Baarin kannatusmaksut
Loppupeleissä haettaessa jännitystä ja eksotiikkaa, sitä yleensä jossain vaiheessa tulee saamaan, täytyy vain toivoa että pää pysyy menossa mukana (pun intented).
Ei redflag, mutta merkki kokemattomuudesta on: "mulle saa tehdä mitä vaan". Söpöä. Mutta tässä vaiheessa pitää miehenä ymmärtää ettei toinen tiedä mistä puhuu. Onhan jollain aika äärimmäisiäkin miellyttämishaluja, mut aina jotain rajoja on.
Lainaus käyttäjältä: domswitchmies - 05.07.2022, 07:37Ei redflag, mutta merkki kokemattomuudesta on: "mulle saa tehdä mitä vaan". Söpöä. Mutta tässä vaiheessa pitää miehenä ymmärtää ettei toinen tiedä mistä puhuu. Onhan jollain aika äärimmäisiäkin miellyttämishaluja, mut aina jotain rajoja on.Itselleni tuo on nimenomaan RED FLAG joka saa oitis varpailleen. Voi olla, että tyyppi on kokematon. Voi myös olla, että hän on sekaisin kuin seinäkello, eikä kannata sotkeutua pitkällä tikullakaan.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 05.07.2022, 07:56Lainaus käyttäjältä: domswitchmies - 05.07.2022, 07:37Ei redflag, mutta merkki kokemattomuudesta on: "mulle saa tehdä mitä vaan". Söpöä. Mutta tässä vaiheessa pitää miehenä ymmärtää ettei toinen tiedä mistä puhuu. Onhan jollain aika äärimmäisiäkin miellyttämishaluja, mut aina jotain rajoja on.Itselleni tuo on nimenomaan RED FLAG joka saa oitis varpailleen. Voi olla, että tyyppi on kokematon. Voi myös olla, että hän on sekaisin kuin seinäkello, eikä kannata sotkeutua pitkällä tikullakaan.Tämä "mulle saa tehdä mitä vaan" on omissa kokemuksissani, oikeastaan aina, kertonut kokemattomuudesta ja siitä, että eletään ns. fantasiassa ilman konkretiaa.Oma ratkaisuni asiaan on ollut pyytää esimerkkejä kokemuksista omien intressieni alueelta, esim. valokuvia arvista tms.Muilla tuntemillani henkilöillä, pyyntö kokemuksen todentamisesta on johtanut "mielenkiintoisiin" keskusteluihin.Mielestäni esim. leipäveitsen aiheuttama pieni haava sormessa, ei ole osoitus siitä, että ihan oikeasti haluaa amputaatioita ja ymmärtää mitä se oikeassa maailmassa on.Hankalia tilanteita, koska henkilöitä jotka ihan oikeasti haluavat "marginaalisia" toimia tehtävän itselleen, on erittäin vähän ja omat tarpeet tekijänä ovat kuitenkin olleet sinne päin kallellaan.Nykyään saa tosiaan olla aika tarkkana, ettei lähde toteuttamaan asioita väärien henkilöiden kanssa.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 05.07.2022, 13:02Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 05.07.2022, 07:56Lainaus käyttäjältä: domswitchmies - 05.07.2022, 07:37Ei redflag, mutta merkki kokemattomuudesta on: "mulle saa tehdä mitä vaan". Söpöä. Mutta tässä vaiheessa pitää miehenä ymmärtää ettei toinen tiedä mistä puhuu. Onhan jollain aika äärimmäisiäkin miellyttämishaluja, mut aina jotain rajoja on.Itselleni tuo on nimenomaan RED FLAG joka saa oitis varpailleen. Voi olla, että tyyppi on kokematon. Voi myös olla, että hän on sekaisin kuin seinäkello, eikä kannata sotkeutua pitkällä tikullakaan.Tämä "mulle saa tehdä mitä vaan" on omissa kokemuksissani, oikeastaan aina, kertonut kokemattomuudesta ja siitä, että eletään ns. fantasiassa ilman konkretiaa.Oma ratkaisuni asiaan on ollut pyytää esimerkkejä kokemuksista omien intressieni alueelta, esim. valokuvia arvista tms.Muilla tuntemillani henkilöillä, pyyntö kokemuksen todentamisesta on johtanut "mielenkiintoisiin" keskusteluihin.Mielestäni esim. leipäveitsen aiheuttama pieni haava sormessa, ei ole osoitus siitä, että ihan oikeasti haluaa amputaatioita ja ymmärtää mitä se oikeassa maailmassa on.Hankalia tilanteita, koska henkilöitä jotka ihan oikeasti haluavat "marginaalisia" toimia tehtävän itselleen, on erittäin vähän ja omat tarpeet tekijänä ovat kuitenkin olleet sinne päin kallellaan.Nykyään saa tosiaan olla aika tarkkana, ettei lähde toteuttamaan asioita väärien henkilöiden kanssa.Tästä oli hiljattain ”hauska” keskustelu Jodelissa, kuulemma rajat alkaa löytyä, kun ottaa puheeksi esim. polttomerkit. Toki jos on tarkoitus vain fantasioida tekstien tasolla, niin eihän sillä sitten ole väliä, tekeekö edes mitään niitä asioita, mutta jos ihan käytännön tekemistä ja rajoja ajattelee.
Mulle ihan ensimmäinen punainen lippu on se miten se toinen osapuoli suuttuu tai reagoi jos et hänen mielestään tarpeeksi nopeasti vastaa viesteihin..eli heti. Sitten alkaa samantien haukkuminen läskiksi lehmäksi ja trolliksi ja miksi ikinä. Ja se miten sama tyyppi käyttäytyy erilailla eri palstoilla.Eli käytöstapojen puute oli sitten alusta mikä tahansa.
Lainaus käyttäjältä: Kuunlilja - 05.07.2022, 14:51Mulle ihan ensimmäinen punainen lippu on se miten se toinen osapuoli suuttuu tai reagoi jos et hänen mielestään tarpeeksi nopeasti vastaa viesteihin..eli heti. Sitten alkaa samantien haukkuminen läskiksi lehmäksi ja trolliksi ja miksi ikinä. Ja se miten sama tyyppi käyttäytyy erilailla eri palstoilla.Eli käytöstapojen puute oli sitten alusta mikä tahansa.Kuulostaa kyllä pelottavalta. Huh. Luulisi, että vähäisemmälläkin älyllä ymmärtäisi, ettei tuollainen varsinaisesti ole houkutteleva lemmenkutsu.
I would be interested in getting to know people's opinion about this. Is changing view about a session long after the session has taken place a red flag?E.g. I have a session with A on day X, feedback is given after the session that everything went just fine. More sessions with A then take place, but after months they say that what happened on day X wasn't really alright (or even worse, I get to learn from person B that person A thinks the session was problematic for some reason).