Baarin kannatusmaksut
Ahaa, eli siis kyse olikin siitä, että nämä "eliittimiehet" saavat enemmän seksiä, kuin keskivertomiehet.
Psst, jos haluaa päästä "eliittimiesten" joukkoon, niin voi ensin kokeilla kohdella naista ihmisenä eikä seksiresurssin jakajana.
Moni nainen on kirjoittanut, ettei saa sellaista seksiä, kuin haluaisi. Case closed, move on.
Lainaus käyttäjältä: Regulus - 21.04.2021, 16:15Ahaa, eli siis kyse olikin siitä, että nämä "eliittimiehet" saavat enemmän seksiä, kuin keskivertomiehet.Oliko tämä oikeasti uutinen jollekin.
Varsin huono ohje. Kun "eliittimies" suurinpiirtein pyyhkii mällit verhoihin ja lähtee panemisen jälkeen menemään, tavisnainen itkee "miksei löydä kunnon miestä", vaikka antoi kymmenille naista hyvin kohteleville "kunnon miehille" pakit...Ken kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
Mitä yleisesti tulee niin nuo kuka harrasti seksiä viimevuoden aikana ovat hieman harhaanjohtavia kun ei ota huomioon halusivatko kyseiset henkilöt tai yrittivätkö sitä edes hankkia. Tuskin ihmiset sitä henkisesti kovin raskaana kokevat jos tietävät että seksiä saa jos vain viitsii vaivautua kun taasen ei saa mitään vaikka yrittäisi omien lahjojen puitteissa.
Anteeksi, mutta mikä on ”eliittimies”? Millainen? Tarkoitetaanko sillä vain miestä joka saa paljon seksiä? No millainen mies saa paljon? Omat kumppanini ovat olleet keskenään hyvinkin erillaisia. Löytyy niin diplomaattia, kuin myös työtöntä.
Lainaus käyttäjältä: Violation - 21.04.2021, 18:38Anteeksi, mutta mikä on ”eliittimies”? Millainen? Tarkoitetaanko sillä vain miestä joka saa paljon seksiä? No millainen mies saa paljon? Omat kumppanini ovat olleet keskenään hyvinkin erillaisia. Löytyy niin diplomaattia, kuin myös työtöntä.Seksin saanti korreloi voimakkaasti yleisen haluttavuuden kanssa. Osin siksi, että haluttujen ihmisten kanssa usein halutaan seksiä ja osin siksi, että seksi nähdään keinona nousta jonkun suosioon.Eliittimiehen määritelmä voi olla subjektiivinen, eli omasta näkökulmasta katsoen "eliittimies" saa helposti seksikumppaneita, tai sitten kuulua halutuimpaan 1-20 prosenttiin, tai yksinkertaisesti kysyntää on sen verran ettei tarvitse hyppiä naisten pillin mukaan koska sekdiä saa muutoinkin. Määritelmään kuuluu siis objektiivisesti katsoen tietty epätarkkuus, ja subjektiivisedti katsoen tietty ero näkökulmassa.
Kyllähän nainen(kin) voi jäädä ilman seksiä vaikka sitä haluaiski. Naisilla on melko varmasti enemmän halukkaita kumppaneita tarjolla, kuin miehillä. Mutta se on sitte eri asia, että kiinnostuuko kenestäkään niistä tai haluaako yleensäkkään harrastaa seksiä sen hetkisen tarjonnan kanssa.
Tämä! Mua on aina ahdistanut seksin typistäminen tekniseksi toimenpiteeksi, missä joku työntää jotain johonkin aukkoon ja sitten pitäisi olla ihanaa ja onnellista. Mun mielestä seksi on jotain maagista, joka tapahtuu kahden ihmisen välillä. Siihen, kenen kanssa riittävä kemia tuon magian mudostumiseksi on mahdollista saavuttaa, ei ihan hirveästi voi vaikuttaa. Mulla on ihanan herkät rinnat. Varsinkin nännit. Jos niiden hyväileminen olisi vain tekninen suoritus, jonka voisin opettaa kelle tahansa, mun elämä saattaisi olla aika suppeaa. Nännien nipistelyä aamupalaksi ja lounaaksi ja päivälliseksi kiitos (nythän kun olen nainen, oletan tuon otsikon koskevan itseäni ilman sitä kysymysmerkkiä). Mutta ei se niin mene. Tuntuu, että sama herkkyys vaikeuttaa tilannetta. Jos kemia koskettajan kanssa on vähänkin vääränlainen, kosketus tuntuu pahalta. Asia ei haluamalla tai toisin päättämällä parane. Hypnoosia en ole kokeillut. Nyt kun se tuli puheeksi, ehkä pitäisi...?Nim. nirsonänni