Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Misubi - 15.03.2020, 10:03+1 Perseily tosin kuuluu lasten hiekkalaatikon lisäksi olennaisena osana hedonistiseen elämäntapaan ja minä-pohjaiseen ajatteluun. Kaikelle löytyy aina oikeutus koska joku on joskus jossain kuitenkin tehnyt jotain joten minäkin voin.Perseily ei todellakaan kuulu olennaisena osana hedonistiseen elämäntapaan. Perseily kuuluu olennaisena osana perseilevään elämäntapaan. Näitä kahta ei kannata sotkea keskenään.
+1 Perseily tosin kuuluu lasten hiekkalaatikon lisäksi olennaisena osana hedonistiseen elämäntapaan ja minä-pohjaiseen ajatteluun. Kaikelle löytyy aina oikeutus koska joku on joskus jossain kuitenkin tehnyt jotain joten minäkin voin.
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 15.03.2020, 10:07Lainaus käyttäjältä: Misubi - 15.03.2020, 10:03+1 Perseily tosin kuuluu lasten hiekkalaatikon lisäksi olennaisena osana hedonistiseen elämäntapaan ja minä-pohjaiseen ajatteluun. Kaikelle löytyy aina oikeutus koska joku on joskus jossain kuitenkin tehnyt jotain joten minäkin voin.Perseily ei todellakaan kuulu olennaisena osana hedonistiseen elämäntapaan. Perseily kuuluu olennaisena osana perseilevään elämäntapaan. Näitä kahta ei kannata sotkea keskenään. Joillekin kuuluu joillekin ei, turha siitä on vääntää. Mutta seurausten riski itselle ja muille kuuluu väistämättä perseilyyn. Se on jokaisen oma asia kuinka paljon käytännössä eikä vain sanoissa välittää, mutta mulle tuollainen valikoiva arvostus missä oma perse ajaa muiden edelle törkeästi on aika iso turn-off, enkä tämän ketjun kommenteista päätellen ole ainoa. Koska elän mielummin siinä maailmassa missä uhrataan vähän toisten puolesta kuin että kustaan toisten muroihin heti kun hätä vähänkin iskee.
En kyllä nää väittäneeni niin, mutta ei ole eka kerta kun joku on mun kanssa eri mieltä siitä mitä sanoin. Voitko avata vähän?
Tämä kestää muutaman kuukauden, ei koko vuotta tai vuosikymmentä.
Lainaus käyttäjältä: Morgul - 13.03.2020, 18:32Tämä kestää muutaman kuukauden, ei koko vuotta tai vuosikymmentä.Toisaalta, mitä enemmän tätä jarrutetaan, sitä kauemmin kestää. Virusepidemioilla on tietty elinkaarensa ja ne loppuvat, kun riittävä määrä ihmisiä on saanut jonkinlaisen immuniteetin, eli sairastanut taudin. Laajalla karanteenilla jaetaan vaan tuo sairastus pidemmälle jaksolle, terveydenhuolto haluaa helpottaa taakkaansa. Itse enemmänkin odotan saavani tartunnan, että tulee tämäkin flunssa sairastettua.
Nyt voidaan sitten tietysti filosofisesti pohtia, että paljonko jonkun tehohoidon tarve on suurempi, kun minun tarve elää vapaasti.
Tehohoitoakin on kuitenkin melko hyvin tarjolla sitä oikeasti tarvitseville.
Siitä, että pelko estää elämästä: Ei minua oikeastaan pelota. Rajoitan ihan vapaaehtoisesti liikkumistani juuri nyt, ilman että siihen liittyy pelkoa siitä, että henkilökohtaisesti kävisi huonosti. En oikeastaan osaa pelätä edes läheisteni puolesta tässä vaiheessa. Kunhan vaan teen kuten on järkevää tässä kohtaa, jos haluan että yhteiskunta ottaa mahdollisimman vähän osumaa.