Baarin kannatusmaksut
^ Sä ainaki yleistät ihan huolella, se on ainut mitä mä nään tossa.
Oikeasti?Olenko ainoa joka näen tuon, että naiset pukeutuvat huomiota herättäen ja janoavat jumalointia miehiltä.Haluavat etenkin vahvojen miesten lankeavan heidän lumoamisvoimansa edessä.Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.
Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa
Kulttuurissamme miehen tehtävänä on aloitteen teko. Naisen tehtävänä on antaa pakit. Nainen nauttii oikeiden urosten lähestymisestä ja kokee kiusallisena häirintänä betojen vonkaamisen.
Lainaus käyttäjältä: Master_Mind - 08.12.2019, 17:38Oikeasti?Olenko ainoa joka näen tuon, että naiset pukeutuvat huomiota herättäen ja janoavat jumalointia miehiltä.Haluavat etenkin vahvojen miesten lankeavan heidän lumoamisvoimansa edessä.Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.Kyllä, oikeasti.Pukeudun ensisijaisesti itseäni varten, en ole kenenkään jumaloinnin varassa enkä haluakaan olla.Toi viimeinen lihavoitu lause kuulostaa etenkin tässä asiayhteydessä aika misogynistiseltä ja raiskauskulttuuria edistävältä. Ihan oikeasti, ootko itse tosissasi?!
Lainaus käyttäjältä: Master_Mind - 08.12.2019, 17:38Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaaJa tämä ajatus kantaa sinua läpi elämän, synnyttäen kenties vielä jotain muita timanttisia elämän ohjenuoria?
Lainaus käyttäjältä: HerraD - 08.12.2019, 13:11Kuulemma sillä tavalla saa pesää, eli ilmeisesti osa kohteista myöntyy kun sinnikkäästi pommittaa.Säälipillua. Kuinka monen miehen itsetunto kestää jos tuon tietää.
Kuulemma sillä tavalla saa pesää, eli ilmeisesti osa kohteista myöntyy kun sinnikkäästi pommittaa.
Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä! Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä. Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.