Baarin kannatusmaksut
Kyllä meitä miehiä löytyy,joiden mielestä SE nainen on Jayne Mansfield,tai sinnepäin kurvikaunotar
kovin monelle miehelle on vaikeaa hahmottaa, miltä esim. merkittävästi ylipainoinen tai lihava (nainen) näyttää.
"Jos on yli 50kg niin ei mitään asiaa mun bemarin takapenkille." - eräs bemarimies
Lainaus käyttäjältä: RuoskaMikko - 07.01.2020, 22:56"Jos on yli 50kg niin ei mitään asiaa mun bemarin takapenkille." - eräs bemarimiesSilloinpa istutaankin kuningatarten paikalla ratin takana. T. Bemarikuski
Unohtavat että on tarpeeksi ihmisiä jotka kokee sopivan ylipainon seksikkäänä.
Lainaus käyttäjältä: RuoskaMikko - 07.01.2020, 22:56 Unohtavat että on tarpeeksi ihmisiä jotka kokee sopivan ylipainon seksikkäänä.Tämä sopivasta ylipainosta puhuminen on myös vähän ongelmaista. Miten sopiva määritellään? Onko se pari kiloa? Parikyt kiloa? 80 kiloa? Vai siitä miten kilojensa kanssa elää?
Tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää. Uskomatonta, millaisia ihmisperseitä maa päällään kantaa.
Mä olen myös ollut enemmän tai vähemmän pyöreä koko ikäni, kokoa L-XL ja helpolla olen tähän saakka päässyt. En ole joutunut painoni takia torjutuksi kertaakaan, todennäköisesti siksi että omaan vahvan itsetunnon ja sanavalmiina olen haka luun lyömisessä kurkkuun jos joku yrittää ryttyillä.