Ihan sentimento-sävellajiin alkuun viritettynä:
Vilpittömästi kauhia IKÄVÄ se on mullakin. Kaikkia Tiksin porukoita ja sitä tunnelmaa siellä Hemingway`n takaosastolla.
Mutta tuo Lauran ehdotus menosta Heurekan niityille jossa 199 cm:n välein oltaisiin ja huudettaisiin kinkyjä toinen toisilleen ja -ehkä- välillä jopa
kiihtyen tiukkoihin vastaan väittämisiinkin, on hieno ehdotus. Hyvä Laura
Käytännön toteutuksessa vain on omat haasteensa. Sinne tulee kuitenkin normaalit 20-40 kinkyä. Turvavälin huomioiden laajalle leviävä ryhmä
kauheita perverssejä huutamassa kenties Järkyttäviäkin Tunnustuksia myös jopa itsestäänkin
But money talks. And everything is bisness and there is nothing but Business, that says I!!
Näyttämö siitä tulee. Mainostetaan Tapahtumaa!
. Netissä ja julisteissa. Parempi siitä tulee kuin Kansallisteatterin Niskavuoren vanha Emäntä tai vaikka mikä. Katsomoon - tietysti - sallitaan pääsy VAIN vakaumuksellisille umpitolloille täys-vaniljatötteröille, jotka mistään mitään
ei tiedä
. Lähtevät huuteluiden täyttämän Näytöksen jälkeen koteihinsa ihan puulla päähän lyötyinä: "Voe herran jee kuulkehan työ, kun
minäkin nii yhessä ulokoilmateatterissä olin, menkee muutkinnii kahtomaa. Lipuista ottivat ison maksun, mutta kun ne näyttelijät siellä olija IHAN
OEKEESTI vakavasti ITSE ITSESTÄÄN siellä kovvaan iäneen kertoissansa, niin että tuollaisia kamalia ihmisiä kuulkeehan on (Ihmisiä?!
),ja ihan vappaalla kulkevat
. Normaali-ihmisten keskellä, ties missä.
Näytelmä vaatii, turvavälin varmistamiseksi suurta fyysisen eläytymisen hallitsemista. Pitäisköhän ottaa kenraaliharjoitus ekaks?
Ja liput hinnoitellaan isoksi eli fyrkendaalit, pelimerkit, taikinat, hillot himaan. Myöhemmin katsotaan, mihin isot rahat sijoitetaan.
Ja tämä kuningas-ajatukseni lähti liikkeelle korvieni välisessä, usein - myönnettäköön - vähäsen niinku omalaatuisen usvaisille reiteille
. Onkohan mulla se korvien välinen hermokudos jo kokonaan nurinpäin menny?? Kun vielä ihan oikeesti VAKAVISSAIN oon... ...