Baarin kannatusmaksut
D/s-suhteessa alistuva osapuoli voi olla omalla tavallaan tavattoman tarvitseva. [...]Alistuessani sadistisen perverssin mielivaltaan olen jo allekirjoittanut sen sopimuksen, ettei minulla tule koko ajan olemaan kivaa. Päinvastoin, hyvin säännöllisesti on hirvittävän inhottavaa. Samalla olen jo lähtökohtaisesti sinut sen kanssa, että toinen tekee minulla mitä milloinkin sattuu huvittamaan, ja vastaavasti jättää tekemättä mitään mitä ei mieli tee.
Lainaus käyttäjältä: Kolumnisti - 15.12.2019, 11:52D/s-suhteessa alistuva osapuoli voi olla omalla tavallaan tavattoman tarvitseva. [...]Alistuessani sadistisen perverssin mielivaltaan olen jo allekirjoittanut sen sopimuksen, ettei minulla tule koko ajan olemaan kivaa. Päinvastoin, hyvin säännöllisesti on hirvittävän inhottavaa. Samalla olen jo lähtökohtaisesti sinut sen kanssa, että toinen tekee minulla mitä milloinkin sattuu huvittamaan, ja vastaavasti jättää tekemättä mitään mitä ei mieli tee.Hmm... Mielenkiintoista, sillä pidän näitä kahta tyyppiä toisiaan poissulkevina. Mutta jälkimmäisen kanssa olisin lähtenyt matkaan.
Ne paineet, joita dominoivalle osapuolelle kasautuu, ovat epäreiluja. Hän haluaa tarjoilla kaikkea asiaankuuluvaa. Pelkää epäonnistuvansa. Vaikka todellisuudessa alistuva osapuoli saattaa kyynelehtiä onnenkyyneliä, kun saa pujottaa kätensä toisen käteen ja kuunnella yöllä kuorsausta. Netflix ja noutoruoka ei sekään ole huono vaihtoehto. Vaan parasta ikinä, kun seura on oikea.