Baarin kannatusmaksut
Irwin lauloi aikanansa... Mitä suurempi mies,sitä pienemmät munat...Onko tässäkin siis huomattavissa selkeä jakolinja sen suhteen että suurin arvostelu ivaaminen pilkkaaminen veetuilu ja kiusanteko etsijöitä ja ypöjä kohtaan tuleekin juuri niiden nikkien takaa,jotka ovat jo turvallisessa sessiosuhteessa/suhteissa??Yksinäiselle on aina helppo huudella kaikenlaista kun se oma selusta on turvattu eikä se kuuluisa lehmä ei ole ojassa.. Tietyn statuksen takaahan voi siis rauhassa keskittyä fokustamaan ja poimimaan vain ne parhaat rusinat pullasta,tahi kirsikan kaakusta...Näinhän se homma täällä toimii,vai kui???
Sellaisessa porukassa, jossa minua ei arvosteltaisi, ei katsottaisi vinoon.
Onpa ikävää! Kurjaa, että olet saanut tuollaisia viestejä. Kertovat ehkä kuitenkin enemmän lähettäjästä kuin sinusta. Olen itsekin pyrkinyt tuomaan aina tutustuessa hyvin aikaisin esille sen, että olen ylipainoinen. Joillekin se on ongelma, toisille ei. Olen vuosien varrella huomannut, että kinkypiireissä on aivan samalla tavalla pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä kuin muuallakin. Stereotyyppiset miehet, joille merkkaa kuppikoko ja painoindeksi, löytyvät täältäkin. Toisaalta, en voi sanoa etteikö ulkonäkö merkkaisi itsellenikin jotakin. Domin täytyy olla jollain lailla kiinnostavan näköinen. Harvoin innostun klassisen hyvännäköisistä miehistä, mutta esim pituus on sellainen asia, joka merkkaa. Itseäni lyhyempi Dom ei tunnu uskottavalta. Eli samalla lailla on kai hyväksyttävä, että jollekin Domille ylipainoinen sub ei tunnu uskottavalta. Moni Dom ehkä hakee sitä huomattavaa kokoeroa itseensä. Olen ajatellut niin, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, silloin se Dom ei ole minua varten. Ylipäätään kiinnostunun enemmän ihmisistä, joille merkkaa sisin ja henkinen puoli enemmän. Älä siis lannistu Subiko? vaan jatka sen oikean Domin etsimistä, jolle Sinä riität, omana itsenäsi.
Lainaus käyttäjältä: violet - 30.12.2019, 14:34Onpa ikävää! Kurjaa, että olet saanut tuollaisia viestejä. Kertovat ehkä kuitenkin enemmän lähettäjästä kuin sinusta. Olen itsekin pyrkinyt tuomaan aina tutustuessa hyvin aikaisin esille sen, että olen ylipainoinen. Joillekin se on ongelma, toisille ei. Olen vuosien varrella huomannut, että kinkypiireissä on aivan samalla tavalla pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä kuin muuallakin. Stereotyyppiset miehet, joille merkkaa kuppikoko ja painoindeksi, löytyvät täältäkin. Toisaalta, en voi sanoa etteikö ulkonäkö merkkaisi itsellenikin jotakin. Domin täytyy olla jollain lailla kiinnostavan näköinen. Harvoin innostun klassisen hyvännäköisistä miehistä, mutta esim pituus on sellainen asia, joka merkkaa. Itseäni lyhyempi Dom ei tunnu uskottavalta. Eli samalla lailla on kai hyväksyttävä, että jollekin Domille ylipainoinen sub ei tunnu uskottavalta. Moni Dom ehkä hakee sitä huomattavaa kokoeroa itseensä. Olen ajatellut niin, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, silloin se Dom ei ole minua varten. Ylipäätään kiinnostunun enemmän ihmisistä, joille merkkaa sisin ja henkinen puoli enemmän. Älä siis lannistu Subiko? vaan jatka sen oikean Domin etsimistä, jolle Sinä riität, omana itsenäsi.Joo, jokaisella on ja saa olla mieltymyksiä.Nyt tosin ohitettiin se, että aloittaja sai kuulla vastenmielisiä törkeyksiä jotka ovat luontaisia enemmän peruskoulun välitunnille kuin aikuisten ihmisten alakulttuuriiin.
Otsikkoon viitaten perhosta minusta ei koskaan tule, liekö kenenkään omaa subiakaan. Olenko aina vain liian paksu sopimaan siihen muottiin, jota meille subeille valmistetaan?
Katsokaa asian positiivista puolta. Tuollaiset kommentit paljastavat kusipäät jo aikaisessa vaiheessa.