Baarin kannatusmaksut
Eli olette heitä, joiden vuoksi tarvittaisiin ulkonaliikkumiskielto ym. rajoituksia. Tulipahan tämäkin päivä nähtyä
Lainaus käyttäjältä: submit - 17.03.2020, 17:22Eli olette heitä, joiden vuoksi tarvittaisiin ulkonaliikkumiskielto ym. rajoituksia. Tulipahan tämäkin päivä nähtyä Minä päivän tongin ihmisten suita ja oon yltäpäältä kuolassa ja hammaskivessä (se aerosoli leviää n.kaks metriä ympäriinsä siitä suusta) ja hammashoitolassa arki pyörii just niinku ennenki. Mutta sitte ku tuun kotiin, niin pitäs yhtäkkiä vaan linnottautua neljän seinän sisälle koska sillähän se maailma pelastuu etten käy kahvilla viiden muun ihmisen kanssa?
Lainaus käyttäjältä: Hertta - 17.03.2020, 17:45Lainaus käyttäjältä: submit - 17.03.2020, 17:22Eli olette heitä, joiden vuoksi tarvittaisiin ulkonaliikkumiskielto ym. rajoituksia. Tulipahan tämäkin päivä nähtyä Minä päivän tongin ihmisten suita ja oon yltäpäältä kuolassa ja hammaskivessä (se aerosoli leviää n.kaks metriä ympäriinsä siitä suusta) ja hammashoitolassa arki pyörii just niinku ennenki. Mutta sitte ku tuun kotiin, niin pitäs yhtäkkiä vaan linnottautua neljän seinän sisälle koska sillähän se maailma pelastuu etten käy kahvilla viiden muun ihmisen kanssa? Tuota tuota.. Eli ymmärsinkö nyt oikein - sinä terveydenhuollon ammattilaisena, mahdollisesti riskiryhmien edustajien kanssa päivittäin työskentelevänä, näet että tässä on nyt kyse jokaisen henkilökohtaisesta päätöksestä uskaltaako riskeerata ITSENSÄ tartunnalle?Ei.. Ei, vaan, ei.Maailmankatsomuksia on toki monenlaisia. Itse kannatan mallia jossa ollaan kuitenkin lähtökohtaisesti 'me' eikä MINÄ MINÄ MINÄ.