Baarin kannatusmaksut
Mr Birchin ja violetin kanssa satasella samaa mieltä. En usko että tällä kaverilla on mitään hätää suhteidensa moraalisuuden kanssa, kun kykenee tällä tavalla ajatuksella ja sydämellä analysoimaan paitsi itseään myös suhdettaan toisiin. Ei ihme jos on yksärilaatikko täynnä Mulle isokaan ikäero ei koskaan ole ollut mikään merkitsevä muuttuja, enkä oikein osaa pitää sitä mitenkään päin huonona jos kaikki osapuolet toimivat vilpittömästä kiinnostuksesta toisiaan kohtaan. Ainut arveluttava lähestymistapa on minusta, jos toisen nuoruutta ja kokemattomuutta käytetään hyväksi. Saalistetaan niitä, jotka ei oikeasti vielä osaa puolustaa itseään jos ihmissuhteessa toinen ajaakin vain omia intressejään. Itse miettisin jokaista potentiaalista suhdetta omana kokonaisuutenaan, sen sijaan että jäisin pohtimaan onko se nyt oikein viestitellä puolta nuorempien tytönhupakoiden kanssa. Jos molemmat toimivat vilpittömästä kiinnostuksesta ja kunnioituksella, ja toinen vaikuttaa kyllin kypsältä (tällähän ei välttämättä ole iän kanssa mitään tekemistä) jotta suhdetta voidaan lähteä rakentamaan vuorovaikutteisesti vahvalle pohjalle, niin mikäpä mokoma siinä. Se on oikeasti valtavan kaunista kun seksuaalisessa suhteessa on mukana isomman ja pienemmän välistä huolenpitoa, ei sellainen vain voi olla lähtökohtaisesti väärin
Mitäpä jos kemiat ja päät toimisikin yhteen ja jollakin helvetillä se toimisi todella hyvin ja minä saisin isinä toteuttaa itseäni? Sekä kokonaisuutena suhde toimisi katalyyttinä henkilökohtaiselle kehitykselleni? Mitä jos minä pystyisin tukemaan nuorta pikkuista elämän polulla ja tarjoaisin hänelle turvaa sekä kannustaisin tylsässä todellisessa maailmassa eteenpäin ja hän pääsisi eteenpäin. Kaunis haave jossa on kiva köllötellä.
Minusta ikä- tai kypsymättömyysero ei ole ongelma, kunhan kumpikin tietää mitä tekee. Tässä piilee kuitenkin vähän sellainen sudenkuoppa, että sillä isollakin pitäisi olla tuntosarvet aika herkällä sen suhteen, että tietääkö se pienempi ihan oikeasti mitä tekee, ja se oikeastaan onkin varmaan vähän koko paradoksin kulmakivi. Jos ihminen on täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen, niin mitään ongelmaahan ei pitäisi olla.
Kun omissa pohdinnoissa on ollut myös cnc ja muunkinlaiset roolileikit. Mutta seuraan keskustelua kyllä kiinnostuneena.
Lainaus käyttäjältä: raafael-k - 04.01.2020, 11:11Kun omissa pohdinnoissa on ollut myös cnc ja muunkinlaiset roolileikit. Mutta seuraan keskustelua kyllä kiinnostuneena.Mitä on tuo cnc?Törmäsin samaan lyhenteeseen toisellakin sivustolla, mutta mitä se tarkoittaa?Googlella löysin vain cnc-sorvauksen. Oletan että nyt tarkoitetaan jotain muuta.
Hyvin nopeasti keskustellessa tuli mieleen usein elämässä harrastamani ihmettely siitä, mistä hyvin eri-ikäiset ihmiset seksuaalisessa suhteessa puhuvat keskenään. Oikeastaan tässä tapauksessa vielä että miten puhuvat.