Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Jukkis - 01.03.2020, 11:09LainausMut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava. Näin se menee että seksiä haluavat ja aloitteen tekevät naiset ovat pelottavia useimmille miehille.Mihinköhän tämä liittyy? Onko jollain miehellä ajatuksia aiheesta?
LainausMut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava. Näin se menee että seksiä haluavat ja aloitteen tekevät naiset ovat pelottavia useimmille miehille.
Mut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava.
Puhun nyt miehenä joka tykkää keskustella panojensa kanssa avoimesti asioista ja on kuullut paljon juttuja nykyajan deittailukulttuurista."Pillunpelko" on miehissä todellinen. Itse en sitä koe, mutta käsittääkseni ilmiö on melko yleinen. Eli puheet ovat ronskeja, mutta varsinkin yhtä ronskisti vastaileva nainen saa pupun pöksyyn ja kun pitäisi alkaa panemaan, perutaan/feidataan/mitälie. Tietynlainen catfish-ilmiö siis. Toki tätä esiintyy naisillakin, mutta empiiriseen tutkimukseeni tehtyjen havaintojen mukaan melko harvoin. Ikä ja kokemattomuus vaikuttavat paljon.
Mielestäni on myös totta, että Suomessa miehet elävät usein sekä kosketus- että tunneköyhää elämää sikäli, että miesten kulttuurissa on aika vähän tilanteita ja mahdollisuuksia kosketuksi tulemiseen ja tunteiden käsittelyyn. Tämä ympäristö ei ole paras mahdollinen siltä kannalta, että se antaisi hyvät eväät käsitellä omia haluja ja odotuksia esimerkiksi seksiseuraa etsiessä.Luulen, että seksiä on helpompi saada jos on ensin sinut itsensä kanssa.
"Pillunpelko" on miehissä todellinen. Itse en sitä koe, mutta käsittääkseni ilmiö on melko yleinen. Eli puheet ovat ronskeja, mutta varsinkin yhtä ronskisti vastaileva nainen saa pupun pöksyyn ja kun pitäisi alkaa panemaan
Lainaus käyttäjältä: Ville81 - 02.03.2020, 07:29"Pillunpelko" on miehissä todellinen. Itse en sitä koe, mutta käsittääkseni ilmiö on melko yleinen. Eli puheet ovat ronskeja, mutta varsinkin yhtä ronskisti vastaileva nainen saa pupun pöksyyn ja kun pitäisi alkaa panemaanKysymys ei ole pillun pelosta vaan huonon käytöksen pelosta.Ronskit puheet sopivat hyvin harvoihin tilanteisiin. Jos tuntematon tai puolituntematon tai muodollisesti tuttu nainen rupeaa viljelemään niitä yhtäkkiä, nainen ilmoittaa samalla olevansa tahditon juntti. Ei mies tällöin pillua pelästy vaan tahditonta junttia.
Lainaus käyttäjältä: Brak - 02.03.2020, 09:10Lainaus käyttäjältä: Ville81 - 02.03.2020, 07:29"Pillunpelko" on miehissä todellinen. Itse en sitä koe, mutta käsittääkseni ilmiö on melko yleinen. Eli puheet ovat ronskeja, mutta varsinkin yhtä ronskisti vastaileva nainen saa pupun pöksyyn ja kun pitäisi alkaa panemaanKysymys ei ole pillun pelosta vaan huonon käytöksen pelosta.Ronskit puheet sopivat hyvin harvoihin tilanteisiin. Jos tuntematon tai puolituntematon tai muodollisesti tuttu nainen rupeaa viljelemään niitä yhtäkkiä, nainen ilmoittaa samalla olevansa tahditon juntti. Ei mies tällöin pillua pelästy vaan tahditonta junttia.Silloinkin kun mies on itse aloittanut ne ronskit puheet?
Lainaus käyttäjältä: salix_alba - 02.03.2020, 09:44Lainaus käyttäjältä: Brak - 02.03.2020, 09:10Lainaus käyttäjältä: Ville81 - 02.03.2020, 07:29"Pillunpelko" on miehissä todellinen. Itse en sitä koe, mutta käsittääkseni ilmiö on melko yleinen. Eli puheet ovat ronskeja, mutta varsinkin yhtä ronskisti vastaileva nainen saa pupun pöksyyn ja kun pitäisi alkaa panemaanKysymys ei ole pillun pelosta vaan huonon käytöksen pelosta.Ronskit puheet sopivat hyvin harvoihin tilanteisiin. Jos tuntematon tai puolituntematon tai muodollisesti tuttu nainen rupeaa viljelemään niitä yhtäkkiä, nainen ilmoittaa samalla olevansa tahditon juntti. Ei mies tällöin pillua pelästy vaan tahditonta junttia.Silloinkin kun mies on itse aloittanut ne ronskit puheet?Juuri tämä eli et mies on aloittanut ronskisti ja nainen vastaa samalla mitalla. Vertaus ontuu, mut se tuli mieleen. Oon joskus lukenut et raiskaaja menee tosi hämilleen ja lopettaa jos raiskattava lähtee juttuun mukaan ja innostuu. Tai nauraa raiskaajalle tms.Mitenhän kävis jos dickpikin aloitusviestinä lähettävälle lähettäis takaisin pillukuvan?
toimiikos toi dickpick ihan aikuisten oikeesti???
Lainaus käyttäjältä: Punisher - 02.03.2020, 17:41toimiikos toi dickpick ihan aikuisten oikeesti???AlastonSuomessa toimii 10/10, jos on munaa mitä näyttää. Jos on 18+ cm pituutta ja paksuutta yli 5 cm, niin sinun markkina-arvo on mittaamaton. Tällekkin on tietenkin rajansa, jos olet yli 160cm kyrpä, saat vain vittuilua etkä sitä vittua, jos tiedät mitä haen takaa.* honk honk*
Lainaus käyttäjältä: Ramington - 06.03.2020, 08:24Lainaus käyttäjältä: Punisher - 02.03.2020, 17:41toimiikos toi dickpick ihan aikuisten oikeesti???AlastonSuomessa toimii 10/10, jos on munaa mitä näyttää. Jos on 18+ cm pituutta ja paksuutta yli 5 cm, niin sinun markkina-arvo on mittaamaton. Tällekkin on tietenkin rajansa, jos olet yli 160cm kyrpä, saat vain vittuilua etkä sitä vittua, jos tiedät mitä haen takaa.* honk honk*Ei kyl muhun toimi ainakaan eikä ollenkaan. Kaikki muutoin kiinnostavatkin lähestymiset tyrmään jos proofiiliinsa ei oo keksinyt mitään muuta sisältöä kuin kikkelinsä esittelyä.