Tässähän nää ohjeet
Mulla hajos catsuitti aika leveellä repeämällä selästä, tässä on tämmönen perusohje miten sen saa fiksattua. Käytin puhdistukseen asetonia, liimasin maitoliimalla (liiman levittämiseen voi käyttää sormia tai vanupuikkoja, miten ite tykkää) ja paikkaamiseen ylijäänyttä kumia. Tää on tietysti vähän sellanen ohje, et jos on tilannu jonku valmiscatsuitin ni mitää ylimääräsiä kumivarastoja ei ole. Sitte voi saumat koittaa laittaa jotenki siististi päällekkäin tai sitte hankkii yhen metrin palasen paikkaustarkotukseen samanväristä kumia (esim. Anti-Shopista). Ite tein siihe tollasen ison palasen, ku todettiin et selkäosa on senverran lyhyt, et seuraavien repeämisten estämiseks sitä pitää pidentää.
Muutenhan riittää pienempiki palanen, muotoilee sen sitte repeämän mukasesti. Pieniä reikiä voi paikata jollain ympyrän muotosilla pikkupalasilla. Kaiken a ja o on kuitenki huolellinen puhdistus, liukkarit pitää saada kunnolla pois, joten pelkkä fairy-pesu ei riitä (jos on käyttäny vaan talkkia pukemiseen ni sitte voi olla et lähtee ihan pesuaineellaki, ite kuitenki oon asetonia suosinu jokatapauksessa). Siinä vaiheessa ku kumin pinta tuntuu nihkeeltä ja tarrautuu itseensä ni tietää et se on puhdas.
Sitte seuraa liiman levitys. Maitoliima saa kuivua sen aikaa että se muuttuu värittömäks ja sitte vaan siististi palat päällekkäin. Kannattaa välttää sillä liimalla lutraamista, ohutki kerros riittää. Sillon myös sauma on siistimpi,etenki jos on kovin ohut asu.
Tässä on sitte fiksattu versio. Näyttää siistimmältä ku siinä on liukkarit pinnassa ni ei erotu nii tarkkaan noi saumat. Mut aina siitä jonkilainen jälki jää et on paikattu. Ite oon yleensä jonku korsetin muutenki tohon kohdalle laittanu. Kannattaa antaa sen kuivua seuraavaan päivään ni ehtii sitte liimautua kunnolla.
Tässä noin pääpiirteittäin toi korjaus
Toivottavasti on apua.