Baarin kannatusmaksut
Näkeehän? Se on vain yhteiskunnallisesti hyväksytympää, joten sitä voi harjoittaa vaikka missä.
Miksi mieheilyä ei näe samalla tavalla kuin tyttöilyä ja sissyilyä.
Vuosisadan alussa housuihin pukeutunut nainen oli kauhistus.
Siihen menee varmaan 100 vuotta, että mies mekossa on ok.Menihän siihen 100 vuotta, että nainen housuissa on ok.Vuosisadan alussa housuihin pukeutunut nainen oli kauhistus.
Sitten taas hyvinkin poikamaisesti pukeutuvat ja sitä korostavat naiset on ihan normaali asia. Tai ainakin mitä eräitä naisille suunnattuja face book-ryhmiäkin olen seurannut, niin usein on ketjuja poikamaisille naisille ja se on tosi jees ja cool.
Sen ainakin olen huomannut, että miesten välinen mieheily on vähentynyt aivan todella paljon. Onneksi sellaisia miesten porukoita on vielä kuitenkin mahdollisuus löytää, jonne naisille ei ole asiaa, eikä ole pakko puhua tunteista, eikä kuunnella nalkutusta tms Se on erittäin hyvä ja tervetullut asia, että naisilla ei ole pääsyä joka paikkaan
En ole aloittajan kanssa samoilla linjoilla tässä mieheilyssä vaan päinvastoin koko ajan, päivä päivältä on enemmän ja enemmän naisia perinteisissä miesten ammateissa kuten sotilas, poliisi, vartija, rekkakuskin jne... mitä tämä on muuta, kuin mieheilyä?
Oletko samaa mieltä silloin jos kyse on sellaisesta maskuliinimmasta naisesta jota kiinnostaisi jonkun harrasteen ja tekemisen parissa hengata ns."äijästi"? Toki sen ymmärtää jos joskus kaipaa nimen omaan sitä että saa jauhaa suhteilufiiliksistään kaveriporukalla ilman siippoja/pelkoa että loukkaa jos vaan tahtoo purkaa turhautumistaan vastakkaiseen sukupuoleen, mutta oletukset särähtävät ikävästi korvaan.Miehinen työrooli voi kyllä olla oikein hyvä outletti päästä vähän mieheilemään jos sellaista haluaa, mutta ei kyllä pelkkä ammatti vielä tiemmä ole ketään mieheksi muuttanut? Olen käityksessä että kyse on enemmän siitä omasta henkisestä puolesta siinä tekofiiliksessä kuin itse tekemisestä.