Baarin kannatusmaksut
Meillä on panta käytössä vain, kun leikitään. Se luo selkeän eron, että nyt on arjesta poikkeavat säännöt voimassa. Pannassa oleminen taas mulle merkitsee jotain sellaista vähän hankalasti sanoitettavaa omistautumista ja sen hetken ajan omistettuna olemista. Panta symboloi jotenkin sitä, miten vapaasta tahdostani annan itseni ja kaiken vallan minusta toiselle. Meillä on rakkaussuhde, joten liitän pantaan myös paljon rakkauden ja turvan ja luottamuksen tunteita. Luotan niin paljon, että uskallan antaa kaiken vallan toiselle ja annan laittaa pannan kaulaani merkiksi siitä, että toinen on turvallinen minulle, teimme mitä tahansa. Panta kaulassani antaa myös miehelleni vastuun minusta ja turvallisuudestani. En kontrolloi (mikä on kontrollifriikille vapauttavaa) vaan alistun ja panta kaulassa symboloi siis luottamusta, että on turvallista alistua sille ihmiselle, joka pannan kaulaani laittaa.
Uudenkarhean pannan vaihdon kunniaksi, en koe että mut on pannoitettu vaan olen alistunut pannoitettavaksi. Itsenäisyys on mulle asia jota muuten vaalin viimeiseen asti, ja pannan kantaminen 24/7 on symboli sille että toinen on todettu sen arvoiseksi että haluan lahjoittaa palan pyhimpää eli oikeuttani perseillä ympäriinsä just niinkuin huvittaa. Otan toisen osaksi identiteettiäni ja lupaudun ajattelemaan tätä arjessa ollen ylpeä sekä pannasta että toisesta ihmisestä.Lisäksi fyysisenä esineenä, karhean raapiva tai notkeaksi pehmennyt panta kaulan ihoa vasten tuo tarvittaessa lohtua, maadoitusapua tai voimia muistuttaessaan että kaikkien maailmaan mahtuvien kusipäiden keskellä on yksi kusipää jota arvostaa muiden yli ja joka arvostaa takaisin niin paljon että haluaa omistaa mut.Eli melko itsekeskeiset näkökulmat, mutta samalla myös merkki oman itsekeskeisyyden ylittävistä asioista.
Mun panta ei ole karhea vaan kilisee, enkä pidä sitä 24/7, mutta en toisaalta myöskään vain sessioissa. Panta antaa turvallisuuden tunnetta, lohduttaa, maadoittaa, auttaa nukkumaan. Se edustaa välittämistä ja arvostamista. Asemaa ja paikkaa. Kunnioitusta.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 28.11.2021, 10:58Mun panta ei ole karhea vaan kilisee, enkä pidä sitä 24/7, mutta en toisaalta myöskään vain sessioissa. Panta antaa turvallisuuden tunnetta, lohduttaa, maadoittaa, auttaa nukkumaan. Se edustaa välittämistä ja arvostamista. Asemaa ja paikkaa. Kunnioitusta.Kilkates tuo varmasti ihanasti lisäaistin mukaan pannan tiedostamiseen Vaihtokuntoisen köyden kanssa se lisäaisti voi olla myös haju.
Panta ansaitaan, eli ilamsia lounaita ei jaeta. Eli taitaa vain moni ollaa onneline että löytää jonkun jolle pannan antaa, mutta itse aina ollut senverran omanarvon tunteva, että subi joutuu tämän ansaitsemaan, eli tavallaan suhde kehityy siihen suuntaan että pannan antaa, jota myös tällöin itse subi arvostaa huomattavasti enemmän.
..Se symboloi rajoittavaa vapautta. Vapautta saada tulla alistetuksi, alistua hänelle, joka sen on ansainnut tai joka on ottanut itselleen oikeuden ansaita sen. Vapautta olla oma itsensä, toteuttaa oikeaa, todellista, luontoaan. Se symboloi vapautta sitoutua siihen, mitä panta edustaa; sitoutumista, syventymistä. Vapautta valita pannoittaja ja vapautta luopua valinnanvapaudestaan...Kosketuksen muisto.