Baarin kannatusmaksut
^^ särähti kans korvaan nuo pukeutumiset väärällä tavalla, ja itsetunnon heikkouden takia tehdyt plastiikkakirurgiset operaatiot
Lainaus käyttäjältä: MsMincepie - 03.12.2019, 15:36^^ särähti kans korvaan nuo pukeutumiset väärällä tavalla, ja itsetunnon heikkouden takia tehdyt plastiikkakirurgiset operaatiot Jos pukeudut tilanteeseen sopimattomasti niin olet pukeutunut väärällä tavalla tilanteeseen nähden. Kyse on muiden ihmisten kunnioittamisesta. Kaksi elävää esimerkkiä tosielämästä: a) hautajaiset - yksi oman elämänsä sankari ilmestyi paikalle kirkuvan punaisessa minihameessa b) tapahtumasta oli etukäteen ilmoitettu että kävellään ulkona eli varaa sopivat jalkineet - paikalla oli naishenkilöitä, joilla oli korkokengät (eli puolet ulkona tapahtuneesta kävelykierroksesta meni siihen, että piti huolehtia korkokenkäsankareiden pysymisestä mukana - lopulta koko kierrosta ei voitu vetää loppuun koska he eivät päässeet joka paikkaan). En siis tarkoita nyt mitään mitään "saako 50-vuotias nainen käyttää napapaitaa"-ratkaisuja.
Lainaus käyttäjältä: vila - 03.12.2019, 16:44Lainaus käyttäjältä: MsMincepie - 03.12.2019, 15:36^^ särähti kans korvaan nuo pukeutumiset väärällä tavalla, ja itsetunnon heikkouden takia tehdyt plastiikkakirurgiset operaatiot Jos pukeudut tilanteeseen sopimattomasti niin olet pukeutunut väärällä tavalla tilanteeseen nähden. Kyse on muiden ihmisten kunnioittamisesta. Kaksi elävää esimerkkiä tosielämästä: a) hautajaiset - yksi oman elämänsä sankari ilmestyi paikalle kirkuvan punaisessa minihameessa b) tapahtumasta oli etukäteen ilmoitettu että kävellään ulkona eli varaa sopivat jalkineet - paikalla oli naishenkilöitä, joilla oli korkokengät (eli puolet ulkona tapahtuneesta kävelykierroksesta meni siihen, että piti huolehtia korkokenkäsankareiden pysymisestä mukana - lopulta koko kierrosta ei voitu vetää loppuun koska he eivät päässeet joka paikkaan). En siis tarkoita nyt mitään mitään "saako 50-vuotias nainen käyttää napapaitaa"-ratkaisuja.Kyllä hautajaisiin kuuluu juhlapukeutuminen, ja monen juhlapukeutumiseen kuuluu olennaisesti korkokengät. En edes omista tasapohjaisia juhlakenkiä Mutta tämä taitaa olla ongelma vain Suomessa, vaikka en usko että kovinkaan laajan piirin ongelma tai yleensä mielipide. Metsään laitan kyllä yleensä mun punaiset pitkät hunterit
"Sinäkin voisit ottaa silikonit" sanottiin. "En ota," sanoin.
Lainaus käyttäjältä: bunni - 03.12.2019, 20:34"Sinäkin voisit ottaa silikonit" sanottiin. "En ota," sanoin.Kuka niitä silareita jonku toisen mieliksi ”ottais”? Aika iso operaatio kuiten Eiköhän jokainen ihan omaksi mieliksi teetä plastiikkakirurgisia toimenpiteitä , koska kuitenkin toipuminen niistä on kaikkien ihan itse tehtävä. Ja ei ne pirulaiset taida ihan ilmaisiakaan olla.
