Baarin kannatusmaksut
Toisakseen naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet näillä seksin saamisen markkinoilla ovat varsin kovat. Pitäisi olla paitsi nuori tai edes nuoren näköinen, myös hoikka, kaunisihoinen, pyöreä pyllyinen ja kiinteä tissinen. Sellainen nainen saanee seksiä aina halutessaan. Mutta emmehän me toki kaikki sellaisia ole.Ulkonäöllisesti miehet pääsevät vähemmällä; naiset eivät edellytä miesten meikkaavan, kähertävän tukkaansa, käyttävän korkoja ja push upeja. Kun nyt olisi edes jotain suhteellisen järkevää päällä treffeillä, olemme jo varsin tyytyväisiä. Mutuilen, että naiset ovat valmiita myös hyväksymään miehiltä herkemmin esimerkiksi lievän tai hieman runsaamminkin ylipainon kuin toisin päin. Ylipainoinen mies voidaan nähdä karhumaisen komeana, sen sijaan lievästikin ylipainoinen nainen voi saada treffeillä varsin suoria ikäviä kommentteja, ovat sisareni kertoneet.
Ensivaikutelma. Lähtökohtaisesti jokainen tuntemani nainen tietää, mitä tarvitsee. Poikkeuksetta miehet eivät tiedä mitä tarvitsevat, mutta osaavat kyllä piilottaa tarpeensa halunsa/ongelmansa taakse. Harvemmin se vetoaa keheenkään, että Jorma pystyssä yrittää joka rakoon työntyä ja sanoa "kävisköhän tämä mun haluuni". Ja Jormatkin osaavat olla mulkkuja suihkiessaan joka suuntaan, mitenkään Jormia väheksymättä mutta usein muitten tarpeita väheksyen. Tässä tullaan jo törmäyskurssille - kun ei tarpeet kohtaa tai niitä ei osata sanoittaa/tunnistaa. Myöskään yhden asian kärjellä harvemmin saa koko ihmistä.
Ihmettelen myöskin miksi tästä asiasta pitää väitellä kun vastaus on niin itsestään selvä mutta se ei näytä olevan kovinkaan selvä tämänkään ketjun vastaajille.
Lainaus käyttäjältä: Blondewolf - 18.04.2021, 04:03Ihmettelen myöskin miksi tästä asiasta pitää väitellä kun vastaus on niin itsestään selvä mutta se ei näytä olevan kovinkaan selvä tämänkään ketjun vastaajille.No tämäpä hyvinkin, mutta täysin päinvastoin kuin itse vaikutat luulevan. Jos kysymys on "saako nainen aina seksiä" ja naiset itse vastaavat että "ei", niin kyllä mä silloin uskon niiden naisten omakohtaisia kokemuksia aiheesta enemmän kuin jotain miehiä jotka yrittää väittää vastaan että "kyllä muuten saatte"
No tämäpä hyvinkin, mutta täysin päinvastoin kuin itse vaikutat luulevan. Jos kysymys on "saako nainen aina seksiä" ja naiset itse vastaavat että "ei", niin kyllä mä silloin uskon niiden naisten omakohtaisia kokemuksia aiheesta enemmän kuin jotain miehiä jotka yrittää väittää vastaan että "kyllä muuten saatte"
Ihmettelen myöskin miksi tästä asiasta pitää väitellä kun vastaus on niin itsestään selvä mutta se ei näytä olevan kovinkaan selvä tämänkään ketjun vastaajille. Nähdäkseni ihmiset eivät joko ymmärrä todellista tilannetta tai jos ymmärtävät eivät halua julkisesti tai edes itselleen sitä myöntää koska sen implikaatiot eivät ole kauhean miellyttäviä "tasa-arvo" yhteiskunnassa. Niin sanottu epämukava tosiasia.Yksilötasolla sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys voi auttaa .. samoin moni muukin asia. Jos nyt pystyttäisiin heilauttamaan taikasauvaa ja saataisiin kaikille miehille sama naisia miellyttävä emotionaalinen älykkyys niin se ei muuttaisi mitenkään seksin tai pariutumisen kohtaamista. Kriteerit vaan muuttuisivat ja valinnasta johtuvan luontainen seuraus on että jotkut tulevat valituksi ja toiset eivät. On täsmälleen evoluution mukaista että naiset pyrkivät valitsemaan menestyviä yksilöitä olivat kriteerit mitkä tahansa ja se ei voi mitenkään johtaa tasaiseen kohtaamiseen miesten osalta.
Lisäksi voisin väittää että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on varmasti myöskin ÄOstä riippuvaista. Se ei tietenkään tarkoita että jokainen korkean älykkyyden omaava olisi sosiaalinen nero.
Näihin edellisiin liittyy myöskin se valitettava ilmiö, että naiset saavat miehiä vähemmän orgasmeja. Se on mielestäni seikka, joka on hyvä ottaa huomioon kun puhutaan seksikumppaneiden löytämisen epätasa-arvosta. Eipä siitä ole paljon iloa, että saa paljon seksiä, jos se seksi on epätyydyttävää.
Mä oon aina saanu (paljon) enemmän orgasmeja kuin kukaan miespuolinen seksipartnerini. Suhde on keskimäärin noin kolme mun orgasmia miehen yhtä kohden, mutta voi olla myös mun n. 20 orgasmia miehen yhtä kohden. Mä myös olen saanut orgasmeja muistaakseni kaikkien partnetien kanssa joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Olen lauennut myös yhdenillanjutuissa jne. Silti en ole kiinnostunut panemaan Kunhannytjonkun kanssa. Kyse ei oo siitä, etteikö seksi Kunhannytjonkunkin kanssa voisi tapahtumahetkellä olla ihan tyydyttävää. En vaan koe mielekkääksi haaskata aikaani akteihin, joissa ei ole kyse mistään muusta kuin laukeamisesta. Kaipaan henkistä yhteyttä; kokemusta jaetusta hurmiosta. Orkun osaan kyllä runkata itselleni itsekin.
On turha selittää jostain luontaisesta valinnasta sun muusta, kun ihminen on niin kehittynyt eläin, että esimerkiksi siihen parinvalintaprosessiin vaikuttaa niin moni muukin asia, kuin ne tiedostamattomat alkukantaiset lisääntymisvaistot.Lainaus käyttäjältä: Blondewolf - 18.04.2021, 04:03Lisäksi voisin väittää että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on varmasti myöskin ÄOstä riippuvaista. Se ei tietenkään tarkoita että jokainen korkean älykkyyden omaava olisi sosiaalinen nero. En sanoisi niinkään, että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on ÄOsta riippuvaista, vaikka varmasti jossain määrin korreloivat. ÄO on kuitenkin hyvin yksinkertaistettu tapa mitata älykkyyttä ja älykkyystestit testaavatkin lähinnä loogista päättelykykyä, eikä se kerro loppujenlopuksi kovinkaan paljoa yksilön todellisesta älykkyydestä. Älykkyys yhdellä osa-alueella ei tarkoita älykkyyttä toisella osa-alueella.