Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: bunni - 29.02.2020, 16:16Eikä tässä vielä kaikki: kun puhutaan ihan tavallisesta "pusu, pisto ja ravistus" -heteropanosta, on harmittavankin yleistä, että naisen tyydytys jää puolitiehen, kun taas mies saa useimmiten orgasmin. Yhdyntä ilman orgasmia voi olla hyvää, silti yhdyntä orgasmeilla on sellaista herkkua, josta miehet nauttivat selkeästi naisia useammin. Pahimmillaan seksi on parin minuutin rynkytys, joka päättyy miehen laukeamiseen ja kyljen kääntämiseen. Mutta sentään naiset (joidenkin mielestä) saavat tätä hyvää aina ja sillä tässä on merkitystä.Näinhän se on. Tosin kyllä se huono seksi on sitä mitä naisiltakin saa useammin kuin hyvää. Parin minuutin rynkytykset sopivat oikein hyvin näiden kuolleiden lahnojen kanssa.
Eikä tässä vielä kaikki: kun puhutaan ihan tavallisesta "pusu, pisto ja ravistus" -heteropanosta, on harmittavankin yleistä, että naisen tyydytys jää puolitiehen, kun taas mies saa useimmiten orgasmin. Yhdyntä ilman orgasmia voi olla hyvää, silti yhdyntä orgasmeilla on sellaista herkkua, josta miehet nauttivat selkeästi naisia useammin. Pahimmillaan seksi on parin minuutin rynkytys, joka päättyy miehen laukeamiseen ja kyljen kääntämiseen. Mutta sentään naiset (joidenkin mielestä) saavat tätä hyvää aina ja sillä tässä on merkitystä.
Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 29.02.2020, 21:51Lainaus käyttäjältä: bunni - 29.02.2020, 16:16Eikä tässä vielä kaikki: kun puhutaan ihan tavallisesta "pusu, pisto ja ravistus" -heteropanosta, on harmittavankin yleistä, että naisen tyydytys jää puolitiehen, kun taas mies saa useimmiten orgasmin. Yhdyntä ilman orgasmia voi olla hyvää, silti yhdyntä orgasmeilla on sellaista herkkua, josta miehet nauttivat selkeästi naisia useammin. Pahimmillaan seksi on parin minuutin rynkytys, joka päättyy miehen laukeamiseen ja kyljen kääntämiseen. Mutta sentään naiset (joidenkin mielestä) saavat tätä hyvää aina ja sillä tässä on merkitystä.Näinhän se on. Tosin kyllä se huono seksi on sitä mitä naisiltakin saa useammin kuin hyvää. Parin minuutin rynkytykset sopivat oikein hyvin näiden kuolleiden lahnojen kanssa.Selvennyksen vuoksi: minulla ja lainatulla ei ole koskaan ollut seksisuhdetta, eikä tule olemaankaan. Olen ihminen, en vesistöjämme asuttava leppoisa lituskainen eväkäs, Lahna.
Lainaus käyttäjältä: Routalempi - 29.02.2020, 11:39Lainaus käyttäjältä: bunni - 28.02.2020, 16:19Näissä keskusteluissa on usein kovin heteronormatiivinen ja muutoinkin yleistävä sävy. Esimerkiksi yksinäistä lesboa tuskin lohduttaa se, että joku mies tarjoutuu panemaan.Jep. Puhumattakaan siitä miten hankalaa muunsukupuolisilla on kun suurin osa ihmisistä on kiinnostunut joko miehistä tai naisista, niin jos ei itse ole kumpaakaan niin saakin olla valmis etsimään seuraa huomattavasti kovemmalla työllä.Tätä olen usein foorumia lueskellessa miettinyt. Tälläkin foorumilla muusta vapaamielisyydestä ja seksi- sekä kinkypositiivisuudesta huolimatta sukupuolibinääri istuu erittäin tiukassa keskusteluissa ja deitti-ilmoissa. Parissa kommentissa olen törmännyt muunsukupuolisuuteen, mutta muuten seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen näkyvyys on nolla.
Lainaus käyttäjältä: bunni - 28.02.2020, 16:19Näissä keskusteluissa on usein kovin heteronormatiivinen ja muutoinkin yleistävä sävy. Esimerkiksi yksinäistä lesboa tuskin lohduttaa se, että joku mies tarjoutuu panemaan.Jep. Puhumattakaan siitä miten hankalaa muunsukupuolisilla on kun suurin osa ihmisistä on kiinnostunut joko miehistä tai naisista, niin jos ei itse ole kumpaakaan niin saakin olla valmis etsimään seuraa huomattavasti kovemmalla työllä.
Näissä keskusteluissa on usein kovin heteronormatiivinen ja muutoinkin yleistävä sävy. Esimerkiksi yksinäistä lesboa tuskin lohduttaa se, että joku mies tarjoutuu panemaan.
Mut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava.
LainausMut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava. Näin se menee että seksiä haluavat ja aloitteen tekevät naiset ovat pelottavia useimmille miehille.
Lainaus käyttäjältä: Jukkis - 01.03.2020, 11:09LainausMut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava. Näin se menee että seksiä haluavat ja aloitteen tekevät naiset ovat pelottavia useimmille miehille.Mihinköhän tämä liittyy? Onko jollain miehellä ajatuksia aiheesta?
Tässä kyllä käsittääkseni nyt puhuttiin siitä, että ollaan viestitse/puhelimitse/kasvokkain sovittu panotreffit, jotka sitten ilman selitystä oharoidaan.
Punisher, siis tämä ylläoleva keskustelu viittaa Jukkiksen esiin ottamaan tekstiin, jonka Gitta on tuolla omassa kommentissaan kirjoittanut osana pitempää tekstiä. Tämä jukkiksen, salix_alban, salanimen, brakin ja minun kommentointi siis viittaa siihen, ei aloittajan tekstiin.