Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Lettu - 16.02.2020, 20:13Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 16.02.2020, 02:19Lupercalia meni vanhoilla kuteilla mut tänne nyv varmaan tarttee jotain uutta kehitellä.Tarvitaanko vaatturia apuun?Katotaan, jos ehdin ajoissa paneutua asiaan.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 16.02.2020, 02:19Lupercalia meni vanhoilla kuteilla mut tänne nyv varmaan tarttee jotain uutta kehitellä.Tarvitaanko vaatturia apuun?
Lupercalia meni vanhoilla kuteilla mut tänne nyv varmaan tarttee jotain uutta kehitellä.
Öö, kriisi. Mä luulen olevani niin vahvasti itseni että ei mee mikään nurinkurisuus läpi.. En keksi miten mä olisin nurinkurin? (okei toki joku liikutettava teline jossa vois vaa roikkua ylösalasin, mut se menee jo liian vaikeeks..) Kun jos vaan on pikkunen ja söpö isin enkeli? toki se jos pukeutuis kauheeks ärsyttäväksi teini brätti paholaiseks? Tai kotiopettajattareks!
Miten olis siideripissis?
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 17.02.2020, 19:25Miten olis siideripissis? Kannatan ajatusta että nicolaus pamahtaa paikalle pissiksenä!!!
Jos ei mee vituilleen, tulossa ollaan.Huhu kerto jotain musta ja kukkamekosta.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 18.02.2020, 00:26Jos ei mee vituilleen, tulossa ollaan.Huhu kerto jotain musta ja kukkamekosta. Saako väritoiveita esittää..?Isrika pliiiiis PINKKIÄ, jooooko!?!?