Baarin kannatusmaksut
Edelleenkin ihmettelen, keitä ne miehet ovat, jotka jäävät ilman. Kun en itse tunne yhtäkään, eikä tunnu tuntevan kukaan muu tuntemani ihminenkään. Ja jos juuri kukaan ei tunnu heitä tuntevan, niin kuinka paljon heitä sitten oikeasti onkaan?
Niin, mutta tunteeko kukaan niitä miehiä, jotka "ei saa"? Mä en ainakaan Niin sitä mä vaan ihmettelen, että keitä ne sitten on. Erityisesti kun aina vedotaan siihen, että vain ne komeat ja menestyneet saa. Ja aika harva tuntemani nainen taas on pannut niitä komeita julkkiksia. Elänkö mä nyt vaan taas jossain kuplassa?
Muutenkin, kuten täällä on jo aiemmin sanottu, niin tämä koko tapa keskustella seksin saamisesta ikään kuin seksi olisi jokin rajallinen materiaalinen resurssi josta jotkut ihmiset luopuvat antaakseen sitä toisille ja jota ei tästä syystä riitä kaikille on suoraan sanottuna vääristynyt ja ehkä jopa vähän kiero ja sairas. Seksi ei ole mikään resurssi, se on kahden tai useamman ihmisen välinen yhteinen kokemus, ja yhden ihmisen harrastama seksi ei ole toisen ihmisen seksistä pois.
Mä oon elänyt naisena jo sen verran pitkään, että tiedän, ettei täysi viestiboxi tarkoita mitään varmaa seksin saantiin.Jopa avioliitossa voi seksin saanti loppua, kun mies ei anna.Eli ei, nainen ei todellakaan saa aina seksiä kun haluaa.Etenkään kun on suppeesti mono.
En ole taloustieteilijä, mutta käsittääkseni tuossa mainitsemassasi esimerkissä taide ja kulttuuri eivät ole resursseja vaan tuotteita tai hyödykkeitä, kumpaa sanaa haluaakaan käyttää. Resursseja on ne asiat mitä käytetään tuotteiden ja hyödykkeiden tuottamiseen, eli tässä tapauksessa sun resursseja taiteilijana ovat se aika ja vaiva mitä sä käytät taiteen tekemiseen, materiaalit sekä tietysti oma luovuus ja mielikuvitus. Tämän takia tuo "seksiä myydään eli se on resurssi" ei myöskään toimi vertauksena, koska myytynä seksi on hyödyke, tarkennettuna tässä tapauksessa palvelu, ja resursseja on ne mitä seksityöläinen käyttää sen palvelun tuottamiseen, eli pääasiassa oma aikansa sekä oma kehonsa ja ne erilliset materiaalit mitä siinä käytetään, esim vaatteet yms.
Minä taas en käsitä, kuinka joku ei vielä herran vuonna 2021 käsitä, miksi puhuminen seksistä resurssina ja seksin "saamisesta" ja "antamisesta" on haitallista. Se ei hyödytä ketään. Se tekee hallaa kummallekin osapuolelle. Asenteiden pitää muuttua, jotta päästään edes lähemmäs sitä tasa-arvoa. Se, että seksiä voidaan käyttää ja käytetäänkin vallan, kaupankäynnin ja ties minkä välineenä, ei tarkoita, että niin pitäisi olla. Ei ainakaan ilman yhteisiä, sovittuja sääntöjä ja suostumusta.
Miten se resurssi voisi olla täysin sama, jos naisen resurssiin kohdistuu valtava kysyntä, ja miehen vastaavaan resurssiin ei käytännössä lainkaan kysyntää?
Niinhän sitä voisi helposti ajatella, jos äärimmäisen yksinkertainen tilasto-oppi menee yli tajunnan. Kuten jo aikaisemmin todettu, pieni osa miehistä pyörittää suurimpaa osaa naisista. 20/80 sääntö jne.Muistan tutkimuksia missä ikäluokasta 55% eli yli puolet miehistä ilmoitti harrastaneensa seksiä 0 kertaa vuoden aikana, naisilla sama luku oli jossain 5% tienoilla.Myös Tinderistä on tehty samansuuntaisia tutkimuksia, eli naiset likettivät noin 5% miehistä ja miehet 80-100% naisista.Saman asian voi havaita tämän baarin treffi-osastolla, naisten ilmoitukset keräävät vastauksia ja miesten kaikuvat tyhjyyttään.Kaukana ollaan tasa-arvosta pariutumis- ja seksimarkkinoilla.
