Baarin kannatusmaksut
Minusta on vastuutonta esittää, että jengi kokonaisuudessaan olisi vastuuntuntoista ja humaania.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 31.12.2019, 09:55ulkonäkö on viimeinen asia joka silmissäni määrittelee ihmisen arvon.Näinhän ihmiset väittävät, mutta tosiasiassa kinkykulttuurissa ulkonäön (ja iän ja sukupuolen ja suuntautumisen) arvo on erittäin korostunut.
ulkonäkö on viimeinen asia joka silmissäni määrittelee ihmisen arvon.
Solonen ft. Kosola - LÄSKI!https://www.youtube.com/watch?v=w93IEgnFYRoJokaisella toki oikeus mielipiteeseensä ja makuihinsa.Oma mielipiteeni isoja tyttöjä parjaavista "miehistä" on se, että heillä ei riitä miehiset ominaisuudet ison naisen tyydyttämiseen.Just another short dick white boy,-Stoge
Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 30.12.2019, 22:27Katsokaa asian positiivista puolta. Tuollaiset kommentit paljastavat kusipäät jo aikaisessa vaiheessa. No ei se valitettavasti aina näinkään mene. Itse sain haukut kuukausien ja useiden leikkikertojen jälkeen. Kun olin avautunut kroppani epävarmuuksista ja saanut vakuuttelua että kelpaan. Lopulta juuri ne mulle eniten epävarmuutta tuottavat jutut oli yhtäkkiä deal breaker ja sain kuulla miten kanssani oli ollut vastenmielistä olla.Eipä ainakaan helpottanut jo ennestään pahoja luottamusongelmia...
Katsokaa asian positiivista puolta. Tuollaiset kommentit paljastavat kusipäät jo aikaisessa vaiheessa.
Tietysti nimittely loukkaa myöhäisemmässä vaiheessa enemmän, kuin jonkun tuntemattoman läpänheitot, mutta olen antanut itseni ymmärtää kyseessä olevan enemmänkin turhautuneisuuden purkautumiskeinot, kuin todellinen mielipide.
Nyt kyllä on ollu niin pikku munasia ”domeja” että huh huh...Yleensä miehet jotka noin sanoo ja kohtelee naista on itse kaljamahaisia, pieni munasia,
Lainaus käyttäjältä: Shewolf83 - 04.01.2020, 17:15Nyt kyllä on ollu niin pikku munasia ”domeja” että huh huh...Yleensä miehet jotka noin sanoo ja kohtelee naista on itse kaljamahaisia, pieni munasia, Onko pakko kostaa ketjun ulkopuolisten henkilöiden kommentit tällaisilla lauseilla, jotka tosiasiassa lisäävät ulkonäköpaineita? Miehenä, jolla on ollut kaljamaha ja munakaan ei ole mikään äärettömän iso, niin tällaisia ei ole kiva lukea. Pakko puuttua siihen, että ei käytettäisi ulkonäköön liittyviä termejä haukkumasanoina missään konteksteissa!Kommenttisi sopii myös huonosti tässä ketjussa muiden taholta esitettyihin väitteisiin, että skenen sisällä ulkonäöllä ei olisi niin merkitystä (paitsi näköjään on, jos ulkonäön kantaa kaljamahainen, pienimunainen mies).#kaksoisstandardit
[...] Pakko puuttua siihen, että ei käytettäisi ulkonäköön liittyviä termejä haukkumasanoina missään konteksteissa![...]