Äänestys

Oletko kaappikinky?

Kyllä, kaapin ovet ovat visusti kiinni
45 (21%)
Osittain, kaapin ovet ovat hiukan raollaan
70 (32.7%)
Osittain, kaapin ovet ovat puoliavoinna
63 (29.4%)
En, olen poistunut kaapista
36 (16.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 170

Kirjoittaja Aihe: Kysely: oletko kaappikinky  (Luettu 9650 kertaa)

latexiom

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 32
  • Demihomoseksuaali kumifetisisti Tampereelta
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #45 : 15.08.2024, 09:50 »
Läheisen kuoleman aiheuttaman stressipiikin myötä tarkastelin elämääni ja kartoitin asioita, joista kannan stressiä ilman syytä. Yksi näistä asioista oli kinkyyden/fetissin salaileminen, joten päätin karsia sen elämästäni pois. En enää salaile (mutten julistakaan), ja kaveripiirit ovat laajalti tietoisia, että jotain hämäriä harrastuksia on. Teema saattaa näkyä myös sistustuksessani ja pukeutumisessani, jos se tuo minulle iloa.

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 168
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #46 : 15.08.2024, 19:51 »
Kaappini ovet ovat sepposen selällään, mutta en koe suurta tarvetta poistua sieltä kaiken kansan nähtäville. Uteliaille kysymyksille vastaan kohteliaasti sillä avoimuudella kuin tuttavallisuuden aste mahdollistaa, eli olen hyvin tietoinen siitä, kenelle kerron ja mistä, jos kenellekään mitään. Viimeksi ihan joitain päiviä sitten tuli työporukassa juteltua köysittelystä, tietävät harrastukseni ja suhtautuvat siihen kiinnostuksella. Arkipannan kaulassani tunnistavat pannaksi luultavasti vain muut kinkyt.

Lisäyksenä vielä, että valtaosa ystävistäni on vähintään yhtä lailla vinossa ja keskustelemme seksuaalisuudesta hyvin avoimesti. Seksuaalisuus on mulle monella tapaa varsin helppo puheenaihe ihan asiatasolla, kuten ihmisyyden erinäiset jännittävyydet muutoinkin. Mitä vieraampi keskustelukumppani, sitä vähemmän tuon henkilökohtaista esiin, pätee asiassa kuin asiassa.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2024, 18:44 kirjoittanut irhe »

Lanius_x

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 33
  • Oot niin kaunis kun kärsit 🖤
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #47 : 15.08.2024, 20:05 »
Pidän fetissibileissä tai pridekulkueissa koruja, joissa on s&m-tunnus, mutta ainoastaan ihminen, joka tunnistaa kuvion, huomaa ne. Arjessa fetissini ei näy mitenkään päälle, joten en varsinaisesti voi olla ulkona kaapista. En mainosta tai alleviivaa sadismiani millään tavalla. En siltikään koe olevani varsinaisesti kaapissakaan. Vastaan kyllä rehellisesti olevani sadisti, jos joku kysyy tai jos jostakin syystä tulee kinkyasioista puhetta. En mitenkään häpeä tai välttele aihetta. Se on luonteva osa minua. Aika harvoinpa rändömien kanssa petipuuhat tulevat  puheeksi, joten juuri kukaan ei tiedä. Ainoat, jotka tietävät, ovat menneet leikkikaverini sekä siskoni ja hänen eräs kaverinsa, joille naiiviuksissani avauduin sadismistani jo ala-asteella.

Mr. Denied

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #48 : 16.08.2024, 11:26 »
Nykyään kovinkin oman pääni sisälle jättänyt mölyt kinkyydestäni. Tänne liittyminen on varmaan merkki siitä, että hiiri teki kaapinsokkeliin reiän ja uteliaisuus otti vallan. Täältä nyt kurkistellaan ja selvitellään ajatuksia.

DaddyBear

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #49 : 16.08.2024, 15:16 »
Ollakseen tällaisella sivustolla, ei oman määritelmäni mukaan voi olla täysin kaappikinky. Vähintään kurkistelua avaimenreiästä. Sitten oven raon koko varmaan liittyy minkä verran itsestään kertoo täällä ja kuinka tunnistettavissa on kuvissa. Toki kyseessä on avoimuutta oletettavasti samanmielisien seassa, mutta onhan sekin jotain. Eli hyväksyntää, että ei haittaa jos jokin samanmielinen tunnistaa.

Mutta jossain määrin kysyjää ja ihmisiä kiinnostaa varmasti kuinka nähtävissä se on arjessa. Netin ulkopuolella. Itselläni ei yhtään. En ole kavereille puhunut, kun en koe seksuaalisien mieltymyksieni olevan mitenkään tarpeellinen tieto heille, että voivat kohdella minua toisin kuten tällä hetkellä kohtelevat. Toki se avoimuus voi syväntää ystävyyssuhteita, mutta mielestäni sitä voi syventää muutenkin. Sen lisäksi pukeutumisestani ei (ehkä) voi päätellä mitään erikoista. Saan jopa siitä tietynlaisesta näkymättömyydestä jonkinlaista henkistä tyydytystä. Olo kuin salaisella agentilla, jolla on toinen puoli josta ei tiedä kuin harvat. Tätä puoltaa myös luonne joka ei ole itsestään kuuluttava ja pidän yksityisyydestä.

