuus tai ehkä alistaminen, sadismi voitaisiin laajasti ottaen siihen laskea, kaukaa haettu sekin. Miehet syyllistyvät väkivaltaan kun eivät verbaalisesti pärjää naiselle, mies tuntee itsensä kommunikaatiokyvyttömäksi reppanaksi vaikka hänen pitäisi olla pomo.
Ja toisaalta, ennen kaikkea pidän päivänselvänä, että syyt pikkuisteluun/ageplayhin ovat lähemmäs sataprosenttisesti jossain aivan muualla.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 01.04.2020, 08:28 Ja toisaalta, ennen kaikkea pidän päivänselvänä, että syyt pikkuisteluun/ageplayhin ovat lähemmäs sataprosenttisesti jossain aivan muualla.Kirjoitat kolumnissasi karun rehellisesti:Näitä fantasioita minulla sen sijaan on ollut siitä asti kun olin oikeasti lapsi. Kun olin noin kymmenvuotias, vanhempi mies käytti luokkakaveriani seksuaalisesti hyväkseen. Olin hirvittävän hädissäni, itkin ja vihasin, en voinut käsittää miten kukaan voisi tehdä sellaista.Ja kun olin yksin pienen tytön huoneessani, masturboin ajatukselle että kuitenkin tekee.--Mistä tuossa on kyse ellei pedofiliasta ?
Itse rajaisin hyväksikäyttöfantasiat pedofilian ulkopuolelle, ja määrittelisin pedofiiliksi ihmisen, joka kokee seksuaalista vetoa lapsia kohtaan.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 01.04.2020, 13:57Itse rajaisin hyväksikäyttöfantasiat pedofilian ulkopuolelle, ja määrittelisin pedofiiliksi ihmisen, joka kokee seksuaalista vetoa lapsia kohtaan. Fantasiointi kuitenkin ilmeisesti virallisen määritelmän mukaan jo riittää että tulee määritellyksi pedofiiliksi, siitä kommenttini jossa totesin että tähän pikkuisteluun liittyy wanna-be-pedofilismi. Toki, sehän kaiketi vain koskettaa sitä ei-pikkuista osapuolta näissä suhteissa.IKRM
Fantasiointi ei ole kuitenkaan rikollista, voihan fantasioida mistä tahansa joka on laitonta, pisteessä jossa tunne tai fantasia muuttuu toiminnaksi uhria kohtaan täytyy olla tarkkana.
Nyt kun meni tähän pedofiliapuolelle, niin tuli mieleen joku dokkari jonka katsoin vuosia sitten, siinä sanottiin että oli tehty tutkimuksia joissa voitiin todeta pedofiilien aivojen/aivokuorien olevan erilainen siinä alueella missä ns. normaalien ihmisten halu suojella pieniä lapsia sijaitsee.Ei otettu muistaakseni sen enempää kantaa oliko muutos syy vai seuraus vai jotain muuta. Jäi vain mieleen, eikä varmasti pikkuisteluihmisillä löytyisi samaa muutosta, luulen.