Baarin kannatusmaksut
Hyvä kirjoitus ja paljon ajattelemisen aihetta.Kun itse suosin yhteistyötä suostumuksellisessa hengessä, minkä tahansa fetissin voi kääntää positiiviseksi.Fetisisti (esim saapasfettari) voi lähestyä naista kysyen tehdäänkö vaihtokauppa.Mitä sinä haluaisit minun tekevän sinulle jos vastavuoroisesti saisin kosketella, suudella, halata, imeä, nuolla kauniita saappaitasi?
Mutta, olenko sittenkin lopulta vain itsekäs sika, tehdessäni jotain toista miellyttävää saadakseni itse jotain vastineeksi?
Kyllä kinkyskenessä on ihan OK että vähän kaikkia esineellistetään - ainakin heitä jotka haluavat tulla esineellistetyiksi (tai sitten keskenään omassa mielessä ). Sen sijaan jos ei ole tietoa että toinen haluaa tulla esineellistetyksi, lähestyminen fetissi tai ulkomuoto edellä voi olla epämukavaakin. Kaikki eivät tykkää tulla huomatuiksi vaikka vartalonsa muodosta, ja myös kinkytapahtumiin tullaan vain olemaan, juhlimaan ja tapaamaan ihmisiä tai vaikkapa toteuttamaan aivan ulkonäköön/asusteisiin liittymätöntä fetissiä. Kohteliaasti esitetty kohteliaisuus tuskin ketään haittaa missään tilanteissa kuitenkaan.
Oikein hyvä kirjoitus. Fetisismi tosin on jo määritelmällisesti esineellistämistä, sitä ei oikein muuksi pysty kääntämään, pyöritteli asiaa mille kantille tahansa. Ongelma on kuitenkin siinä, että termistöä hallitsee orwellilainen uuskieli, missä ei ole tärkeää mikä sanan sisältö on, vaan ainoastaan sanaan liitetty arvolataus; jos jotain asiaa kuvaamaan käytetty termi korvataan toisella, asia jotenkin muuttuu hyväksi. Esimerkiksi:Rasismi - positiivinen syrjintäSeksisimi - homoseksuaalisuusEsineellistäminen - vahva itsenäinen nainenJa lista jatkuu...Eli fetisismiin liitettävästä esineellistämisestä pitäisi käyttää jotain toista termiä millä esineellistämistä voidaan kuvata.Fetisisteille haasteellista lienee bileissä, tai miksei ihan vaniljaväenkin kokoontumisissa, "asukoodin" tai muuten vain huomiohuoraamisen takia päälle laitetut asut/varusteet, mitkä sattuvat juuri jonkun henkilön fetisseihin, mutta muussa yhteydessä ei asiaan liity mitään kiinnostusta.Itse en kuvaisi itseäni fetisistiksi, vaikka jotkin asut ovatkin sellaisia, missä "kuka tahansa" sytyttää, ja kuitenkin se kiihotus liittyy pääasiallisesti siihen kuka niitä asusteita pitää - ennemminkin esteetikko. Tosin, esimerkiksi jotkut seksikkäät alushousut, mitkä ovat olleet jollakulla erityisellä päällä, herättävät jo itsessään seksuaalista halua, millä tavalla monet kenkäfetisistit tuntuvat ilmentävän omaa fetisismiään - kengät ovat olleet jollakulla seksuaalisen mielenkiinnon kohteella, jolloin niistä saa kiksit ihan vain sellaisenaan.Eräs suhteeni lähti joskus reilu 20 vuotta sitten alamäeen kun kumppani ilmoitti ettei ikinä tulisi pistämään stay-upeja jalkaansa, mitkä olivat juuri silloin seksikkäimmät asusteet, mitä osasin kuvitella. Korot ja nailonsääret saavat edelleen huomioni, ja ylitään kaikki ihonmyötäinen ja kiiltävä - osin tämänkin takia pidän enemmän hieman runsaammasta vartalotyypistä kuin laihasta, ketkä täyttävät kivasti vaattensa mitä käyttävät, jos pukeutumistyyli ei ole mallia puolijoukkueteltta. D:n roolissa osaan toki ottaa nautintoni subin asusta; voin sidottua subia kosketella ja ihastella mieleni mukaan kun tässä on päällä asusteita mitkä sytyttävät. Tämän asian pukeminen sanoiksi olikin yllättävän voimakas kokemus.Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 01.03.2020, 12:20Hyvä kirjoitus ja paljon ajattelemisen aihetta.Kun itse suosin yhteistyötä suostumuksellisessa hengessä, minkä tahansa fetissin voi kääntää positiiviseksi.Fetisisti (esim saapasfettari) voi lähestyä naista kysyen tehdäänkö vaihtokauppa.Mitä sinä haluaisit minun tekevän sinulle jos vastavuoroisesti saisin kosketella, suudella, halata, imeä, nuolla kauniita saappaitasi?Tuo toimii kun on se suhde, missä jonkinlaista kaupankäyntiä voi harrastaa - ongelmallista jos jokin fetissi on niin vahva, että sitä vaaditaan ylipäätään kiihottumiiseen ja tarvitaan ensimmäisestä tapaamisesta lähtien, koska muutoin vastaava kaupankäynti tulkitaan "kaikki käy" -vonkaamisena.Lainaus käyttäjältä: SaRu - 01.03.2020, 12:30Mutta, olenko sittenkin lopulta vain itsekäs sika, tehdessäni jotain toista miellyttävää saadakseni itse jotain vastineeksi?Olet, mutta sekin tekee sinusta unelmien täyttymyksen jollekulle.E:Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.03.2020, 14:44Kyllä kinkyskenessä on ihan OK että vähän kaikkia esineellistetään - ainakin heitä jotka haluavat tulla esineellistetyiksi (tai sitten keskenään omassa mielessä ). Sen sijaan jos ei ole tietoa että toinen haluaa tulla esineellistetyksi, lähestyminen fetissi tai ulkomuoto edellä voi olla epämukavaakin. Kaikki eivät tykkää tulla huomatuiksi vaikka vartalonsa muodosta, ja myös kinkytapahtumiin tullaan vain olemaan, juhlimaan ja tapaamaan ihmisiä tai vaikkapa toteuttamaan aivan ulkonäköön/asusteisiin liittymätöntä fetissiä. Kohteliaasti esitetty kohteliaisuus tuskin ketään haittaa missään tilanteissa kuitenkaan. Olet aivan oikeassa. Tosin kohteliasuuksien ongelmana on se, että ihmisillä on aivan järkyttävän huono itsetunto, eikä juuri kukaan osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Jos sanon jonkin kohteliaisuuden, kohteliaisuuden kohde joko a) vähättelee itseään b) odottaa, että kohteliaisuuden antaja kalastelee vastakohteliaisuuksia samasta asiasta c) kuvittelee kohteliaisuuden antajan vain "jahtaavan pillua". Kohteliaisuus ja huomaavaisuus ja normaalit hyvät käytöstavat tunnutaan nykyään Juuri tuota haluisin saada olla sidottuna ja Deen koskettelee ym kiudoittelee mua pukeutuneena mun fetissi vaatteisiin
Hyvä jay,Olen tavannut sinut ensimmäisen kerran tilanteessa kun ihastelit naiseni uusia saappaita ja tämä taisi oli kimmokkeena lähestymiseesi. Tilanne oli mitä mukavin ja mutkattomin enkä minä tai naiseni kokenut siinä mitään outoa vaikka tilanne oli meillekin uusi. Päinvastoin koko tilanne oli mukava ja jopa kiinnostava näin ei-fetisistin näkökulmasta ja sinun käytöksesi oli ensiluokkaista. Minusta tässä puhutaankin puolin ja toisin käytöksestä.Minulle on aivan sama mikä on ihmisen suuntautuminen tai fetissit jos hän ilmaisee itseään fiksusti ja osaa käytöstavat. Meistä jokainen on ihan yhtä kaunis. Yst. Terv.Karwis