Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 01.02.2020, 12:17Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 11:37 (miittejä en voi suositella, pitää olla tosi sosiaalinen että saa juteltua vieraan ihmisen kanssa vain teellä istuessa)Ei vieraan kanssa juttelemiseen sosiaalisuutta tarvitse eikä se vielä itsessään ole mikään iskuyritys tai flirttailua.Eri asia kiinnostaako ne jutut. Ehkä yleistin, kun itse vaikuttaa että miitit ovat huonoin tapa tutustua kenenkään 😀Ehkä toimii jollekulle.
Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 11:37 (miittejä en voi suositella, pitää olla tosi sosiaalinen että saa juteltua vieraan ihmisen kanssa vain teellä istuessa)Ei vieraan kanssa juttelemiseen sosiaalisuutta tarvitse eikä se vielä itsessään ole mikään iskuyritys tai flirttailua.Eri asia kiinnostaako ne jutut.
(miittejä en voi suositella, pitää olla tosi sosiaalinen että saa juteltua vieraan ihmisen kanssa vain teellä istuessa)
Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 13:51Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 01.02.2020, 12:17Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 11:37 (miittejä en voi suositella, pitää olla tosi sosiaalinen että saa juteltua vieraan ihmisen kanssa vain teellä istuessa)Ei vieraan kanssa juttelemiseen sosiaalisuutta tarvitse eikä se vielä itsessään ole mikään iskuyritys tai flirttailua.Eri asia kiinnostaako ne jutut. Ehkä yleistin, kun itse vaikuttaa että miitit ovat huonoin tapa tutustua kenenkään 😀Ehkä toimii jollekulle.Ei miitissä tarvitse jutella sen kiinnostavan ihmisen kanssa. Riittää kun selvittää nimimerkin, katsoo hänä, hymyilee ja miitin jälkeen pistää baarin kautta pienen viestin.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 01.02.2020, 13:58Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 13:51Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 01.02.2020, 12:17Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 11:37 (miittejä en voi suositella, pitää olla tosi sosiaalinen että saa juteltua vieraan ihmisen kanssa vain teellä istuessa)Ei vieraan kanssa juttelemiseen sosiaalisuutta tarvitse eikä se vielä itsessään ole mikään iskuyritys tai flirttailua.Eri asia kiinnostaako ne jutut. Ehkä yleistin, kun itse vaikuttaa että miitit ovat huonoin tapa tutustua kenenkään 😀Ehkä toimii jollekulle.Ei miitissä tarvitse jutella sen kiinnostavan ihmisen kanssa. Riittää kun selvittää nimimerkin, katsoo hänä, hymyilee ja miitin jälkeen pistää baarin kautta pienen viestin.Miten sitten tiedät että se henkilö on kiinnostava?
Mietin kyllä oikeasti välillä, pitäisikö täällä järjestää jotain seuranhakukursseja - niin kömpelöitä lähestymisyrityksiä tulee vastaan, ja niin yllättävillä tavoilla jengi tyrii saumansa.Itse suosittelisin että jos seuraa tuntuu olevan mahdoton löytää:- Tarkasta, onko itsetunnossasi vikaa tai onko lipsahtanut katkeruuden puolelle. Et kenties huomaa, että tämä vaikuttaa. Itse olen jättänyt lupaavat treffit viimeisiksi koska oli selvää että miehellä oli alemmuuskompleksi työstään joka minusta oli siisti (”naiset haluavat hyvätuloisia miehiä”) ja vieläpä oletti että itsekin olen törmännyt seuranhakuongelmiin miesten turhan korkeiden kriteerien vuoksi (en ole, olen niitä onnekkaita joilla seuranhakutaidot ovat hallussa ja saan sitä halutessani). - Jos itsetunnossasi on vikaa, mieti, miksi. Se saattaa olla korjattavissa. Ehkä esimerkiksi ulkonäön parantaminen, pukeutuminen, työ tms aiheuttavat sitä. Kaikki ei toki ole korjattavissa, mutta hyvä itsetunto syntyy onnistumisen kokemuksista ja niitä kannattaa itselleen suoda - jos niitä ei saa töissä, kannattaa etsiä harrastus jossa onnistuu tms. Monesti myös tuntuu että Suomessa koetaan että ulkonäölle ei voi mitään - aina voi. Jos se on selvästi seuranhakusi este, ja seuraa välttämättä haluat, tälle voi tehdä aina jotain - myös mies, ihan oikeasti!