Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Pulse - 26.11.2019, 01:56... jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan ...Wut ?
... jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan ...
Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.11.2019, 02:22Lainaus käyttäjältä: Pulse - 26.11.2019, 01:56... jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan ...Wut ? Nyrjäytin aivoni kun mietin Pulsen määritelmää. Koska häppäritkin on osa vulvaa, joten jos ne roikkuis ohi vulvan, ne sijaitsis jossain muualla kuin naisen ulkoisissa sukuelimissä
Aloin vähän pohtiin tuota ajatusta pituuden ja vyötärön suhteesta.. Se oli ihan hauskasti keksitty. Jotenkin vaan tuntuu että sen kysyminen olisi "töykeämpää" kuin painon. Siis sillä tavalla, että olisi kovin tarkka ja vaativa, jos moista kysyy - kun puolestaan painon ja pituuden (sekä monesti rintaliivien koon) kertominen on jo vakiintunut melkeinpä siihen, ettei sitä tarvitse edes kysyä erikseen. Ihmiset ilmoittavat kun tietävät, että joillakin/itsellä on preferenssejä ja ääh-kategorioita.
Naisella jalan koko on ollut määräävä tekijä.. kovimmat kiksit AINA n. 38 ja rintava.. 39 - ihan max.. Nelosella alkavan kanssa en ole ikinä edes suudellut.. Pienin ollut 36,5 - snadii ongelmaa tuolloin jo koron kanssa.. :// .. ja sit tää pahin- "rumapillu".. sorry mut jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan - NOGAME evö
Lainaus käyttäjältä: Pulse - 26.11.2019, 01:56Naisella jalan koko on ollut määräävä tekijä.. kovimmat kiksit AINA n. 38 ja rintava.. 39 - ihan max.. Nelosella alkavan kanssa en ole ikinä edes suudellut.. Pienin ollut 36,5 - snadii ongelmaa tuolloin jo koron kanssa.. :// .. ja sit tää pahin- "rumapillu".. sorry mut jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan - NOGAME evöMä en oo koskaa nähny rumaa pillua, mut sä ootki paljon vanhempi ko minä. Mä en osaa ees kuvailla mimmonen on ruma pillu
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 26.11.2019, 09:48Lainaus käyttäjältä: Pulse - 26.11.2019, 01:56Naisella jalan koko on ollut määräävä tekijä.. kovimmat kiksit AINA n. 38 ja rintava.. 39 - ihan max.. Nelosella alkavan kanssa en ole ikinä edes suudellut.. Pienin ollut 36,5 - snadii ongelmaa tuolloin jo koron kanssa.. :// .. ja sit tää pahin- "rumapillu".. sorry mut jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan - NOGAME evöMä en oo koskaa nähny rumaa pillua, mut sä ootki paljon vanhempi ko minä. Mä en osaa ees kuvailla mimmonen on ruma pillu Sama, vaikka kuvittelin että netissäkin näkee nykyään jo kaiken.
...miehen pitää olla komea, isomunainen ja treenattu. Ja rikas, vaikka tätä ei kysyttykään
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 26.11.2019, 12:25...miehen pitää olla komea, isomunainen ja treenattu. Ja rikas, vaikka tätä ei kysyttykäänKyllä omaisuutta voi mitata ja ilmaista numeroina.
"Ilman mitään nettimittoja, mulla on ehkä alle metrin kikkeli!"