Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: stoge - 08.12.2019, 20:08Seta :"Jotkut sateenkaarevat ihmiset identifioivat itsensä sanalla ”queer”. Määritelmän mukaan ”queer” pakenee määritelmiä, joten emme voi tietää, mitä tämä identiteetti kätkee taakseen."Määritelkää siis toimintamalli määrittömälle.Kiitos!Queer toimii käsitteenä myös kun puhutaan HLBTIQ-ihmisistä, koska kirjainyhdistelmässä aina joku jää pois. Myös seksuaali-ja sukupuolivähemmistöt on vaan niin pitkä kattokäsite. Sateenkaari-ihmiset kuulostaa myöskin omaan suuhun niin pitkältä niin siksi puhun queereista.
Seta :"Jotkut sateenkaarevat ihmiset identifioivat itsensä sanalla ”queer”. Määritelmän mukaan ”queer” pakenee määritelmiä, joten emme voi tietää, mitä tämä identiteetti kätkee taakseen."Määritelkää siis toimintamalli määrittömälle.Kiitos!
---Miksi jotkut eivät usko sitä ei-sanaa? Tätä mietin todella paljon. Olen joltakin miehiltä, jotka eivät tätä spämmäystä harrasta, kyselleet näkökulmia asiaan. Kuulemma liittyy biologiaan. Luonnossa saalistaja väsyttää saaliin, ehkä nämä spämmäilijät yrittävät samaa keinoa ihmiseenkin? Yritetään väsyttää ja toisaalta myös alistaa viestin saaja niin, että tämä väsyisi ja kyllästyisi ja suostuisi näin ollen lopulta tapaamiseen.---
Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei-’’Kiinnostaisiko varatun miehen seura’’?- ’’En valitettavasti ole kiinnostunut varatuista miehistä’’- ’’No mitä jos kuitenkin kokeilisit kerran varattua miestä’’?’’- Olen alistuva mies, haluaisitko minusta orjan’’?-’’ Olen itsekin alistuva, en alista ketään’’-’’Mutta kun mutta kun haluan, että alistat ja piiskaat minua ja potkit minua kiveksille’’
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 08.12.2019, 19:14Lainaus käyttäjältä: Master_Mind - 08.12.2019, 19:09Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 08.12.2019, 19:01Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä! Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä. Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.Kuulin kiviajalta rummutusta, että vielä 2000 v***n 20 luvulla luvulla ihminen toimii tietyillä tavoilla.Vaikka kehitys kehittyy, niin ihmiset syntyy, kuolee, näkee nälkää, kokee vihaa, tekee päätöksiä tunteilla ja toimivat eläimellisesti paniikissa.Laumasieluisuus tulipalotilanteessa, kaikki ryntää kohti yhtä uloskäyntiä, vihan leimahdus kun rakasta satutetaan ja suuri hoivavietti vastasyntynyttä lasta kohtaan.Ne kaikki on asennettuna ihmiseen, vaikka elämmekin niin ihanan vapautunutta aikakautta, jossa jokainen saa olla mitä haluaa ja ketään ei saa tuomita.Ainoa, että faktapohjalla ei mielipiteet päde, jotka on ehdotonta tosiasiaa vastaanVaikka miljoona ihmistä uskoo hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä- vanha kiinalainen sananlaskuTäh? Aivanko meän yhteiskunta ei olis muuttunut sitten kivikauden, öö on se. Ja son fakta vaikka olisitkin eri mieltä.Tarkoitan, että ihmisellä on primitiivisiä vaistoja ja tapoja, jotka eivät ole varsinaisesti tiedostettavissa.Tokihan ihminen on muuttunut ja kehittynyt, kuten sanoinkin.Nämä tietyt käyttäytymismallit seuranhaussa, miesten ja naisten "kirjoittamattomat säännöt"Miesten kuuluu tehdä aloiteAlfaurokset kiinostavat naisiaHuomio on kivaaMies maksaa taksinLähestyminen suorin sanoin on tökeröä... ynnä monta muuta juttuaNämä kaikki on varsin primitiivisiä, eräänlainen miesten soidintanssi naista kohtaan, jossa naaraaseen koitetaan tehdä vaikutus.Alfamiehet herättävät enemmän primitiivisiä vaistoja naisissa, joille he eivät voi mitään.beetamiehet taistelevat selviytyäkseen olemalla kilttejä ja hyviä perheenisiäLainaus käyttäjältä: Apollyon - 08.12.2019, 19:17Kivikauden kulttuureista me ei tiedetä juuri mitään.Ihmisyys on kovin plastista ja vaikuttaisi olevan kovin muovautuvaa, eikä nykytilanteesta pysty rekonstruktruoimaan aiempia yhteiskuntia. Ei tiedetä, mutta niin vaan koemme alkukantaisia tuntemuksia.Täälläkin on moni pahoittanut mielensä ja koittaa sivaltaa, kun ei pysty asiapohjalta tuomaan faktoja keskusteluun.Sekin on varsin alkukantainen juttu, perustuu jonkinmoiseen puolustukseen.
