Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: MistressC - 10.01.2020, 14:48Tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää. Uskomatonta, millaisia ihmisperseitä maa päällään kantaa. Se ei ole kovinkaan uskomatonta jos katsoo uutisia tai lukee vähän historiaa.Lainaus käyttäjältä: MistressC - 10.01.2020, 14:48Mä olen myös ollut enemmän tai vähemmän pyöreä koko ikäni, kokoa L-XL ja helpolla olen tähän saakka päässyt. En ole joutunut painoni takia torjutuksi kertaakaan, todennäköisesti siksi että omaan vahvan itsetunnon ja sanavalmiina olen haka luun lyömisessä kurkkuun jos joku yrittää ryttyillä.Yksinkertaista. Et ole koskaan yrittänyt iskeä ketään jolle painosi olisi ongelma.
Tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää. Uskomatonta, millaisia ihmisperseitä maa päällään kantaa.
Mä olen myös ollut enemmän tai vähemmän pyöreä koko ikäni, kokoa L-XL ja helpolla olen tähän saakka päässyt. En ole joutunut painoni takia torjutuksi kertaakaan, todennäköisesti siksi että omaan vahvan itsetunnon ja sanavalmiina olen haka luun lyömisessä kurkkuun jos joku yrittää ryttyillä.
Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 11.01.2020, 23:08Lainaus käyttäjältä: MistressC - 10.01.2020, 14:48Tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää. Uskomatonta, millaisia ihmisperseitä maa päällään kantaa. Se ei ole kovinkaan uskomatonta jos katsoo uutisia tai lukee vähän historiaa.Lainaus käyttäjältä: MistressC - 10.01.2020, 14:48Mä olen myös ollut enemmän tai vähemmän pyöreä koko ikäni, kokoa L-XL ja helpolla olen tähän saakka päässyt. En ole joutunut painoni takia torjutuksi kertaakaan, todennäköisesti siksi että omaan vahvan itsetunnon ja sanavalmiina olen haka luun lyömisessä kurkkuun jos joku yrittää ryttyillä.Yksinkertaista. Et ole koskaan yrittänyt iskeä ketään jolle painosi olisi ongelma.Nyt taitaa joku olla katkera jostakin? 😃
En tiedä, missä meni vikaan. Mitä tarkoittaa miehille naisen ylipaino? Joka tapauksessa sain aivan järkyttäviä viestejä. "Hyi helvetti, miten läski olet!" "Ei kukaan noin läskiä haluaisi subikseen". "Järkyttävä lehmä". Tässä vain murto-osa saamistani kommenteista. Voitte uskoa, miten kovin nuo kommentit koski. Olinhan typerässä naiviudessani luullut tulleeni yhteisöön, jossa hyväksytään kaikki.
Kukaan ei tainnut kuitenkaan mainita, että nuo täyttänevät kaikki kunnianloukkauksen tunnusmerkistön ja luultavasti tuottaisivat käräjiltä sakkotuomion, jos asiaa vietäisiin eteenpäin. Kenenkään ihmisarvoa ei ole luvallista alentaa tuolla tavoin.
Netti on tehnyt sen että ihmiset eivät enää suodata sanomisiaan. Ei hoksata että linjan toisessakin päässä on ihminen joka elää, hengittää ja jolla on tunteet. Hyvin harva tuollaisia viestejä lähettävä uskaltaisi sanoa saman päin naamaa. Jos toisen seura ei kiinnosta, sen voi tuoda ilmi monella tapaa aikuismaisesti ja kauniimmin.