Lainaus käyttäjältä: MsMincepie - 03.12.2019, 21:26Lainaus käyttäjältä: bunni - 03.12.2019, 20:34"Sinäkin voisit ottaa silikonit" sanottiin. "En ota," sanoin.Kuka niitä silareita jonku toisen mieliksi ”ottais”? Aika iso operaatio kuiten Eiköhän jokainen ihan omaksi mieliksi teetä plastiikkakirurgisia toimenpiteitä , koska kuitenkin toipuminen niistä on kaikkien ihan itse tehtävä. Ja ei ne pirulaiset taida ihan ilmaisiakaan olla.Minä en halua hankkia rahalla tai ottaa ilmaiseksikaan rintaimplantteja. Kirjoitan tässä omasta halustani, siitä kuinka minä en halua. Joku toinen saattaakin haluta, mutta ole hyvä ja lakkaa näkemästä kritisointia siellä, missä sitä ei ole. Minä kiitän etukäteen.
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 02.12.2019, 16:33Sama. Mä panen aivoja, en vattalihaksia tai kaunista naamaa.Tällaiset kommentit palauttavat uskon tulevaisuuteen
Sama. Mä panen aivoja, en vattalihaksia tai kaunista naamaa.
Nämä "Naisiin/miehiin vetoavat enemmän tietynlaiset luonteet/ulkonäöt jne..." ovat aina hankalia, koska ihmiset lähtökohtaisesti yleensä kiinnostuvat jostain tietystä ihmisestä syystä x - ja se henkilö ei välttämättä osu oletettuun "suureen enemmistöön". Yleistykset myös johtavat siihen, että syntyy näitä "olen vääränlainen"-ideoita. Minusta tuntuu, että tuota ulkonäköasiaa korostetaan enemmän silloin kuin ei etsitä kumppania vaan enemmänkin seksiseuraa. Samoin itse seksiseuraa hakevat ihmiset korostavat enemmän ulkonäköään kuin omaa persoonallisuuttaan. Se on mielenkiintoinen ristiriita, että osa seuranhakijoista ei osaa nähdä vastakkaista sukupuolta lainkaan "ystävä/tuttavamateriaalina" vaan on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta vain parisuhteen/seksin kautta. Itse kun arvostan parisuhteessa ennen kaikkea kumppanuutta niin on vaikea nähdä miten toimii kuvio, jossa henkilön ainoa yhteys vastakkaisen sukupuoleen kulkee parisuhteen tai sukulaisuuden kautta. Luulisin, että silloin kun parisuhde on ennen kaikkea kumppanuutta - eli luotettavaa seuraa seikkailuihin niin mitat ja ulkonäöt ovat toissijainen seikka. Näillä nettifoorumeilla monelle naiselle vaikuttaa syntyvän sellainen kuva, että miehille kelpaa vain tietyn mittainen ja tiettyjä asioita tekevä nainen. Tuohan stereotypioi miehiäkin eikä edes pidä paikkaansa. Maailma on täynnä miehiä, jotka menevät naimisiin mieluummin sen naisen kanssa joka selviää metsässä, osaa pukeutua tilanteen mukaan ja sijoittavat rahansa muuhun kuin rakennekynsiin. Toiset sitten taas haluavat juuri sen naisen, joka on pukeutunut väärällä tavalla (nämä 'liian korkeat korot joilla en pysty edes kävellä'-tyyppiset ratkaisut) ja parantavat itsetuntoaan kirurgin veitsen avulla. Se kaikki on ihan ok ja mahtavaa, mutta on aika vääristynyttä kuvitella että kaikki miehet haluaisivat sitä. Ja toivoisin, että naisetkin tajuaisivat, ettei se ole mikään "vaatimus" tai "normi". Se on vain yksi tapa olla nainen. Ja osa naisista yhdistää molemmat tavat ja vielä jotain muuta. Eihän naiseuskaan ole mikään binäärinen todellisuus.
Kuka niitä silareita jonku toisen mieliksi ”ottais”? Aika iso operaatio kuiten Eiköhän jokainen ihan omaksi mieliksi teetä plastiikkakirurgisia toimenpiteitä , koska kuitenkin toipuminen niistä on kaikkien ihan itse tehtävä. Ja ei ne pirulaiset taida ihan ilmaisiakaan olla.