Baarin kannatusmaksut
Varmaan myös ABDL kuuluu kanssa tuonne, vaikka ei aihealueissa vielä ollu merkittynä. (?)
Tää on ihan mahtavaa! Kiitos vaivannäöstä, täytyypä alkaa miettiä mieltä askarruttavia kysymyksiä neuvolan isosiskolle
Tää on varmasti hyvä juttu itse olen (dom)Daddy, ja ddlg/cg dynamiikka kiehtoo todella paljon - lisäinfo on tervetullutta
Tämä blogi on kiva idea, tosin olisi kiva saada tuonne myös esim. kirjoittajien esittelyt. Myös toivoisin vähän tarkennusta AB/DL-termin kanssa, koska nyt sumputetaan kaikki AB/DL-tyypit Ageplayhin. Eikä ehkä ole reilua kutsua kaikkia AB/DL-skaalaan meneviä ihmisiä vauvailijoiksi, koska he eivät sitä ole. BDSM-kielelle käännettynä tuo on nyt sama kuin kirjoittaisi, että kaikki subit ovat masokisteja - tai kaikki littlet ovat myös adult babyja. Varmaan esim. Pinku osaa ihanana pikkuisena avata termin kuntoon.
Mua kiinnostaa pikkuisuuden erilaiset "ilmenemismuodot". Pikkuisuus voi olla seksuaalista tai ei-seksuaalista, ja yleensäkin (tietenkin) sellaista miten kuka tapansa itseään toteuttaa parhaaksi näkee.
Minä laittasin jotkut sisältövaroitukset tuohon että tajuaa että sisältää aikuisille suunnattua sisältöä. Esimerkki blogspotin varoitukset ennen kuin aukeaa varsinainen blogi. Miksi? Koska tuo on niin söpö ja kaikkee että saattaa saada äkkiseltään vääränkuvan jos ei osaa esim lukea ja sit tuleeki jotain hentaita vastaan seuraavaks.