Baarin kannatusmaksut
Kiitos pippaloista. Ei tainnut ihan mennä paneelikeskutelun sanoma perille osalle swingereistä.Jälkihoito oli menossa ja haavoja putsailtiin pikkuisten huoneessa, niin eikö taustalle tuu joku tyyppi runkkaan. Ei sillä, olihan mun sen hetkinen seuralainen hyvin seksikäs takaakin päin ja mun joulumasu varmaan tosi viettelevä, mutta eipä oo ennen tarvinnut äristä jälkihoidon aikana tyypille, että voitko painua vittuun siitä runkkaamasta.
Joo o. Muutama urpohan siellä oli joko kamoissa ja/tai jurrissa, Yksi varsinkin tulee mieleen joka siellä käveli kulli kädessä ympäriinsä ihmisiin törmäillen...
Siksi olikin aika eksoottista, että bileissä oli aika paljon ns. runkkareita ja pyyhe tai muna kädessä ympäri tilaa seilanneita, yksin tulleita miehiä. Mitään häirintää ei silti kohdattu ja sessiorauhaa kunnioitettiin hyvin, mutta kiinnostaa onko tämä siis swinger-bileiden normi? Dresscodea arvostan minäkin, liian korkeaksi kynnystä ei varmaan kannata nostaa mutta silti ihmetyttää että Club X:n bileiltoihin, jopa niihin varsinaisiin kinkybileisiin pääsee viettämään aikaa vaikka lenkkarit-farkut-t-paitacombossa... Kai nyt kaikilla kaapissa jotain vähän erilaista löytyy, tai sitten ne vähän paremmat alushousut päälle ja arkivaatteet kaappiin? Ulkomailla jos menee mihin tahansa seksiklubiin, vaikka arkenakin, katsotana päällä tai kassissa oleva asu läpi heti ovella.
Lainaus käyttäjältä: ForeverSwitcher - 14.01.2020, 11:53Siksi olikin aika eksoottista, että bileissä oli aika paljon ns. runkkareita ja pyyhe tai muna kädessä ympäri tilaa seilanneita, yksin tulleita miehiä. Mitään häirintää ei silti kohdattu ja sessiorauhaa kunnioitettiin hyvin, mutta kiinnostaa onko tämä siis swinger-bileiden normi? Dresscodea arvostan minäkin, liian korkeaksi kynnystä ei varmaan kannata nostaa mutta silti ihmetyttää että Club X:n bileiltoihin, jopa niihin varsinaisiin kinkybileisiin pääsee viettämään aikaa vaikka lenkkarit-farkut-t-paitacombossa... Kai nyt kaikilla kaapissa jotain vähän erilaista löytyy, tai sitten ne vähän paremmat alushousut päälle ja arkivaatteet kaappiin? Ulkomailla jos menee mihin tahansa seksiklubiin, vaikka arkenakin, katsotana päällä tai kassissa oleva asu läpi heti ovella.Sen perusteella, mitä itse olen nähnyt näitä swingereitä eri tapahtumissa, kyllä se aika pitkälti näin menee. Mukana on toki paljon pariskuntia ja ihan fiksuja ihmisiä, mutta valitettavan paljon näitä bokserit jalassa seikkailevia runkkareita.Dresscodesta on Suomessa luovuttu käsittääkseni aika pitkälti sen takia, että on haluttu madaltaa kynnystä uusille ihmisille tulla bileisiin. Suomi valitettavasti kärsii tässä asiassa pienestä väkiluvustaan ja isoista etäisyyksistä. On täysin ymmärrettävää, että järjestävät tahot ovat halunneet luoda tapahtumia joihin voi oikeasti tulla vain paikalla ilman asukriisiä. Dresscodellisia bileitä taitaa nykyään olla vain Jyväskylässä Bizarret ja Tampereella TAFF.Jo ilman sitä dresscodea tuo kynnys tulla bileisiin on monelle aivan valtavan iso. Siinä mielessäkin ymmärrän tätä avoimempaa kulttuuria, joskin välillä olisi kiva, jos tälläkin suunnalla Suomea olisi bileitä joissa on dresscode.Itse ainakin hengailen bileissä mielummin farkuissa ja t-paidassa kuin boksereissa ja, kun käy joka kuukausi 1-3 bileissä, ei välttämättä kauhean useasti tee mieli vetää fetissikuteita päälle, saati etsiä uusia asuja, kun vanhoihin on jo kyllästynyt.
entä jos fetissi kuteina on " hoppari " vaatteet roikkuvat farkut, huppari, ym,
Itse ajattelen dresscoden minimissään tarkoittavan sitä että kunnioittaa ja pyrkii omalla pukeutumisella luomaan juhlan tunnelmaa. Jos käy usein bileissä eikä jaksa keksiä asua niin musta on ihan ookoo pukeutua joa kerta samaan asuun. Mutta se että kävelee suoraan sisään samoissa kuteissa mitä koko päivän on käyttänyt missä tahansa, on vaan... tylsää. Se on kyllä jännä, että ilmeisesti kuitenkaan osa ei koskaan kyllästy niihin farkkuihin ja boksereihin ja t-paitoihin, vaikka niitä näkee j o k a paiksassa ?Minusta siis mitään tarkkaa valvontaa ja tiukkaa dresscodea ei edes tarvittaisi jos porukka ymmärtäisi bile- ja arkipukeutumisen eron.
Kommentit luettu ja huomioitu! Club X:llä halutaan toki tarjota erilaisia tapahtumia, pitäen kuitenkin osallistumiskynnyksen matalana.Mutta. Hear ye hear ye! Tällä hetkellä suunnitteilla ON dress code -bileet. Eli tähänkin kysyntään vastataan, aivan pian
Itse tulen klubille bileisiin aika usein pitkän päivän päälle suoraan töistä. Oispa aika kurjaa jättää tulematta vain, koska ei ole laittaa kolmea tuntia kotona käymiseen ja vaatteiden vaihtamiseen...Ihmiset on erilaisia ja ennen kaikkea elämä, tilanteet ja resurssit ovat erilaisia. Että ei viitsitä tuomita/mollata ulkokuorta, tuntematta ihmistä.