Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 29.12.2019, 20:34- ei suostu kertomaan kuka on- ei suostu kertomaan perhesuhteistaan- "juu mulla on vaimo/mies kotona, mutta meillä on ero vireillä"- kommunikoi vaan yhteen suunteenTällainen on tullut vastaan. Mua on häirinnyt, että olen kertonut itsestäni paljon ja tällainen ihminen ei anna itsestään juuri mitään. On kuulemma epäolennaista, että tietäisin sukunimen. Lopulta sain tarpeekseni ja latasin pöytään suorat sanat, niin alkoi kiertely ”En oo sanonut niin” tai ”No oikeastaan ei nyt ookkaan ihan niin”. Sitten se nuoleskelu ja imartelu tämän kaiken päälle.
- ei suostu kertomaan kuka on- ei suostu kertomaan perhesuhteistaan- "juu mulla on vaimo/mies kotona, mutta meillä on ero vireillä"- kommunikoi vaan yhteen suunteen
Lopulta, rehellisyys ja avoimuus ovat kaksi eri asiaa. Kumpaakin kannattaa olla - ja edellyttää niitä toiselta. Rehellinen kertoo mitä on ja ei ole, muttei välttämättä kysymättä - avoin taas kertoo kysymättäkin muttei välttämättä sitä, mitä on tai ei ole.
--. Jäin miettimään, että jos minun rajat eivät nyt kiinnostaneet, niin tuskinpa ne kiinnostavat jatkossakaan. No, onneksi mitään pahempaa ei sattunut: tästäkin oppii.
Seuraavat pätee kaikissa ihmissuhteissa, tyypit joilla on isoja vaikeuksia sietää pettymyksiä on lievimmillään raskaita, mutta pahimmillaan vaarallisia kun niille sanoo ei ns. väärällä hetkellä:- Huono suhtautuminen rajojen asettamiseen: viestipommitus, tinkaaminen/inttäminen, hoputtaminen, syyllistäminen. - Uhriutuminen, torjuva suhtautuminen muiden erilaisuuteen tai asioihin joita ei ymmärrä, mustavalkoisuus. - Olettaminen, "ajatusten lukeminen", vahvojen subjektiivisten mielikuvien maalailu toisen ihmisen olemuksesta/tunteista/ajatuksista/tarpeista, jalustalle nostaminen. Toinen on sit nää identiteettihämyilijät ja mysteerin ammattilaiset Yleensä naimisissa tms.Mut sit taas GREEN flageja :- kohteliaisuus- huolehtii terveydestä, vaatii ehkäisyä, kysyy std-testeistä- esittää konkreettisia kysymyksiä ja osaa myös itse kertoa mieltymyksistään ja rajoista "asiat asioina"-tyyppisesti- ilmaisee selkeästi mitä hakee ja pystyy antamaan- suhtautuu tutustumiseen puhtaasti tutustumisena, valmis antamaan tai ottamaan pakit hyvässä hengessä
Hmmm, mummot aina tuputtaa ruokaa, pullaa ja leivoksia Ei ne mitään toisten rajoja kunnioita, stnan sadistit pakkosyöttäävät.Jos et syö niin ne vetää hirveet kilarit ja mököttää kun ei maistu, and then you feel like shit. Sairasta.
Nii ja sitäkin ne aina vitsikkäästi tarjoo "Ota seksiä" ja sit tungetaan piparia naaman eteen