Baarin kannatusmaksut
Katso: https://korona.kans.io/
En itse ole käynyt Club X:n bileissä, mutta näin terveydenhuollossa työskentelevänä kehoittaisin miettimään vielä, että kannattaako bilettää. Se ei vaadi kuin YHDEN bilevieraan, jolla on tartunta (OBS! voi olla oireeton) ja koko bilekansa joutuu karanteeniin. Onko Club X valmis ottamaan sellaisen riskin?Miten tiedotatte osallistujille, jos karanteeniin joutuu? Millainen kriisiviestintäsuunnitelma teillä on? Miten varmistatte, että KAIKKI bileisiin osallistujat noudattavat karanteenia, jos siihen joudutaan?
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 12.03.2020, 22:27En itse ole käynyt Club X:n bileissä, mutta näin terveydenhuollossa työskentelevänä kehoittaisin miettimään vielä, että kannattaako bilettää. Se ei vaadi kuin YHDEN bilevieraan, jolla on tartunta (OBS! voi olla oireeton) ja koko bilekansa joutuu karanteeniin. Onko Club X valmis ottamaan sellaisen riskin?Miten tiedotatte osallistujille, jos karanteeniin joutuu? Millainen kriisiviestintäsuunnitelma teillä on? Miten varmistatte, että KAIKKI bileisiin osallistujat noudattavat karanteenia, jos siihen joudutaan?Ei liene yksittäisen tapahtumajärjestäjän tehtävä varmistaa, että ihmiset noudattavat karanteeniä.
... Voi olla, että olen turhan neuroottinen ja nähnyt liikaa huonokuntoisia ihmisiä työssäni.
On täysin vastuutonta järjestää tilaisuuksia joihin osanottajia voi tulla useita kymmeniä jopa satakunta, jos jo iltauutisissa THL suositus on välttää kaikkien tarpeettomien tapahtumien järjestämistä.
Esitämme kuitenkin toiveen henkilökuntamme sekä vieraidemme turvallisuuden ja viihtyvyyden vuoksi. "Jos olet karanteenissa/saikulla/influenssan (COVID-19 tai "kausiflunssa") kourissa, jätä bileet väliin." Mikäli olet ostanut lipun tapahtumaan jo ennakkoon, ota yhteyttä lily(at)clubx.fi ja sumplitaan miten asia oiotaan.
Toki tuossa puhutaan yli 500 hengen tilaisuuksista, mutta asiaa kannattaa harkita vielä.
(...) Jokainen voi onneksi itse pohtia, minkälaisen riskin on valmit ottamaan bileisiin tullessa ja samalla myös riskin karanteeniin joutumisesta.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 12.03.2020, 23:50... Voi olla, että olen turhan neuroottinen ja nähnyt liikaa huonokuntoisia ihmisiä työssäni.Olet asian ytimessä.