Kuinka laaja hetero mies tuttavapiiri sulla voi olla jonka seksuaalikäyttäytymisen sinä tunnet riittävän hyvin että voit johtaa 24 vuotiaana siitä laajoja yleistyksiä? Ja mahtavatkohan rehellisesti tilittää sinulle huonoa naisten saantia jos näin olisi asian tila?Ehkä kannattaisi lukea hieman alueelta eikä luottaa oman ystäväpiirin heijastavan yhteiskuntaa laajalti.
Niin ne asiat nyt vain menevät. Naiset kuitenkin saavat seksin avulla niin paljon kaikkea, että kukaan tuskin siitä vallasta on vapaaehtoisesti luopumassa - ihan riippumatta siitä kuinka epäreiluna sinä asian koet.
Kuitenkin pointti on edelleen sama: jokainen voi omalla tahollaan pyrkiä siihen, että tässäkin asiassa päästäisi lähemmäs tasa-arvoa.
Lainaus käyttäjältä: Regulus - 21.04.2021, 01:33Kuitenkin pointti on edelleen sama: jokainen voi omalla tahollaan pyrkiä siihen, että tässäkin asiassa päästäisi lähemmäs tasa-arvoa.Kuten "eliittimiehet" voisivat lakata harrastamista helppoa seksiä valtaosan naisten kanssa, jotta alemman markkina-arvon/haluttavuuden miehille jäisi enemmän? En pidättelisi hengitystä asian suhteen.
Epäilen edelleen tämän koko "eliitti saa valtaosan naisista" homman todenmukaisuutta. Mitään kunnollisia todisteita en ole siitä vieläkään nähnyt. En väitä, etteikö yksinäisyys olisi oikea ongelma, josta erityisesti miehet kärsivät, mutta tuskin on kyse mistään ihmeen "eliitistä" ja siitä, että vain pienen pieni osa miehistä saisi seuraa. Musta tuntuu, että ollaan ihan hakoteillä sen suhteen, mikä oikeasti on ongelmana ja mitkä ovat syyt. Että jos ei enää muuta sanottavaa ole, kuin sen saman jankkaamista ilman oikeita perusteluita, niin eiköhän anneta asian olla
Moni nainen on kirjoittanut, ettei saa sellaista seksiä, kuin haluaisi. Case closed, move on.
"Jos sä tykkäät siitä oikeesti niin sä annat sille", sanoi ~18 kesäinen tyttönen kaverilleen festareilla. Puheena oli kyseisen tytön poika-ihastus.
Tää on taas ihan oma keskustelunsa, että miksi näin on. En viitsi edes aloittaa siitä, mihin kaikkeen tämä juontaa juurensa. Kuitenkin pointti on edelleen sama: jokainen voi omalla tahollaan pyrkiä siihen, että tässäkin asiassa päästäisi lähemmäs tasa-arvoa.
Mun silmään näyttää siltä, että tämä on (ehkä alunperinkin ollut) ketju siitä, että mies haluaa valittaa kun ei saa sellaista naista kuin haluaisi.
Tällä ei ole mitään tekemistä parinmuodostuksen epäsymmetrisen dynamiikan kanssa, vaan tää on aika incel-kamaa. Misogynia kukkii ja vika on ilmeisesti naisissa, kun eivät levitä reisiä kaikelle, millä on kyrpä, tuottaen hirrrrveästi epätasa-arvoa.
Psst, jos haluaa päästä "eliittimiesten" joukkoon, niin voi ensin kokeilla kohdella naista ihmisenä eikä seksiresurssin jakajana.
Danny, Tauski, Niko-rakas...joillekin miehille vaan sitä naisseuraa löytyy, ihan sama vaikka olisi kovan luokan kriminaali. Kaksi ensimmäistä pyörittänyt naisia vuosikymmeniä.Voidaan leikkiä myös leikkiä toisinpäin, enpä ole nähnyt mitään todisteita missä mr-80% Average Joe eli 5/10 mies olisi kuumaa kamaa. Muuta kuin kehitysmaissa.
Mä olen Pipin kanssa samoilla linjoilla tän ketjun suhteen.Mun silmään näyttää siltä, että tämä on (ehkä alunperinkin ollut) ketju siitä, että mies haluaa valittaa kun ei saa sellaista naista kuin haluaisi. Tällä ei ole mitään tekemistä parinmuodostuksen epäsymmetrisen dynamiikan kanssa, vaan tää on aika incel-kamaa. Misogynia kukkii ja vika on ilmeisesti naisissa, kun eivät levitä reisiä kaikelle, millä on kyrpä, tuottaen hirrrrveästi epätasa-arvoa.Moni nainen on kirjoittanut, ettei saa sellaista seksiä, kuin haluaisi. Case closed, move on.