Baarin kannatusmaksut
Ketjua siivottu asiattomuuksista ja siitä virenneestä keskustelusta. Pidetään keskustelu jatkossakin asiallisena, eikä tuomita toisten mieltymyksiä.
Tervetuloa Pikkuneuvolaan! https://pikkuneuvola.webnode.fi/T. Neuvolan perustaja ja johtava isosisko
Oletko aina miettinyt jotain suuresti mieltäsi polttavaa kysymystä pikkuisuudesta? Oletko Iso (Caregiver/Dom tms.) ja mietit miten pikkuisten kanssa tulisi toimia?Oletko ehkä itse pikkuinen ja mietit oletko itsenäsi oikein ja hyväksytty?Vastasitko kyllä ylempiin tai kiinnostaako aihe muusta syystä?Jos vastasit kyllä yhteenkään ylläolevista niin tässä sinulle ehdotus: Tule Pikkuneuvolaan!Pikkuneuvola on vuoden 2020 alussa perustettu blogi palsta ja sen tavoite on rakentaa pikkuisille, sekä asiasta kiinnostuneille omaa yhteisöä / kotipesää / tietopankkia. Pikkuneuvola on syntynyt yhden pikkuisen perustamana, mutta ajatuksen taustalla on ollut monta keskustelua tällaisen sisällön tuottamisen tarpeesta, sekä paljon pikkuisten omaa yhteistyötä.Pikkuneuvolan tarkoitus?Turhaudun itse monesti siihen, että pikkuisuudesta ja siihen liittyen löytyy kyllä materiaalia / sisältöä, mutta se on yleensä aina englanniksi tai vaikea löytää. Lisäksi monien pikkuskavereiden kanssa juteltuani, totesin että tälle saattaisi ollakin tarvetta ja kysyntää. Sitten mietin jonkin aikaa ja miksipä ei, sillä moni pieni on jutellessa todennut: “Olispa joku Isojen oma koulu, jonne tuon omani voisin laittaa.." "Tästäkin asiasta on tosi kiva jutella teille muille kun huomaan että en oo yksin tän kanssa!" "Mä yritän etsiä tietoa tästä jutusta mutta tuntuu etten löydä, tiedättekö te..?” Yhtenä iltana sitten pohdin pidemmälle ja totesin että eihän tällaisia umpisolmuja kukaan jaksa yksin aukoa! (Tiedän useamman pikkuisen, jotka painivat vaikeita asioita yksin, vaikka meitä kuitenkin on useampi täällä baarissakin ja ympäri Suomen!)Pikkuneuvola siis tuottaa vertaisuuden ja yhteisön voimin omaa sisältöä aiheesta ja on myös apuna ongelmissa. Blogin kysymyspalsta vastaa kysymyksiin, sen olemassaolo antaa vertaisuuden ja yhteisön tunnetta pikkuisille, sekä opastaa Isoja yhteisellä kokemus- ja tieto pohjalla!Tervetuloa Pikkuneuvolaan! https://pikkuneuvola.webnode.fi/T. Neuvolan perustaja ja johtava isosisko - itse allekirjoittanut!EDITPs. Isosisko muistuttaa että meiltä saa oikeesti kysyä tai meille voi kertoa..?! Etusivulle on merkitty sähköpostiosoite: pikkuistenpalsta@gmail.com joka käsittelee kaikki sähköpostit täysin yksityisenä tietona. Allekirjoittaneen kunniasanalla! Lupaan kävelyttää itse itseni laitokselle, jos palstan sähköpstista valuu kenenkään henkilöitymät muiden tietoon. Koska sitten en enää oo hyvä vastaanottovirkailija tai isosisko...[Admin] Linkki korjattu