Kyseinen mieltymys heijastaa omaa mieltymystäni subien suhteen. Nautin suuresti ajatuksesta että kiltti ja viattoman näköinen nainen on alistuessaan täydellinen vastakohta. Kuin likaisin jotain lumenpuhdasta. Muuttaisin hänet yksityisesti sellaiseksi joka on hänessä kätkettynä syvälle piiloon ja pääsen näkemään kuinka hän pääsee avautumaan ja nauttimaan siitä 'kielletystä' puolestaan. Saamaan hänet pohtimaan kumpi on todellinen puoli ja kumpi rooli on vain rentouttavaa poikkeamista normaalista.

777

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 35
  • 185cm 109kg 41v
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #50 : 16.08.2024, 22:44 »
Kaikki lähimmät kaverit tietää, omat vanhemmat nyt ei tiedä. Mutta minäkään en tiedä että jos nekin on olleet sairaita pervoja todellisuudessa. Laajemmassa sosiaalisessa piirissä sitten on tuhansia ihmisiä ja ois aika väsyttävää jos moikkailututut kertos jotain noin henkilökohtaista ni en mäkään vaivaa semmoisia ihmisiä mun yksityisasioilla.

MikkoMystikko

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #51 : 18.08.2024, 16:43 »
Olen aika lailla kaapissa, jopa partnereillekin. Mun on ihan tarpeeksi vaikea saada seuraa ilman näitä juttujakin, joten miksi heittää lisää kapuloita rattaisiin? Tosin jos homma menee tarpeeksi pitkälle niin mielelläni tulen ulos kaapista kyllä, mutta kun on sellaisiakin Siveyden Sipuli ultrasovinnaisia ihmisiä joille kaikki paitsi hiljainen lähetyssaarnaaja on saatanasta, niin voi olla vaikeeta. Sen siitä saa kun ei ole hyvä seuranhakuhommissa.

Mrx33

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #52 : 18.08.2024, 21:23 »
Kyllä olen ja visusti kaapissa oleva pikkupoju. Lähinnä läheisten suhtautuminen näin uskonnollisina oikein hirvittää ja ahdistaa. En usko että pystyisin koskaan tulemaan kaapista pois, ehkä hieman raottaa :"3

Nietos

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #53 : 18.08.2024, 23:05 »
En ole kinkykaapissa enkä erikoisemmin ole koskaan tuntenut tarvetta sille, mutta en nyt silti huutele ihan kaikista kiinnostuksen kohteista julkisesti kaikille enkä halua postailla nettiin naamani näissä yhteyksissä.

Käyn kuitenkin aktiivisesti köysitapahtumissa ja muissa kinkymiiteissä, priden aikaan olin myös roikkumassa puusta juhlakansan keskellä ja työkaverikin oli bongannut mut just sillon. Mainitsi asian seuraavana maanantaina kahvipöydässä ja ehkä asia herätti kiinnostusta ja ihmetystä työkavereissa, mutta kukaan ei asiasta erikoisemmin kysellyt ja itsekin vain tokasin että "aa en nähnyt, oli vähän kiireitä".  ;D

Omasta mielestäni on parempi olla avoin näistä asioista, kun on avoin niin onnistuu viehättämään niitä ihmisiä jotka on myöskin kiinnostuneita samoista asioista. Oikeanlaisen seuran löytäminen on huomattavasti helpompaa, eikä tarvitse masentua ja ahistua siitä että joutuu piilottelemaan isoa osaa itseään.

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 163
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #54 : 19.08.2024, 14:20 »
Jaa-a. Mitenköhän tuohon vastaisi. Kun seksuaalisuus kuitenkin on aika yksityinen asia - en mä laske kaapissa olemiseksi sitäkään, etten julkisesti mainitse, harrastanko vai enkö harrasta peppuseksiä, suuseksiä, tai mitään muutakaan. Se vaan ei kuulu puheenaiheisiin perheenjäsenten, ystävien tai työkavereiden kanssa.

Eikä mun kinkyys ole päälle näkyvää muutenkaan.

Fluid

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 272
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #55 : 12.09.2024, 20:51 »
Kyllä täällä takakireässä kaapissani viihdyn nykyään oikein hyvin. Ehkä noin kaksi tuttua kinkykumppanieni lisäksi tietää yhtikäs mitään tästä puolestani, ja eiköhän tällä linjalla jatketa.

Jan-sw

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #56 : 12.09.2024, 21:41 »
Mielestäni salailu ja yksityisasia on eri asioita. Varsinaisesti en salaile olevani kinky, mutta pidän sen yksityisasianani.

puputus

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #57 : 13.09.2024, 15:14 »
En piilottele asiaa mutta toisaalta ei ole tarve sen enempäänsä asiaa myöskään tuoda erikseen ilmi.

Don Romanos

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • Vahvasti masokistinen paljasjalkailija 🙂
  • Galleria
Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #58 : 13.09.2024, 19:54 »
Kyllä mä siellä kaapissa istun, ovi on kuiteskin sen verran paljon raollaan että täälläkin esinnyn omalla naamalla. Mutta ei kyllä tulis mieleenkään ruveta kaikelle kansalle tästä julistamaan.  :)

SaRu

Vs: Kysely: oletko kaappikinky
« Vastaus #59 : 13.09.2024, 20:30 »
Lähimmät tietää, valveutuneet saattavat arvata nähdessään pannan mun kaulassa.
Suoraan kysyttäessä vastaan.
En kuitenkaan kulje tuolla missään suureen ääneen kinkyyttäni julistaen.