Baarin kannatusmaksut
Kävin hieman deitti-ilmoja läpii. Usemmiten on kuitenkiin tarkemmin määritelty oleellosed pikkuseikat. Joo, esmes hyvänäköinen on ehkä leveä määritelmä, mitta sillen antaa myös levemmän kohderyhmän. Isot tissit tai pienet tissit ei ole kuppikoosta kii, se on selvä. Mutta kyllä muota mittasuhteita vertailemalla saa selville, milta ne näyttää. 156cm hoikka likka kellä on c kuppi näyttää isotissiselta ja sama kuppikoko 185cm pitkän ja 120kg painavan naisen tapauksessa mwlkein pienilta. Samanmallinen vertailumenetelmä pätee myös miehiin. Jos 17 cm pippeli on kiinni 165 cm lihaksikassa miehessa tai 190 cm pitkässä ja ison kaljamahan peittämänä, 8n ero melkoinen. Minun mielesta on just sillatavalla omalle oleellisten kriteerien selkeäsanainen esilletuominen peruateltua ja asiallista. Hiukan kiperä asia monelle, mutta välttämätön.
Entäs sitten, kun kohdalle sattuu se sopiva, maailman ihanin ihminen, mutta senttimetrit elimessä, tisseissä tai missä tahansa ovatkin väärin? Ihanko oikeasti tämä ihminen dumpataan sen perusteella?
Olen huomannut että myös päästä varpaisiin mitalla on väliä. Tinderissä naiset ihan avoimesti ilmoittavat että jätäthän vastaamatta jos olet lyhyt kasvuinen. Onkohan tämä joku kiertoilmaus sille että ei pieni munaisille. Itsehän olen suvaitsevainen ja nussin kaiken mittaisia naisia.
Oon miettinyt, että jos joskus laitan seuranhakuilmoituksen, niin mitäköhän mittayksikköä pitää käyttää henkilökemioista? Ne kun mulla on ainoa vaikuttava tekijä kumppaninvalintaan (sessio-, tai seurustelusuhteeseen siis).