Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 28.02.2020, 11:33Lähes kaikki kinkysuhteeni ovat saaneet alkunsa täältä. Kiinnitetään huomio toisen kirjoituksiin, kommentoidaan, ja jompikumpi laittaa yksärin. Vaihdetaan viestejä ensin täällä, sitten vaihdetaan puhelinnumerot, ja kun lopulta tavataan onkin jo aika selvää että jotain siitä seuraa. Ihanan helppoa näin yksinkertaistettuna Sen sijaan omasta deitti-ilmoituksestani aikoinaan ei siinnyt loppuviimein tuon taivaallista. Ehkei se lähestymistapa vain sopinut mulle, että yhtäkkiä ventovieraat tulee tykö ja minun täytyy sanoa kiinnostaako vai ei. Kivempi niin päin, että saa turvallisen etäisyyden päästä todeta toisen tekstien perusteella mielenkiintoiseksi, ja vasta sitten lähteä hivuttautumaan lähemmäs Siihenkös tämä keskustelupalsta tarjoaa mainion mahdollisuuden. Olen vilpittömästi suuressa kiitollisuudenvelassa! Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta ja helpolta! Olet kyllä mahtava
Lähes kaikki kinkysuhteeni ovat saaneet alkunsa täältä. Kiinnitetään huomio toisen kirjoituksiin, kommentoidaan, ja jompikumpi laittaa yksärin. Vaihdetaan viestejä ensin täällä, sitten vaihdetaan puhelinnumerot, ja kun lopulta tavataan onkin jo aika selvää että jotain siitä seuraa. Ihanan helppoa näin yksinkertaistettuna Sen sijaan omasta deitti-ilmoituksestani aikoinaan ei siinnyt loppuviimein tuon taivaallista. Ehkei se lähestymistapa vain sopinut mulle, että yhtäkkiä ventovieraat tulee tykö ja minun täytyy sanoa kiinnostaako vai ei. Kivempi niin päin, että saa turvallisen etäisyyden päästä todeta toisen tekstien perusteella mielenkiintoiseksi, ja vasta sitten lähteä hivuttautumaan lähemmäs Siihenkös tämä keskustelupalsta tarjoaa mainion mahdollisuuden. Olen vilpittömästi suuressa kiitollisuudenvelassa!