Lainaus käyttäjältä: Master_Mind - 08.12.2019, 19:09Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 08.12.2019, 19:01Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä! Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä. Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.Kuulin kiviajalta rummutusta, että vielä 2000 v***n 20 luvulla luvulla ihminen toimii tietyillä tavoilla.Vaikka kehitys kehittyy, niin ihmiset syntyy, kuolee, näkee nälkää, kokee vihaa, tekee päätöksiä tunteilla ja toimivat eläimellisesti paniikissa.Laumasieluisuus tulipalotilanteessa, kaikki ryntää kohti yhtä uloskäyntiä, vihan leimahdus kun rakasta satutetaan ja suuri hoivavietti vastasyntynyttä lasta kohtaan.Ne kaikki on asennettuna ihmiseen, vaikka elämmekin niin ihanan vapautunutta aikakautta, jossa jokainen saa olla mitä haluaa ja ketään ei saa tuomita.Ainoa, että faktapohjalla ei mielipiteet päde, jotka on ehdotonta tosiasiaa vastaanVaikka miljoona ihmistä uskoo hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä- vanha kiinalainen sananlaskuTäh? Aivanko meän yhteiskunta ei olis muuttunut sitten kivikauden, öö on se. Ja son fakta vaikka olisitkin eri mieltä.
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 08.12.2019, 19:01Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä! Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä. Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.Kuulin kiviajalta rummutusta, että vielä 2000 v***n 20 luvulla luvulla ihminen toimii tietyillä tavoilla.Vaikka kehitys kehittyy, niin ihmiset syntyy, kuolee, näkee nälkää, kokee vihaa, tekee päätöksiä tunteilla ja toimivat eläimellisesti paniikissa.Laumasieluisuus tulipalotilanteessa, kaikki ryntää kohti yhtä uloskäyntiä, vihan leimahdus kun rakasta satutetaan ja suuri hoivavietti vastasyntynyttä lasta kohtaan.Ne kaikki on asennettuna ihmiseen, vaikka elämmekin niin ihanan vapautunutta aikakautta, jossa jokainen saa olla mitä haluaa ja ketään ei saa tuomita.Ainoa, että faktapohjalla ei mielipiteet päde, jotka on ehdotonta tosiasiaa vastaanVaikka miljoona ihmistä uskoo hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä- vanha kiinalainen sananlasku
Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä! Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä. Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.
Kivikauden kulttuureista me ei tiedetä juuri mitään.Ihmisyys on kovin plastista ja vaikuttaisi olevan kovin muovautuvaa, eikä nykytilanteesta pysty rekonstruktruoimaan aiempia yhteiskuntia.
Niin vaan Darwinellikin naurettiin, kun hän esitti evoluutioteorian.Galilei oli päästä hengestään näkemyksillään. Einsteinin opettaja sanoi hänelle, että sinusta ei tule koskaan mitään.Historia ja ihmisten uskomukset eivät ole muuttuneet, joukossa on voimaa, jolla hiljennetään itsenäisesti ajattelevat. Lampaat määkivät samaa mantraa, mitä suurin auktoriteetti sanoo heille. Ihmiset, jos suurin osa olisi aidosti ajattelevia yksilöitä, niin maailmassa olisi kaikki aika hyvin. Viihdyn menneisyydessä, sieltä oppii paljon tulevasta, että ihmiset toimivat yhtä typerästi kuin aina
Niin vaan Darwinellikin naurettiin, kun hän esitti evoluutioteorian.Galilei oli päästä hengestään näkemyksillään. Einsteinin opettaja sanoi hänelle, että sinusta ei tule koskaan mitään.
Kyllä ainakin ego on aika kohdallaan, jos vertaa itseään Galileoon ja Einsteiniin, toistellessaan paskimpien PUA-gurujen "faktoja".
Kerro lisää? Mitä olet oppinut tulevasta?
Mä sanon yhden sanan tähän väliin ja se on ylivertaisuusvinouma.Tässä pikku artikkeli aiheesta: https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/tietamaton-luulee-tietavansa-politiikassakin
Lainaus käyttäjältä: Master_Mind - 08.12.2019, 23:35Niin vaan Darwinellikin naurettiin, kun hän esitti evoluutioteorian.Galilei oli päästä hengestään näkemyksillään. Einsteinin opettaja sanoi hänelle, että sinusta ei tule koskaan mitään.Näistä ei muuten yksikään pidä paikkaansa. Ja Darwin ei taivu tolleen. Oot melko beta vänkäämisessä.