- Näytä, että arvostat ihmisiä. Älä vastaa kirjoitusvirheettömään ilmoon kirjoitusvirheitä vilisevällä parilauseisella. Jos toinen kertoo paljon, kerro saman verran. Ota itsestäsi hyvä kuva. Mieti, mikä juuri sinussa on kiinnostavaa ja mitä voisit korostaa. Pukeudu treffeille kivasti, ole kiva ja kiinnostunut toisesta.- Tee itsestäsi kiinnostava. On vaikea päästä eteenpäin edes perusjuttelussa, jos harrastuksia, kiinnostuksen kohteita tms ei yksinkertaisesti ole. - Jos huomaat että se sukupuoli/ryhmä johon kiinnostuksesi kohdistuu on alkanut käydä sinulle vieraaksi/pelottavaksi/katkeroittavaksi, näe vaivaa sen normalisoimiseksi. Mene harrastukseen tai workshoppiin jossa tehdään yhdessä jotain ja kanssakäyminen on normaalia (miittejä en voi suositella, pitää olla tosi sosiaalinen että saa juteltua vieraan ihmisen kanssa vain teellä istuessa).- Älä oleta että se syy miksi luulet ettei seuranhakusi onnistu, on totta. Oman kokemukseni mukaan harvoin on. Usein ihminen yksinkertaistaa ongelmat yhteen syyhyn. Jos tuntuu että olet liian lyhyt, liian lihava, liian laiha, liian matalapalkkainen tai liian pienirintainen saamaan seuraa, suosittelen lämpimästi kinkybileisiin menoa. Siellä huomaa aivan oitis, että kaiken näköiset, kaikenlaiset ihmiset kyllä löytävät seuraa - ja jokaiselle on vientiä, kun makuja on niin monenlaisia. - Älä kommentoi halventavasti mistään ihmisryhmästä netissäkään. ”Siiderivalaat” tms ovat kauheita tapoja puhua ihmisistä ja harva syttyy ihmisestä joka tekee niin.
^ Kyllä tuo sinunkin tekstisi vilisee kirjoitusvirheitä siinä määrin, ettei luulisi olevan tarvetta puuttua toisten tekemiin virheisiin.Olet nyt kirjoittanut useaan otteeseen siitä, kuinka naisia ei kannata kuunnella ja että näin toimimalla seuraa saa varmemmin, kuin jos suhtautuisi naisiin yhtälailla kunnioittavasti kuten miehiinkin. Kuinka on toiminut?Ja mitä tulee tuohon mainitsemaasi epäkunnioituksen ansaitsemiseen, mielestäni voisit pakata risusi.
Kuunteleminen on kunnioittamista.
^ Itseasiassa narsistien itsearvostus on pinnallista ja sisimmässään lähes jokainen narsisti kokee riittämättömyyden tunnetta ja häpeää. Tätä tukemaan löytyy tutkittua tietoa runsain mitoin. Erikoista vedota narsisteihin tässä keskustelussa. Kuunteleminen on kunnioittamista.
Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 01.02.2020, 15:19Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 01.02.2020, 13:58Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 13:51Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 01.02.2020, 12:17Lainaus käyttäjältä: notreallyhere - 01.02.2020, 11:37 (miittejä en voi suositella, pitää olla tosi sosiaalinen että saa juteltua vieraan ihmisen kanssa vain teellä istuessa)Ei vieraan kanssa juttelemiseen sosiaalisuutta tarvitse eikä se vielä itsessään ole mikään iskuyritys tai flirttailua.Eri asia kiinnostaako ne jutut. Ehkä yleistin, kun itse vaikuttaa että miitit ovat huonoin tapa tutustua kenenkään 😀Ehkä toimii jollekulle.Ei miitissä tarvitse jutella sen kiinnostavan ihmisen kanssa. Riittää kun selvittää nimimerkin, katsoo hänä, hymyilee ja miitin jälkeen pistää baarin kautta pienen viestin.Miten sitten tiedät että se henkilö on kiinnostava?Ööö jos sitä ei tiedä niin suosittelen ryhtymistä erakoksi.