Baarin kannatusmaksut
Jee, pitkästä aikaa mukaan bileisiin. Kevät
Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.
Lainaus käyttäjältä: käsienlämmitin - 09.03.2020, 18:28Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.Mä olin ekoissa bileissä mukana Lupercaliassa tossa noim kuukausi takaperin, ja oli ihan huippubileet. Nää tulee oleen mun toiset bileet, enkä kyllä jäis pois mistään hinnasta. Joten rohkeesti vaan mukaan, on siellä meitä keltanokkia muitakin
Lainaus käyttäjältä: Eralumi - 09.03.2020, 19:58Lainaus käyttäjältä: käsienlämmitin - 09.03.2020, 18:28Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.Mä olin ekoissa bileissä mukana Lupercaliassa tossa noim kuukausi takaperin, ja oli ihan huippubileet. Nää tulee oleen mun toiset bileet, enkä kyllä jäis pois mistään hinnasta. Joten rohkeesti vaan mukaan, on siellä meitä keltanokkia muitakin Hmmm... ehkä pitäisi uskaltaa jos saan jonkun tutun mukaan Jos saan udella kuinka paljon/vähän osallistuit viimeksi? Itse olen vähän ujonpuoleinen joten osallistuminen mietityttää
Lainaus käyttäjältä: käsienlämmitin - 09.03.2020, 20:22Lainaus käyttäjältä: Eralumi - 09.03.2020, 19:58Lainaus käyttäjältä: käsienlämmitin - 09.03.2020, 18:28Onko kyseinen tapahtuma sopiva keltanokalle? Suoraa sanoen kiinnostaa hirveästi, mutta jännittää. Olisi siistiä päästä nuuhkimaan fiilistä ja pääsemään juttuun mukaan.Mä olin ekoissa bileissä mukana Lupercaliassa tossa noim kuukausi takaperin, ja oli ihan huippubileet. Nää tulee oleen mun toiset bileet, enkä kyllä jäis pois mistään hinnasta. Joten rohkeesti vaan mukaan, on siellä meitä keltanokkia muitakin Hmmm... ehkä pitäisi uskaltaa jos saan jonkun tutun mukaan Jos saan udella kuinka paljon/vähän osallistuit viimeksi? Itse olen vähän ujonpuoleinen joten osallistuminen mietityttääIhan täysin vain katselemassa, en osallistunut ollenkaan. Ja se on ihan OK. Ei siellä oo osallistumispakkoa eikä kukaan kattonut kieroon vaikken mitään touhunnutkaan.
21.3.2020 Fetish Club Metamorphosis on siirretty. Uusi päivä 25.7.2020Viranomaisten suosituksien vuoksi Rsyke ry:n Fetish Club 21.3. on siirretty heinäkuulle, 25.7.2020. Illan ohjelmaan saattaa tulla joitakin muutoksia.Ostamallasi pääsylipulla pääset Fetish Clubille 25.7.2020Mikäli et kuitenkaan pysty osallistumaan bileisiin tuolloin, lipun hinta palautetaan. Tarkemmat ohjeet on lähetetty lipun ostaneille sähköpostitse. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!Rsyke ry:n hallitus