Baarin kannatusmaksut
Mä en pystyisi olemaan suhteessa (seksi- ym kevyempiä suhteita ei lasketa) ihmisen kans jolla on tarkat ulkonäkö tai mittakriteerit. Ai miksi? Koska mun keho saattaa muuttua vuoden aikana +20kg tai -20kg perussairauksien vuoksi. Lisäksi mä omistan ikuiset oikeudet muuttaa kehoani, hiustyyliäni, ottaa tatuointeja ja lävistyksiä riippumatta siitä loppuuko toisen halut minuun. Tämän oon kyllä kertonut myös suhteen alussa, että kukaan muu ei niiyä oikeuksia saa.. Pitkistä hiuksista on keskusteltu ettäkö pitäs olla ja toinen tykkää, niin jos et tykkää musta kaljunakin niin sitten sä et oikeesti musta tykkää. Koska ne hiukset, joku päivä ne lähtee. Samoten tatuoinneista, ei siis nykyisen kanssa, mutta aiemmin etten saisi ottaa lisää tatuointeja ja oikeastaan noi edellisetki vois poistaa laaserilla. Noh se suhde ei kauaa kestänyt.
[...] Ilmoituksessa haetaan sopusuhtaista naista ja ilmoituksen lukija takertuu siihen. Onko nyt tarpeeksi sopusuhtainen miettii nainen ja jättää vastaamatta huonon itsetunnon takia.
Lainaus käyttäjältä: Laura - 29.11.2019, 15:45[...] Ilmoituksessa haetaan sopusuhtaista naista ja ilmoituksen lukija takertuu siihen. Onko nyt tarpeeksi sopusuhtainen miettii nainen ja jättää vastaamatta huonon itsetunnon takia.Tätä varten moni varmaan näitä epämääräisempiä kriteerejä (hyvännäköinen, sopusuhtainen tms.) käyttääkin, jotta saa karsittua hakijoista ne joilla on huono itsetunto.
Mä en pystyisi olemaan suhteessa (seksi- ym kevyempiä suhteita ei lasketa) ihmisen kans jolla on tarkat ulkonäkö tai mittakriteerit. Ai miksi? Koska mun keho saattaa muuttua vuoden aikana +20kg tai -20kg perussairauksien vuoksi. Lisäksi mä omistan ikuiset oikeudet muuttaa kehoani, hiustyyliäni, ottaa tatuointeja ja lävistyksiä riippumatta siitä loppuuko toisen halut minuun.
mutta toisaalta taas sulkea vahingossa ulkopuolelle myös ihmisiä, jotka olisivat saattaneet livenä tavatessa läpäistä seulan helposti.
Lainaus käyttäjältä: cheri - 29.11.2019, 17:13mutta toisaalta taas sulkea vahingossa ulkopuolelle myös ihmisiä, jotka olisivat saattaneet livenä tavatessa läpäistä seulan helposti.Tuo tarkoittaisi vain että henkilö ei ole ollut rehellinen itselleen siitä mitä hän oikeasti haluaa.Mikä tietysti on huono asia.
Tulee sellanen olo, että moni (nais)vastaajista tarkastelee kysymystä kuin kyse olisi seurustelukumppanista. Eikä sessiokumppanista.
"Etsitään miestä, jonka pituus on yli 180, paino vähintään 85 ja rasvaprosentti max 15. Miehisten mittojesi tulee ylittää 20cm ja äo:n oltava omaani suurempi. Lisäksi vuositulojesi tulee ylittää valtiomme kansalaisten mediaanitulon. Eduksi luetaan, mikäli muutkin kuin äitisi ovat joskus kuvailleet sinua hyvännäköiseksi ja saat ihmiset useammin nauramaan kuin itkemään jutuillasi.
25-55, 50-150, 100-140.
Jokaisella on omat kriteerinsä seuranhaussa, joihin oikeus toki suotakoon, mutta viimekädessä kyseeseen tulee se, että vastaavatko kriteerit sitä omaa tasoa, koska kyse on kuitenkin aina kilpailusta missä sijoitus riippuu suhteesta muihin toimijoihin.Seuranhaku kun pyörii naisten ympärillä, ja Pareto-jakaumaa soveltaen päädytään tilanteeseen, missä 80% naisista jahtaa 20% miehistä, päädytään monogamiassa tilanteeseen, missä 60% naisista jää ilman (haluamaansa) kumppania, kun polygamiassa miehistä 20% saa "aina" naisia, ja suurin osa naisista saa haluamaansa kumppania.