Baarin kannatusmaksut
Ajattelin tähän ketjuun hiukan kirjoitella sekalaisia ajatuksia red flageistä. Ehkä enempi silleen parisuhdemielessä, kun hakee elämänkumppania, enempi kuin pinnallisemmassa sessioseuramielessä. Silleen, jos vaikka olisi tyyliin viides tai viidestoista parisuhdeyritelmä menossa ja huomaa että taas tämä meni sellaiseksi helvetiksi mitä koitti välttää. Paljastuikin että taas se kumppanikokelas on narsistinen tyyppi joka ei puhu totta, kunnioita rajoja ja pidä kiinni lupauksista tai päihderiippuvainen tai sitoutumiskammoinen tai whatever. Vaikka kuinka koitti katsoa niitä red flagejä ja tunnistaa etukäteen vaaran.Olen miettinyt että ratkaisu ei välttämättä löydy aina ihan vaan red flageistä. Kun ihastuessa toiveajatteluun heittäytyminen tuntuu usein paljon houkuttelevammalta kuin kriittinen red flagien tarkkailu. Paremman ratkaisun huonojen suhteiden kierteen katkaisemiseen saattanee löytää itsetutkiskelusta. Varsinkin silleen oman lapsuuden uudelleenmiettimisestä, että minkälaisen virtahevon olemassaoloon silloin pitikään sopeutua ja minkälaisen tyhjiön se hyvän ja terveen lapsuuden puuttuminen jätti itsensä sisälle. Omassa psyykkeessä tod näk on juuri sellainen esim narsistin muotoinen tyhjiö odottamassa täyttymistä, koska sellainen oli pakko kaivertaa itseensä että mahtui perheessään elämään.Oman lapsuuden uudelleentarkastelu objektiivisemmin aikuisen silmin ja sen jättämien tunteiden olemassaolon hyväksyminen saattanee antaa itselle luvan aloittaa ja käydä läpi suruprosessi, jotta te tyhjiö arpeutuu pikkuhiljaa umpeen. Saattaa sitten jopa jonain päivänä huomata, kun joku red flagejä vilkkuva ihminen tulee iskemään, että ei enää koekkaan vastustamatonta mystistä vetoa, vaan samanlaisen fiiliksen kun silloin kun näkee jossain leluja tai pelejä joilla pikkulapsena leikki, että tuttuilta näyttää, mutta eivät nuo enää kiinnosta. On kasvanut niiden ohi.
- Ex kumppanien mustamaalaaminen- Uhriutuminen- Sovittujen asioiden rikkominen- ValehteluYlipäätään olen sitä mieltä, ettei kannata ottaa turhia riskejä. Jos tuntuu siltä ettei kaikki ole kohdallaan ja ihminen vaikuttaa pätkääkään epäilyttävältä, niin kannattaa kävellä pois. Perseitä on maailma väärällään.
Lainaus käyttäjältä: Macy - 01.01.2020, 13:05Ei osaa kertoa paikkaa ja aikaa, missä sopii tavata.Hassua.Minä kun annan toiselle sen mahdollisuuden koska.- liikun autolla ja helpompi ajella jonnekkin kuin toisen julkisilla sekkailla- tällä hetkellä hyvin vapaa allakka niin päivisin kuin illalla. Vain muutama kiinteä tapahtuma viikossa jota ei voi siirtää. Näistä syistä annan toiselle mahdollisuuden ehdottaa paikkaa ja aikaa. Varsinkin jos ei viellä ole sovittuna mitään käskyvalta kuvioita.
Ei osaa kertoa paikkaa ja aikaa, missä sopii tavata.
Ristiriita sanojen ja tekojen välillä.Vaikka asettaisi sanansa kuinka kauniisti, niin jos ne ei mätsää sen todellisuuden kanssa.
- ei suostu kertomaan kuka on- ei suostu kertomaan perhesuhteistaan- "juu mulla on vaimo/mies kotona, mutta meillä on ero vireillä"- kommunikoi vaan yhteen suunteen
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 29.12.2019, 20:34- ei suostu kertomaan kuka on- ei suostu kertomaan perhesuhteistaan- "juu mulla on vaimo/mies kotona, mutta meillä on ero vireillä"- kommunikoi vaan yhteen suunteenTällainen on tullut vastaan. Mua on häirinnyt, että olen kertonut itsestäni paljon ja tällainen ihminen ei anna itsestään juuri mitään. On kuulemma epäolennaista, että tietäisin sukunimen. Lopulta sain tarpeekseni ja latasin pöytään suorat sanat, niin alkoi kiertely ”En oo sanonut niin” tai ”No oikeastaan ei nyt ookkaan ihan niin”. Sitten se nuoleskelu ja imartelu tämän kaiken päälle.