Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 31.03.2020, 09:26Pikkuistelu ja pedofiilit, Hmm. Käsittämätön ajatus, että pikkuistelu jotenkin edistäisi pedofiliaa.En vastannut kenenkään kommenttiin, kirjoitin vain oman näkökulmani aiheesta. Taas lyhyesti ja perustelematta. Pikkuistelu on kenties eniten keskustelua olemassaolonsa oikeutuksesta aiheuttava kinkyyden osa-alue. Ihan turhaan.
Pikkuistelu ja pedofiilit, Hmm. Käsittämätön ajatus, että pikkuistelu jotenkin edistäisi pedofiliaa.
Itse olen ratkaissut asian niin, että jollain tapaa suljen sen pikkuinen/Iso-asetelman pois, kun tilanne ylittää sen pisteen jossa hypätään siitä turvallisesta kainalosta ja silittelystä seksiin. Tai en edes sulje, vaan se ikäänkuin itsestään sulkeutuu, hiipuu pois siitä tilanteesta. Vaikka siinä tytöttelenkin toista tai puhuttelen häntä pieneksi, en enää koe hänen olevan niin vahvasti siinä pikkuisuudessaan. Tätä on jotenkin hankala selittää ja olisi mukava kuulla, mikäli joku Iso saa tästä ajatuksesta kiinni?
Itse olen ratkaissut asian niin, että jollain tapaa suljen sen pikkuinen/Iso-asetelman pois, kun tilanne ylittää sen pisteen jossa hypätään siitä turvallisesta kainalosta ja silittelystä seksiin. Tai en edes sulje, vaan se ikäänkuin itsestään sulkeutuu, hiipuu pois siitä tilanteesta. Vaikka siinä tytöttelenkin toista tai puhuttelen häntä pieneksi, en enää koe hänen olevan niin vahvasti siinä pikkuisuudessaan. Tätä on jotenkin hankala selittää ja olisi mukava kuulla, mikäli joku Iso saa tästä ajatuksesta kiinni?Mun on edelleen jokseenkin vaikeaa hyväksyä se, että toisen suljettujen silmien takana voi tapahtua mitä tahansa. Että vaikka itselläni ei ole tällaisia hyväksikäytön fantasioita, voi toisella siinä tilanteessa olla. Mutta toisaalta, mitä se mulle ees kuuluu. Eiköhän meillä kaikilla ole mielessä niitä pimeitä nurkkia, joihin ei aina haluaisi päästää ees itteään, saati sitten toista ihmistä. Mutta tekeekö se kenestäkään sen onnellisempaa tai parempaa ihmistä, että lyö eristysnauhat niiden nurkkien eteen ja päättää ettei ikinäkoskaanmilloinkaan edes kurkista sinne? Vai oisko se noin oman hyvinvoinnin kannalta parempi, että hyväksyy ne omat fantasiansa, koska ne on vain sitä, fantasioita.
Mää oon caregiver ja kiihotun siitä heikomman hyväksikäytön ja auktoriteettiasetelman väärinkäytön premissistä. Mitä väärempi sen parempi.
Samaistun tähän dualismiin vahvasti. Munkin isi on järkyttävän julma ja säälimätön, tekee tytölleen aivan hirveitä.
Miun pikkuistelutunne johtuu ehkä siitä, että en ole koskaan saanut tuntea turvallisia käsiä ympärilläni. Sellaisia käsiä, jotka kannattelee kiukunkin yli, rankaisten, muttei vihaten. Jotka antavat lohtuja ja hellyyttä. Ja välittävät, vaikka tekisin mitä
Henkilökohtaisesti, mielenkiintoisempaa musta olis kuulla, paljonko pikkuistelu pitää pedofilistisiä hyväksikäyttöjä,siis ihan niitä oikeita, kurissa. Tosin, epäilen, että tästä asiasta yhtään kolumnia ilmestyy.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 31.03.2020, 20:32Henkilökohtaisesti, mielenkiintoisempaa musta olis kuulla, paljonko pikkuistelu pitää pedofilistisiä hyväksikäyttöjä,siis ihan niitä oikeita, kurissa. Tosin, epäilen, että tästä asiasta yhtään kolumnia ilmestyy. Todennäköisesti melko mahdoton raapia dataa noin päin. Sangen skeptisesti suhtaudun sitä paitsi ajatukseen pikkuistelusta ja/tai ageplaystä niin näppäränä ja saavutettavana pakettiratkaisuna, että monikaan pedofilisiin mielihaluihinsa heräävä omin nokkineen tajuaisi sen pariin hakeutua. Mutta olisipa kiinnostavaa, jos joku keksisi tutkia missä määrin jos ollenkaan pikkuistelu/ageplay voisi näitä ihmisiä auttaa. Samaa olen miettinyt parisuhdeväkivallan kohdalla. Että jos ne ihmiset jotka hakkaa ja tyrannisoi puolisoitaan, saisivatkin tietoa ja ohjausta kinkyyden suomasta simulaattorista. Kuinka monella olisi motivaatiota ynnä muita edellytyksiä tarttua siihen, ja auttaisiko se silloin estämään todellista väkivaltaa?