Baarin kannatusmaksut
perinteiseen malliin taipuvaiset naiset pitävät miehen leipomista turn-offina (minullekin olisi)
Mä haluaisin kuulla että mitä nää seuranhaun naisoletetut ajattelee tuossa perusteluksi? Olis kiva nähdä ihmisen pään sisään, silloin kun yhdistetään seksuaalinen suuntautuminen ja mikä tahansa siihen liittymätön asia..
Lainaus käyttäjältä: vila - 11.02.2020, 07:20perinteiseen malliin taipuvaiset naiset pitävät miehen leipomista turn-offina (minullekin olisi)Joo. Ei varmaan ole kiva leipoa passiivista miestä, joka ei edes näytä mitään tuntemuksia. Senkun leivot ja leivot eikä mitään tapahdu...
Vaniljadeittisivuilla olen tämmöistä saanut kuulla naisilta tai naisena esiintyvältä vaikka profiilissa ei ole mitään kinkyilyyn viittaavaa Leivon täytekakkuja sun muuta mutta teen myös puu/metallitöitä..sekä ompelen.Vai onko se vaan, että kommentoijat ei itse osaa tehdä mitään ja siksi dissaavat?
Mies: "mää tykkään leipoa"Naisoletettu: "siis oikeesti, ooksä homo? Mitä sä leivot?"Mies: "sua kohta turpaan, saatana"Naisoletettu: "oi mikä ihana heteromies!"*ba-bum-tshh*Edit: Huom! Tämä vitsi oli huumoria. En kannusta väkivaltaan enkä sillä uhkailuun missään olosuhteissa.